Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

49

fredag, 17. september 2004, 15:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb
Ryning skader da dit nervesystem...

Prøv at sammenlign jer med jeres venner... Specielt hvis i ikke har fået en smøg i et lille stykke tid...

Har INTET imod rygere... Kan bare ikke forstå det :))

Ej 1 ting har jeg imod jer... Ryd jeres F*CKING skoder op...

KBH ligner jo en bunke LORT pga dem... De ligger OVERALT... Det er bare KLAMT:.
.

Det er meget muligt at smøgerne er dårlige for nerver, men du lyder da næsten som om du kunne bruge én alligevel.

Men ja, København ligner virkelig LORT pga de cigaret-skodder der ligger på gaden... Hvis man dog bare kunne komme af med dem, ville København være et meget bedre sted at være, jeg er helt enig. Skyerne ville gå fra himlen, englene ville synge og herren ville velsigne staden, som den skodfri by den ville være. Jesus...

Nej men de ligger overalt...

Du kan ikke stå nogen steder uden at se et skod... Det er for sygt...

Folk brokker sig over papir osv.. Men det ligger ikke OVERALT...

50

fredag, 17. september 2004, 16:13

Citeret

Nej men de ligger overalt...

Du kan ikke stå nogen steder uden at se et skod... Det er for sygt...

Folk brokker sig over papir osv.. Men det ligger ikke OVERALT...

Forskellen er, at papir og lign. ofte bliver samlet op. Det gør et cigaretskod ikke eller sjældent.
Papir og andet affald ville ligge OVERALT, hvis ikke det blev samlet op, for mange folk er nemlig nogle store svin, uanset om de ryger eller ej.

Hvis du ser cigaretskodder overalt, må det være fordi du er så lille, at de er i øjenhøjde, eller at du ligefrem går og kigger efter dem... :))

52

fredag, 17. september 2004, 16:49

Ryger ikke til hverdag, men ender næsten altid med at ryge et par stykker til fester.. :]

53

fredag, 17. september 2004, 16:53

LecTer, smøger ødelægger dit nervesystem. Forstår så heller ikke lige hvad hans (købkøbs) sammenligning har at gøre med nervesystemet.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

54

fredag, 17. september 2004, 16:57

Citeret

Ej 1 ting har jeg imod jer... Ryd jeres F*CKING skoder op...

KBH ligner jo en bunke LORT pga dem... De ligger OVERALT... Det er bare KLAMT:.

Jep, gør det også overalt i Horsens, i bunker nærmest.. Jeg er service medarbejder pt. og hvis jeg fejer udenfor butikken fanger jeg mindt 1kg skodder.. :P ;) :D

Men mig selv, jeg hader skodder.. Rygere skal have et eller andet Aparatus så de bare kan smide skodderne i lommen og så bliver de nedbrudt.. :)

Jeg har ikke noget imod folk der ryger, det er ikke mig der sidder og suger mit liv kortere :) Passiv rygning bliver også overreageret alt for meget, da ikke-rygere for det meste hænger sammen med rygerne i rygerummene når der bliver lavet rygning forbudt de andre steder!?! (Det virker stupidt, men det er sandt, alle ikke-rygerne på Teknisk skole hænger sammen med rygerne i de nye rygerum.. :rolleyes: :roller: :boxed: !!)

Men som i nok kan se i min lille roman^ så ryger jeg ikke selv.. smøger.. ;)

55

fredag, 17. september 2004, 16:59

Jeg har som sådan også kun noget imod rygere, når de sidder ved en cafe eller et andet sted, hvor røgen kan genere andre mennesker.

Synes det er et godt initiativ i Irland og Norge, hvor der er rygning forbudt på offentlige steder.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "fookhar" (17.09.2004, 17:00)

56

fredag, 17. september 2004, 17:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af r3ptile
Jeg har som sådan også kun noget imod rygere, når de sidder ved en cafe eller et andet sted, hvor røgen kan genere andre mennesker.

Synes det er et godt initiativ i Irland og Norge, hvor der er rygning forbudt på offentlige steder.

Ja, det holder jeg også med i der.. Det er nemlig ret så trælst at sidde og spise mens nogen sidder lige ved siden af og kvunser smøger og cigar o.l.

Men de fleste steder i dag har heldigvis ikke-ryger afdelinger, fordi at ikke-ryger borde virker ikke, folk sidder bare og ryger ved bordet ved siden af.. :roller:

57

fredag, 17. september 2004, 18:20

Jeg har som snart 23 årige endnu ikke engang smagt på en stink pind og har igrunden heller ikke tænkt mig at gøre det :))

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

58

fredag, 17. september 2004, 18:36

IKKE ryger og stolt af det... har ikke engang prøvet!

kan ikke forstå man gider for det koster penge, man forkorter sit liv og så irritere det os andre...

har ikke noget i mod rygere så længe de bare tænker sig om og lader være med at ryge på ikke-ryger steder og udover det også tænker sig lidt om selv om der ikke er rygning forbudt...

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

59

fredag, 17. september 2004, 19:11

8o damn i kan brokke jer :))

Passiv rygning skader faktisk mere end rygning .. lær :razz:

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

60

fredag, 17. september 2004, 19:22

Hvad med festryger og tidl. ryger options ? Jeg ryger kun til fester og ved ekstrem stress...

Jeg HADER signaturer!

61

fredag, 17. september 2004, 19:27

Ryger kun når jeg har fået tilpas (og for meget) at drikke.. Ellers ikke! Men kan godt mærke at man "slapper mere af" efter en smøg! 8o

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

62

lørdag, 18. september 2004, 01:22

Ikke ryger... Jeg skal satnme ikke smage det lort... Ikke engang en vandpibe...

Jeg finder det direkte frastødende. Jeg er så pisse nærig at jeg aboslut ikke ville komme til at slappe mere af ved at se økonomien gå ned pga. smøger... Derudover dyrker jeg en del motion og går en smule op i helbred og kondition. Tør slet ikke at tænke på hvor dårlig kondi jeg ville få hvis jeg røg...

Fidusen med festryger har jeg heller aldrig fattet. Synes ikke det bliver mindre ulækkert fordi man er stiv. Ofte kan man kigge på en pige der ser rimelig sød ud... Så trækker hun en smøg op af lommen og så løber jeg skrigende bort... Hvis jeg havde en kæreste, og jeg fandt ud af hun røg ville jeg slå op med det samme... Kun uintelligente mennesker ryger..... Ja, nu bliver jeg garanteret fandens upopulær, men sådan er det jo for jer rygere... Har en vend er arbejder i den lokale brugs, og hver gang kunderne ikke kan få smøger af netop deres mærke flipper de fulstændigt ud... Mange rygere er så snæversynede og pisse ligeglad med andre... Ser ofte en ryge der står en halv meter fra en skraldespand og smider skodder på jorden... Hvor dum er man lige.. Eller en ryger ser står op af et skildt med udtrykket: Rygning forbudt! Kan rygere heller ikke læse... Ja, så må i godt svine mig til rygere :P

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
ECS L4S8A2 Bundkort
1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
500 W Akasa PSU

63

lørdag, 18. september 2004, 01:32

Jeg er ikke ryger med tryk på IKKE ..
Jeg hader cigaretter, og folk der ikke har respekt for at os IKKE rygere fandme også skal have lov til at være i et røgfrit miljø hvis vi vil have det.
Noget der går mig på nerverne, er at folk der bitcher over at, åhh nej man må ikke ryge, når man flyver over Atlanten etc.. For fuck sake da. Spænd da lige hjelmen en ekstra gang.

Var det mig der fik stillet til opgave at lave rygepolitikker ville den lyde følgende:

Rygning er tilladt;

1: I vedkommendes eget hjem / bil etc
2: Udendørs generalt (Afhængig af området)
3: Barer / diskoteker

På den måde kan vi IKKE rygere have muligheden for at vælge frit, om vi også vil have røg i vores hverdag.

64

lørdag, 18. september 2004, 07:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Jeg er ikke ryger med tryk på IKKE ..
Jeg hader cigaretter, og folk der ikke har respekt for at os IKKE rygere fandme også skal have lov til at være i et røgfrit miljø hvis vi vil have det.
Noget der går mig på nerverne, er at folk der bitcher over at, åhh nej man må ikke ryge, når man flyver over Atlanten etc.. For fuck sake da. Spænd da lige hjelmen en ekstra gang.

Var det mig der fik stillet til opgave at lave rygepolitikker ville den lyde følgende:

Rygning er tilladt;

1: I vedkommendes eget hjem / bil etc
2: Udendørs generalt (Afhængig af området)
3: Barer / diskoteker

På den måde kan vi IKKE rygere have muligheden for at vælge frit, om vi også vil have røg i vores hverdag.

Jeg er helt enig i din 'rygepolitik'.

..og så er jeg VIRKELIG glad for at du mener rygning skal være tilladt på barer/diskoteker. For det er faktisk dér, smøgerne gør det bedst. Jeg mener, det ville være helt hul i hovedet, hvis vi fik tilstande som i Irland, hvor røgen er banlyst på alle pubs. Røgfri pubs, hvad sker der? 8o Hvis jeg betaler 50kr for en fadøl, vil jeg såsandelig også have lov til at nyde en cigaret til den - ellers kan de beholde deres skidt. Så smutter jeg ned i REMA og henter en six-pack istedet ;)

Men jo, rygere skal altid respektere ikke-rygere. Dermed sagt, at man skal lige tænke sig om inden man fyrer op under bananen. F.eks. ryger jeg ALDRIG ved et bord inden alle er færdige med at spise osv - selv er jeg ryger, men jeg synes det er ulækkert.

Men igen, ikke-rygerne skal såsandelig også vise respekt og hensyn overfor rygerne. Den slags skal være gensidig, ellers virker det ikke.

65

søndag, 19. september 2004, 18:49

Citeret

*LOL* .. Men er altså ik en Whopper .. :))

Hmm - det provokerende reply ville jo så være - "nåå ja du er da en dobbelt Whopper" - meeeeeen det går nok ikke.... ;)

66

søndag, 19. september 2004, 19:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

*LOL* .. Men er altså ik en Whopper .. :))

Hmm - det provokerende reply ville jo så være - "nåå ja du er da en dobbelt Whopper" - meeeeeen det går nok ikke.... ;)

Hehe .. Faktisk lidt underholdende .. *G* Og er ik så sart igen, så kald du mig bare en Dobbelt Whopper, hvis det kan gøre dig glad .. :))

67

søndag, 19. september 2004, 20:11

Mr. Edit was here. :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (19.09.2004, 20:39)

68

søndag, 19. september 2004, 20:25

:] Hans.......................gå i seng...du er træt :)) ;)

69

søndag, 19. september 2004, 20:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Jeps. Har lavet lektier hele dagen og er langt fra færdig. :boxed:
Der er et eller andet, vi skal aflevere i morgen, men jeg kan ikke huske hvad. :rolleyes:

70

søndag, 19. september 2004, 20:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Der er et eller andet, vi skal aflevere i morgen, men jeg kan ikke huske hvad. :rolleyes:

Kan du sige lektiebog ? :) :))

71

søndag, 19. september 2004, 20:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Vil du ikke lave mine også?

72

søndag, 19. september 2004, 20:31

Citeret

Kan du sige lektiebog ? :) :))

He he... Jep, men tror (håber), at det er en fejl på skemaet. ;)

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig på
Læs Mere

Argon Audio Stream 2

I en tid med DAB-radioer og trådløs streaming af musik kan vi alle få brug for udstyret, der kan koble vores m
Læs Mere

ZyXEL Armor Z1 AC2350 Dual-Band Wireless Gigabit

I en tid, hvor meget handler om grafikkort, mens vi så småt venter på lanceringen af Intels næste chipsetserie
Læs Mere

ASUS ROG Orion Stereo Gaming Headset

Der findes et væld af headsets, og der er et headset til ethvert formål. Hvis du skal have et simpelt, men sta
Læs Mere

XFX Radeon R9 390X 8 GB Double Dissipation

Vi så for nyligt Radeon R9 380 4 GB fra XFX her på siden, og nu kan vi altså også præsentere jer for en af de
Læs Mere

Playstation 4 får mus og tastatur

I kølvandet på annonceringen af keyboard og mus support til Xbox One for et par uger siden, kommer Hori nu med
Læs Mere

Qualcomm løser varmeproblemer med Snapdragon 820

Qualcomms mobile processor Snapdragon 810 har været meget i vælten for at være en endog meget varm chip. Nu er
Læs Mere

Nyt X99M-WS micro-ATX bundkort fra ASUS

Tilbage på Computex-messen i juni præsenterede ASUS dette nye bundkort, som altså nu er klar til salg. Der er
Læs Mere

HORNET er Tor-netværket på speed

Hvis man vil være anonym i sin færden på nettet, findes der mange løsninger, man kan bruge. Man kan enten ansk
Læs Mere

Her er den nye OnePlus 2

OnePlus' nye 2016 Flagship Killer er nu en realitet. Den helt nye OnePlus 2 nemlig nu blevet præsenteret, og j
Læs Mere

Rygte: Valve arbejder på Half-Life 3

Ja, så kører rygtemøllen igen, og igen handler det om spilstudiet Valves myte- og sagnomspundne spil Half-Life
Læs Mere

He's back! The Terminator er med i WWE 2K16

Arnold Schwarzenegger er tilbage! Eller, det vil sige, at hans virtuelle alter ego er tilbage, og det er han s
Læs Mere

Kina ophæver 15 års forbud mod konsoller

Det store land mod øst Kina har netop meldt ud, at de ophæver et 15 år langt forbud mod spillekonsoller. Dette
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.