The Loft!!!!

  • Jeg er lige kommer hjem fra byen.... så undkyld evt. stavefejl... var påm Crazy Daisy og så teh loft live!!!! de er max fede!!!! max nice..... andre end mig der har haft en stiv / fed weekend.. som går over i historien ?? ;) har haft den vilde weekend... tør ikke nævne hvadder skete fredag... bliver bare til grin så!!! ;) wow den onde bytur..... nå... hvordan er jeres bytur udviklet sig???

  • Jeg er også lige kommet hjem fra en bytur.. Var til fest ude på bøhlandet, og da vi havde drukket os godt stive og festet igennem et godt stykke tid bestemte vi os for at tage ned og bade, så vi smed alt tøjet, tog underbukserne om halsen, og så løb vi ellers ud i terrænet for at finde den her sø. Vi fandt den også, men vi havde skudt genvej over en mark, så vi skulle over et piktrådshegn, et stødhegn og en masse brændenæller. Jeg var seføli for stiv til at hoppe over hegnet, så jeg blev trukket over, det indebærer så de mange brændenæller, så mine ben gør lidt ondt nu :/
    Nå, men så kom vi der ned, og konkluderede at vandet er skide koldt på den her årstid... Da vi så skulle tilbage begyndte det at regne... imens vi løb nøgne rundt på marken og ledte efter stien, jeg siger jer det var rart at komme hjem igen, for det var satme koldt sådan midt om natten :)


    ...det var så bare et lille udsnit af 2 dages fest :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Var i byen fredag og i går.


    Puha...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless