Afstemning: Hvordan bliver I stoppet af Politiet ??

  • jeg er blevet stoppet på blades før, henaf en vej der hedder mads clausens vej.. den var nasfalteret, og var på vej hjem fra kvickly.. Så stopper de mig, og siger at jeg ikk må køre her.. så bliver jeg bedt om at tage mine skøjter af, og så skulle jeg gå hjem.. dvs gå indtil de var væk :P

  • Synes der mangler et "Andet" felt...


    Jeg har fx. ikke kørekort..
    Ingen knallert...


    Så jeg cykler rundt...
    Er blevet stoppet 2 gange mens jeg har boet her i Odense...


    En gang fordi jeg kørte uden lys "meget meget" tidligt på aftenen.. 150 meter fra min lejlighed..
    Øv bøv..


    Den anden gang var fordi jeg cyklede på den forkerte side af vejen...
    Altså en stor vej, med cykelstier i hver side...
    Så kom der sgu en betjent cyklende i mod mig..


    Og mens han skriver bøde, cykler der mellem 15-20 andre forbi der smågriner af mig.. X(


    Men sådan er det jo...

  • er kun blevet stoppet få gange...
    1. på ulovlig knallert
    2. kørte for hurtigt i bil
    3. gik på farø broen
    4. (den er sjov) havde været inde og se downset i pumpehuset
    da jeg kom til køge, var den sidste gris kørt, så jeg valgte at trave hjem.
    nåede kun ud til hotel niels jul, hvor der kommer en patruljevogn
    den holder ind til siden, betjentene spørger hvor jeg skal hen så sent, hjem svare jeg.
    efter den obligatoriske gennemsøgning af lommer osv. (de fandt en trommestik)
    anklager de mig fandme for at have stjålet en bil i ølby 8o
    næ fandme nej, viser dem billetten fra s-toget plus billeten fra koncerten, de tror mig simpelthen ikke.
    så vi kører mod stationen for en nærmere "afhøring"..
    fint nok tænkte jeg, så kunne man måske få en kop kaffe
    og sidde derude sålænge at grisen begyndte at køre igen


    der ligger en stenbro på vejen ud til kongsberg alle (station 13) der holdt en vogn med civile betjente, dem måtte jeg fandme over og snakke med .
    den ene af civilerne kikkede bare på mig og så på betjenten og rystede på hovedet.
    så det var ikke nogen farlig forbryder de havde fanget, jeg blev kørt ud i strandskoven og læsset af, så fik jeg lov til at gå hjem alligevel...nederen

  • Jeg kørte også engang med uden lys på om aftenen.


    Så lige pludselig blev jeg fanget i den der lygte de har på taget, det næste jeg husker er at jeg smed min cykel, og løb ind i den nærmeste indkørsel hoppede over et hegn og væk var jeg :)


    Gik 5 min. efter tilbage til min cykel og trak resten af vejen

  • de har kun 1 gang på 7 år ville se mit kørekort ved en razzia ellers er jeg ikke blevet stoppet ved noget andet. Selv om jeg måske ligger op til det på motorvejen :T

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Er blevet stoppet en del gange efterhånden.


    Blev stoppet første gang på knallert, af en civil motorcykel-betjent. Trak hjem uden cylinder, stempel, karburator og udstødning :(


    Anden gang blev jeg stoppet af en færdselsbetjent en mondeo, i en kammerats bil. Fik 300kr i bøde og en indkaldelse til syn for min kammerats bil, hvor lyset ikke virkede.


    Blev stoppet i Grindsted i min første bil, et par måneder efter jeg fik kørekort. Han havde dog ikke målt mig, men gav en advarsel.


    Blev halet ind med laser i et sving i Billund engang. 79km/t i en 50km-zone.


    Blev stoppet med +150km/t over Vejlefjord-broen af en mc-betjent, i en udlejningsbil. Han havde dog ikke målt mig, så jeg slap med en advarsel.


    Røg i en fotofælde November 2002, hvor jeg blev nuppet med +100km/t i en lille flække mellem Billund og Vejle. Kostede 3k i bøde, 3 års betinget frakendelse af kørekortet og en orienterende køre- og teori-prøve.


    Er aldrig blevet stoppet ved Razzia eller spritkontrol. Kun fart.

  • Det var da godt nok den mærkeligste poll længe..


    Jeg er blevet stoppet i en alm razzia, fordi jeg kørte for stærkt og alm rutine kørekort tjek...! ?


  • Drønnert, det er da vist ikke gået helt stille for sig. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Drønnert, det er da vist ikke gået helt stille for sig. :))


    Ja, der var sku nogle faste udgifter dengang man havde bil :O


    Glæder mig så satans meget til jeg er færdig med uddannelsen, og kan få en ordentlig gryde igen :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Jeg er kun blevet stoppet for at pisse diverse steder man ikke må... de gange jeg har været i byen... blev engang stoppet sammen med min lillebror, som jeg havde slæbt med... :T stod og pissede ud over en bro... :rolleyes:


    Det er sku godt ordensmagten bruger tid på den slags! I bropissere står sku side om side med voldtægtsforbrydere og bankrøvere :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Glæder mig så satans meget til jeg er færdig med uddannelsen, og kan få en ordentlig gryde igen :evil:


    Hehe. :D .. Der skal heller ikke gå lang tid mere, før jeg så småt vil have pap og lidt at køre i. Det kribler det for meget i fingrene til, at jeg kan vente i længere tid på. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Kørte måske en smule for stærkt, jeg kørte dog efter forholdene hvis i spørger mig.... men jeg slap da heldigvis med en løftet pegefinger!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Hehe. :D .. Der skal heller ikke gå lang tid mere, før jeg så småt vil have pap og lidt at køre i. Det kribler det for meget i fingrene til, at jeg kan vente i længere tid på. :))


    Kan jeg eddersparkemig godt forstå :D


    Regner med at købe sådan en her, til efteråret 2005:
    Skoda Octavia RS180
    180HK, alt i udstyr og 4WD :D


    http://www.bilbasen.dk/biler/p…wcar.asp?id=479385&page=1


    Dog i sort, og uden de klamme øjenskygger/låg eller hvad man nu kalder dem. Bilen har nogle flotte skørter og spoilere fra fabrikken, så det skal der ikke pilles ved. Eneste der måske kunne lokke, var nogle alu-hjul på 17-18".


    Til den tid burde det også være til at finde en, der har kørt lidt flere kilometer - så den kommer ned omkring de 200.000kr.