Hallo Happy - Indtrængning fra dig registreret ???

  • Øh - hvad sker der ?( X(
    Ku' godt tænke mig at få dette afklaret. Og helst en forklaring fra Happy !
    Blev lige advaret af mit Norton Inet Security om, at det havde blokeret et forsøg på indtrængning:

  • Kan man melde sådan en person ???? der prøver at hakke en..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Kan man melde sådan en person ???? der prøver at hakke en..


    Er jeg ikke helt klar over. Men da det er en af vores egne moderatorer, så får han lige en chance til at forklare sig. :rolleyes:

  • Hvordan ved du at det er Happy^ herfra? Der kan da være et hav af andre som kalder sig happy, synes du er lidt hurtig med dine beskyldninger til tider - tror heller ikke Happy herfra vil hacke de brugere der er på siden...


    Er bare mit bud & spørgsmål

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
    Nå? Fundet ud af hvad der er sket? Var det en misforståelse/fejl?


    Nope - har også sendt en PM og givet ham besked i en anden tråd. Men han svarer ikke.
    Har som du nok har lagt mærke til, ændret trådnavnet. Så det mere direkte henvender sig til ham.
    Har også tjekket om det er hans hjemmeside. Og det er det, for hans "sig"-billede ligger der.


    Edit: Lidt underligt - men nu er han ikke online mere. :rolleyes: Det var han ellers da jeg skrev tråden og sendte PM'en. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Hvordan ved du at det er Happy^ herfra? Der kan da være et hav af andre som kalder sig happy, synes du er lidt hurtig med dine beskyldninger til tider - tror heller ikke Happy herfra vil hacke de brugere der er på siden...


    Er bare mit bud & spørgsmål


    JA og ikke et særlig godt bud ! Synes også du svarer for hurtigt til tider. Har selvfølglelig undersøgt det inden. :boxed:
    Edit: Prøv at tjekke egenskaber for hans signaturbillede ! :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
    Han er heller ikke logget på mere. Men det var han i ca. 10 min. efter du lavede tråden her, så han har forhåbentlig set den...


    Har lige tjekket min inbox og kan se, at han ikke har læst min PM endnu. Tror også jeg sender en email, for vil meget gerne ha' en forklaring. Vel at mærke en ordentlig en.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    JA og ikke et særlig godt bud ! Synes også du svarer for hurtigt til tider. Har selvfølglelig undersøgt det inden. :boxed:


    Nå okay, så må du undskylde. :)


    Men så kan jeg da godt forstå du er pissed, synes bare det virker weird, men lad os vente og se hvad han siger.

  • Hvordan kan han hagge dig ??? er det ik kun forde han vil ind på din hp eller har han prøvet at komme ind på en anden måde og kigge i dine filer på din pc ???


    Spørger forde jeg selv har en server/ftp, og den er der nogle stykker der har prøvet at komme ind på :(


    Har du også lagt en pm/hendvendelse til supermodarator'en.. ??

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 3 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver



    Evt. hive fat i en af de andre mods... En af dem må kende ham personligt, siden han er blevet mod...


    Går også direkte til Martin og til hans udbyder el. host, hvis jeg ikke får et ordentligt svar. Sådan noget gider jeg ikke finde mig. Men la' os nu se, hvad han har af forklaringer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver



    Evt. hive fat i en af de andre mods... En af dem må kende ham personligt, siden han er blevet mod...


    Jep, det er vist Ulrik så vidt jeg ved!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Hvordan kan han hagge dig ??? er det ik kun forde han vil ind på din hp eller har han prøvet at komme ind på en anden måde og kigge i dine filer på din pc ???


    Spørger forde jeg selv har en server/ftp, og den er der nogle stykker der har prøvet at komme ind på :(


    Har du også lagt en pm/hendvendelse til supermodarator'en.. ??


    Ved heller ikke hvorfor og hvad der foregår. Men har lige tjekket hvad Symantec skriver om sådan et angreb:


    MS-SQL_NullPacket_DoS
    Attack Category : Denial of Service
    Severity : High


    This attack could pose a serious security threat. You should take immediate action to stop any damage or prevent further damage from happening.


    Description
    This signature detects an attempt to exploit the NULL byte vulnerability in MS SQL Server. If Microsoft SQL Server 7.0 receives a TDS header with three or more NULL bytes as data, it will crash. The crash will generate an event in the log with ID 17055 "fatal exception EXCEPTION_ACCESS VIOLATION."


    MS har også en Sikkerheds Bulletin om dette.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Tja i stedet for at starte en tråd om det, så kunne du starte med at skrive til mig.


    Så vidt jeg kan se ud fra det du har postet, så er det fra min frac konto, og den har jeg ikke brugt i laaaang tid.


    Skal ikke kunne sige hvad det er, men jeg vil da prøve at kontakte frac og høre om andre end mig har haft brugt den konto.


    Som du jo ved, så sendte jeg også en PM - har læst og svaret dig. Grunden til at jeg også lavede en tråd, var for at få fat på dig, så du evt. kunne forklare "why". Det er nemlig sjældent, at det er en som jeg "kender", der "prøver", at trænge ind på min PC. Tror også at frac har et sikkerhedsproblem. For det virker som om det er en eller anden fra USA, som bruger frac/din konto el. ip-adresse.
    Her er lige et screenshot fra Symantec virtuel tracking site: