Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Jeg er i fuld gang med at stoppe med at ryge... hsr røget i godt 6 år nu, men nu må det hører op, det er for dyrt og min læge har bedt mig stoppe med det samme på grund af jeg har en sygdom der ikke passer særlig godt sammen med røg.... sååh, jeg er stoppet!
Oprindeligt indlæg af købkøb
Ryning skader da dit nervesystem...
Prøv at sammenlign jer med jeres venner... Specielt hvis i ikke har fået en smøg i et lille stykke tid...
Har INTET imod rygere... Kan bare ikke forstå det
Ej 1 ting har jeg imod jer... Ryd jeres F*CKING skoder op...
KBH ligner jo en bunke LORT pga dem... De ligger OVERALT... Det er bare KLAMT:. .
Det er meget muligt at smøgerne er dårlige for nerver, men du lyder da næsten som om du kunne bruge én alligevel.
Men ja, København ligner virkelig LORT pga de cigaret-skodder der ligger på gaden... Hvis man dog bare kunne komme af med dem, ville København være et meget bedre sted at være, jeg er helt enig. Skyerne ville gå fra himlen, englene ville synge og herren ville velsigne staden, som den skodfri by den ville være. Jesus...
er ikke ryger på anden måned nu, og det er nice. Synes lugten af smøger er klam nu, ret sjovt så hurtigt det vender. Jeg får ikke sure opstød mere og så sparer jeg jo en masse penge
ps. lol købkøb du er da nok for dum at høre på. "prøv lige at sammenlign med jeres venner" < lol hvad? ihhh dine nerveender er længere end mine... eller? kæft mand... hvad fanden har du RØGET?!
Oprindeligt indlæg af købkøb
Ryning skader da dit nervesystem...
Prøv at sammenlign jer med jeres venner... Specielt hvis i ikke har fået en smøg i et lille stykke tid...
Har INTET imod rygere... Kan bare ikke forstå det
Ej 1 ting har jeg imod jer... Ryd jeres F*CKING skoder op...
KBH ligner jo en bunke LORT pga dem... De ligger OVERALT... Det er bare KLAMT:. .
Det er meget muligt at smøgerne er dårlige for nerver, men du lyder da næsten som om du kunne bruge én alligevel.
Men ja, København ligner virkelig LORT pga de cigaret-skodder der ligger på gaden... Hvis man dog bare kunne komme af med dem, ville København være et meget bedre sted at være, jeg er helt enig. Skyerne ville gå fra himlen, englene ville synge og herren ville velsigne staden, som den skodfri by den ville være. Jesus...
Nej men de ligger overalt...
Du kan ikke stå nogen steder uden at se et skod... Det er for sygt...
Folk brokker sig over papir osv.. Men det ligger ikke OVERALT...
Du kan ikke stå nogen steder uden at se et skod... Det er for sygt...
Folk brokker sig over papir osv.. Men det ligger ikke OVERALT...
Forskellen er, at papir og lign. ofte bliver samlet op. Det gør et cigaretskod ikke eller sjældent.
Papir og andet affald ville ligge OVERALT, hvis ikke det blev samlet op, for mange folk er nemlig nogle store svin, uanset om de ryger eller ej.
Hvis du ser cigaretskodder overalt, må det være fordi du er så lille, at de er i øjenhøjde, eller at du ligefrem går og kigger efter dem...