Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af købkøb
Ryning skader da dit nervesystem...
Prøv at sammenlign jer med jeres venner... Specielt hvis i ikke har fået en smøg i et lille stykke tid...
Har INTET imod rygere... Kan bare ikke forstå det
Ej 1 ting har jeg imod jer... Ryd jeres F*CKING skoder op...
KBH ligner jo en bunke LORT pga dem... De ligger OVERALT... Det er bare KLAMT:..
Tumpe...
Skal vi så også:
- Forbyde biler da der tit ligger glasskår efter diverse uheld
- Forbyde spraymaling da der tit bliver malet på husfacader osv.
- Aflive narkomanerne fordi de smider tomme sprøjter
- Forbyde PC-spil da de er vanedannende
- Forbyde ølsalg da der tit ligger glasskår
- Aflive "købkøb" fordi han er for dum
Din mangel på intelligens og situationsfornemmelse er skræmmende.
BTW: Er ryger
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II
Prøv at sammenlign jer med jeres venner... Specielt hvis i ikke har fået en smøg i et lille stykke tid...
KBH ligner jo en bunke LORT pga dem... De ligger OVERALT... Det er bare KLAMT:..
Tumpe...
Skal vi så også:
Sorry mens syns ikk lige de ting kan forbindes med hinanden... Det er da noget svineri at gå og smide skrald over alt på gaderne, og imo er cigaretskoder også skrald men gider sleet ikk brokke mig over det, for det er totalt umuligt at få folk til at tænke over sådan noget
Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3 Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W
Tumpe...
Skal vi så også:
Sorry mens syns ikk lige de ting kan forbindes med hinanden... Det er da noget svineri at gå og smide skrald over alt på gaderne, og imo er cigaretskoder også skrald men gider sleet ikk brokke mig over det, for det er totalt umuligt at få folk til at tænke over sådan noget
Beklager - jeg var i et lindt ondt lune i morges... Efter at have læst mit svar igennem må jeg give dig ret.
Morale: Never post when feeling angry
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II
Oprindeligt indlæg af Maverick
Beklager - jeg var i et lindt ondt lune i morges... Efter at have læst mit svar igennem må jeg give dig ret.
Er ryger, og nyder da os at ryge...
Men vi kan nu godt finde ud af at ta hensyn til andre, og det er ikke alle der smider deres skoder overalt! Har selv en vane fra hæren med at rule gløden af og smide skodet ud... Ved godt det ik' er særlig mange der gør det, men til gengæld er vi hyggeligere end ikke rygere!
Lian Li V2000B - HX1000W DFI DK X58 - 920 - ATI 5870 6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan måske en MD20 til salg
det er sjovt folk er mere eller mindre ligeglade med kræftfremkaldene stoffer i vores føde og forurening i vores luft men så snart det handler om rygere så går de helt amok hyklerisk?
Oprindeligt indlæg af Octa
det er sjovt folk er mere eller mindre ligeglade med kræftfremkaldene stoffer i vores føde og forurening i vores luft men så snart det handler om rygere så går de helt amok hyklerisk?
Ja, der er jo ikke noget folk elsker mere end at være "hellige" ...
Jeg har ikke brug for den slags ligkiste søm til at tage livet af mig... alcohol klarer det fint
Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5
Intel X25-V 40 SSD OS system
4xWD 120GB Sata in Raid 0
All powered by Corsair 600W
Samsung SyncMaster 2493HM
Er selv ryger, og jeg kan da godt se at det ikke må være særlig rart at være passiv ryger (kan selv huske det) men det er nu for meget med dem der, som overreagerer helt vildt, jeg ser da ikke nogen stå og skælde ud på vejen en tåget morgen fordi at bilosen bliver liggene i hovedhøjde... Og det er mindst lige så skadeligt... Men generelt tager jeg meget hensyn til om folk er ikkerygere, medmindre jeg er pissestiv derudover er det også en god vane at have en lille pose i lommen når man fx. er ude og gå med hunden, så er det bare at vippe gløden af smøgen og smide filteret i posen... Så er det problem ude af verden
Oprindeligt indlæg af Hellm@n
Er selv ryger, og jeg kan da godt se at det ikke må være særlig rart at være passiv ryger (kan selv huske det) men det er nu for meget med dem der, som overreagerer helt vildt, jeg ser da ikke nogen stå og skælde ud på vejen en tåget morgen fordi at bilosen bliver liggene i hovedhøjde... Og det er mindst lige så skadeligt... Men generelt tager jeg meget hensyn til om folk er ikkerygere, medmindre jeg er pissestiv derudover er det også en god vane at have en lille pose i lommen når man fx. er ude og gå med hunden, så er det bare at vippe gløden af smøgen og smide filteret i posen... Så er det problem ude af verden
Aha! - Der har du sq fat i den gode ende - Det kunne mange andre sq lære noget af!