Kede kede kede.. suk..

  • Nøj hvor jeg keder mig.. har ikke lavet noget somhelst sjovt hele weekenden.. har klaret alle de små tåbelige ting der lige skulle klares.. og så sidder man her.. totalt tom for ideer..
    Det er lige får jeg tager på arbejde.. bare for at lave noget.


    Nogen der har lavet noget sjovt i weekenden?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Nøj hvor jeg keder mig.. har ikke lavet noget somhelst sjovt hele weekenden.. har klaret alle de små tåbelige ting der lige skulle klares.. og så sidder man her.. totalt tom for ideer..
    Det er lige får jeg tager på arbejde.. bare for at lave noget.


    Nogen der har lavet noget sjovt i weekenden?


    Det lyder skisme kedeligt. Keder mig også idag. Men har en gammel Fender Strat til salg på DBA som der er een der kommer og kigger på i eftermiddag. Så man kan ikke engang tage nogle steder hen desværre.


    I fredags, var vi nogle gutter der valgte at se hele Matrix triologien ud i et huk. Det gik mere op i druk end film, men hva faen.
    Igår, var meget stille og rolig. Tog ind til byen i et par timer omkring middag, eller så handle ind, og så stene til lidt film, og game Rainbow Six Ravenshield.

  • :) Ja, jeg var til introfest i fredags, hvilket var en rigtig god aften, men som også førte til at jeg måtte bruge dagen igår på at pleje
    tømmermændene :)) :O
    Idag har jeg ik' så meget at lave, ud over at jeg smutter om ca. 10 minutter da mig og familien er blevet inviteret til varm middag hos besse'rne :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Nøj hvor jeg keder mig.. har ikke lavet noget somhelst sjovt hele weekenden.. har klaret alle de små tåbelige ting der lige skulle klares.. og så sidder man her.. totalt tom for ideer..
    Det er lige får jeg tager på arbejde.. bare for at lave noget.


    Nogen der har lavet noget sjovt i weekenden?


    Keder mig også bravt idag.. Var til et lille Lan igår, stille og roligt med Far Cry og Smirnoff Ice - det var sgu sjovt, men idag keder jeg mig! :(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Uh.. Rainbow Six.. det skal vi næsten spille over Inet en dag :)


    Hvis I finder på det en gang, så må I endelig lige sige til, hvis I har plads til en mere. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Tja igår lavede jeg ikke så meget. Kørte ned til den lokale SPAR, da de havde CocaCola 1.5 ltr. til en 10'er. For så at møde en lukket dør. :( De havde ændret lukketiden fra 15.00 til 14.00 :rolleyes:
    Okay så smuttede jeg ned på "Hampen Park" for at se vores 1.hold spille. Der havde modstanderne ringet afbud om morgenen. Ingen kamp :(
    Om aftenen - op og få Hakkebøf, bløde løg og sovs og kartofler - 8) :]
    Så sidde og se "Sommer I Tyrol" med Dirch Passer på kærestens flimmer - og det er et rigtigt flimmer - hvor billedet virkelig flimrer hver gang der er mørke nuancer. :(
    I dag skal/burde jeg vaske op, vaske tøj og gøre rent :( - men gider faktisk ikke. For der findes da ikke noget mere kedeligt - end disse 3 ting. :rolleyes:
    Jo - så skal jeg nok lige se TV3+ kl. ca. 17.30 og et par timer frem. 8)

  • Den har stået på druk hele weekenden pga. byfest :D Fredag var rimelig kedeligt, blev ikke særlig fuld og vejret var nederen. Igår var rigtig fedt. Startede ud klokken 12.15 med en "morgen-pils" ( for lige at tage det værste fra dagen før ), og så sad vi ellers bare og chillede med noget vandpibe det meste af dagen. Så tog vi til fest i går aftes, hvor der blev drukket temmelig tæt. Smuttede op til byfest igen, for igen at finde ud af at det er / var røvsygt. Derefter tog vi på den lokale kro, hvor der var arrangeret gratis diskotek fra 22 - 04. Jeg oplevede det dog kun til kl 02, for mange øl og alt for mange diverse vodkashots blandet sammen går altså galt :roller: Idag burde jeg egentlig sidde og skrive tysk stil til imorn, men synes ligeom ikke de hjerneceller som overlevede denne weekend er så frisk på det :T Så sætter mig egentlig bare til at se Langt fra Las Vegas.


  • God kamp! :T


    Nu håber jeg F***** at brøndby tager dem denne gang. :)) Krydser ihvertfald fingre...
    Skal se den sammen med nogle venner... fik desværre ikke billetter til parken...
    Så må fjernsynet klare opgaven denne gang. :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Ingen der spiller Day Of Defeat ??


    For så kunne vi jo tage et spil der :D


    Jeg er med ;) Så skal I få gruppebank af mig :evil:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Ingen der skal have tæv i CS?


    Jeg har været i byen hele weekenden. Temmelig udmattende :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man


    Du siger bare til så skal du få smæk, så du løber hjem til din mor tuder ud ved hendes skuldre :T


    Hehe fair nok :) Place and time :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man


    Det bestemmer du bare ;)


    I kan spille her:
    PlayCS.DK #1 (1.6)
    IP: 80.165.127.114:27015


    Så skal jeg nok være Admin så i er flinke mod hinanden ;)
    Bare sig hvilket map I vil spille ;)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().