Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

25

torsdag, 16. september 2004, 22:38

Ryger ikke og har aldrig gjort det....

Så længe jeg ikke finder noget positivt i det så er det spild af penge.... Syntes jeg bruger rigeligt med penge på alverdens andre unødvendige ting,.......

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Henrik-" (16.09.2004, 22:43)

26

torsdag, 16. september 2004, 22:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb
Ryning skader da dit nervesystem...

Prøv at sammenlign jer med jeres venner... Specielt hvis i ikke har fået en smøg i et lille stykke tid...

Har INTET imod rygere... Kan bare ikke forstå det :))

Ej 1 ting har jeg imod jer... Ryd jeres F*CKING skoder op...

KBH ligner jo en bunke LORT pga dem... De ligger OVERALT... Det er bare KLAMT:..

Hvordan plejer dig og gutterne at sammenligne jeres nervesystem? Bare nysgerrig :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

27

torsdag, 16. september 2004, 22:43

Nææ
1: har ikk råd :))
2: gider ikk stinke ud af munden og mit tøj, værelse osv. og så gider jeg ikk smadre mine lunger. HAR dog prøvet det til fest osv, og det var ikk noget specielt.

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

28

torsdag, 16. september 2004, 22:48

Ryger ikke mer stoppede den 1 januar i år.

Det er dejligt har aldrig haft så mange penge. :D

Lian Li PC75
Asus P5B & E6600 Conroe

29

torsdag, 16. september 2004, 22:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af ultima

Ah, nytårsfortsæt, der holder ved aye? Godt at se :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

30

torsdag, 16. september 2004, 23:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af ultima

Godt gået ;)

31

fredag, 17. september 2004, 00:47

Citeret

Prøv at sammenlign jer med jeres venner... Specielt hvis i ikke har fået en smøg i et lille stykke tid...

KBH ligner jo en bunke LORT pga dem... De ligger OVERALT... Det er bare KLAMT:..

Pssssssssssssst - hørte du ikke hvad Whopperen lige sagde - gentager gerne - hun sagde : SÅ HOLD DOG K...!!!!!!!!!!!!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (17.09.2004, 00:47)

32

fredag, 17. september 2004, 00:51

Citeret

Du kan ikke kysse folk... Brænder penge... Lugter... Får kræft.. Dårlig kondi... ryger lunger.... Smadrer nerverne... Tja... Er det det hele???

Du har ret i det meste.. men nu har jeg på 2 weekender, scoret 2 hærdede ikke rygere, og jeg røg temmeligt mange til de to fester... så det med at kysse vil jeg godt lægge veto imod.. eller også tager jeg det som et kompliment ;)

EDIT: Er røgfri @ dag 3

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "-Sandman-" (17.09.2004, 00:52)

33

fredag, 17. september 2004, 01:03

Ikke ryger!!

34

fredag, 17. september 2004, 01:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Pssssssssssssst - hørte du ikke hvad Whopperen lige sagde - gentager gerne - hun sagde : SÅ HOLD DOG K...!!!!!!!!!!!!

ROFL :clap: - det kan jeg lide! Du forstår dig da ihf. på at komme til orde :)) :cheers:

35

fredag, 17. september 2004, 01:09

Ryger kun en enkelt eller to til fester :) eller ik

36

fredag, 17. september 2004, 02:29

Ikke ryger... !

Don't get mad, get even...

37

fredag, 17. september 2004, 06:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

*LOL* .. Men er altså ik en Whopper .. :))

38

fredag, 17. september 2004, 08:19

ryger ikk smøgr

har da prøvet at ryge hash, men det skulle som bare prøves

39

fredag, 17. september 2004, 10:53

Ryger, med stor fornøjelse og en konstant tanke i bagovedet der siger at "en eller anden dag stopper jeg" !

i7 3770k 4.9ghz delidded w/ULC - EK KIT360L- - Corsair 16 GB 1866mhz CL9 - GTX 980 TI SLI 1506/7800 - Corsair RM1000 - phantek Enthoo PRO - Samsung 850 EVO 500 GB SSD - Seagate 3TB

40

fredag, 17. september 2004, 11:12

Jeg ryger ikke..

41

fredag, 17. september 2004, 11:23

Ryger en masse. Der er ikke noget bedre end en kop kaffe og en smøg om morgen :D

42

fredag, 17. september 2004, 11:56

ikkeryger :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

silverblue

Gæst

43

fredag, 17. september 2004, 12:04

Jeg er i fuld gang med at stoppe med at ryge... hsr røget i godt 6 år nu, men nu må det hører op, det er for dyrt og min læge har bedt mig stoppe med det samme på grund af jeg har en sygdom der ikke passer særlig godt sammen med røg.... sååh, jeg er stoppet!

44

fredag, 17. september 2004, 12:21

Jeg har ikke røget i 4 år Den 2 Oktober :clap: :clap: :clap: :clap:

45

fredag, 17. september 2004, 12:30

Citeret

jeg syntes nu det e grimmere med alt det parpir der ligger og flyder og tyggummi over alt.

men som andre siger når du nu ikke ved hvad du snakker om burde du nok lade være med at sige noget ;)

46

fredag, 17. september 2004, 12:43

Hej

Har vel røget i små 14år nu, har det faktisk godt nok med det, ja det er usundt og ja det er "dyrt" men syns nu det er rart nok...

:)

Intel Haswell 4770
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT

47

fredag, 17. september 2004, 12:47

Citeret

KBH ligner jo en bunke LORT pga dem... De ligger OVERALT... Det er bare KLAMT:.
.

Det er meget muligt at smøgerne er dårlige for nerver, men du lyder da næsten som om du kunne bruge én alligevel.

Men ja, København ligner virkelig LORT pga de cigaret-skodder der ligger på gaden... Hvis man dog bare kunne komme af med dem, ville København være et meget bedre sted at være, jeg er helt enig. Skyerne ville gå fra himlen, englene ville synge og herren ville velsigne staden, som den skodfri by den ville være. Jesus...

48

fredag, 17. september 2004, 15:33

er ikke ryger på anden måned nu, og det er nice. Synes lugten af smøger er klam nu, ret sjovt så hurtigt det vender. Jeg får ikke sure opstød mere og så sparer jeg jo en masse penge :D

ps. lol købkøb du er da nok for dum at høre på. "prøv lige at sammenlign med jeres venner" < lol hvad? ihhh dine nerveender er længere end mine... eller? kæft mand... hvad fanden har du RØGET?!

AMD A8-7600 APU

Så er AMD's seneste A8 APU endt på Tweak.dk redaktionen, og vi vil derfor stolt præsentere jer for vores test
Læs Mere

LC-Power Gaming 930W Kabinet

LC-Power har tilsendt os på Tweak.dk et af deres nye kabinetter i deres Gaming-serie. Dette hvide miditower ka
Læs Mere

Antec ISK310-150 micro tower

Står du og skal til at bygge dig en lille kontorcomputer, eller måske skal der et nyt kabinet til computeren v
Læs Mere

Thermaltake Commander FT Fan Controller

Hvis man har installeret et vildt custom vandloop i sin computer, kan det være ganske nyttigt at være i stand
Læs Mere

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

NZXT S340 Special Edition

Denne test vil for de fleste trofaste Tweak læsere virke lidt som et deja-vu, da vi skal kigge på et kabinet,
Læs Mere

Flere end 250.000 iPhones ramt af sikkerhedsbrud

Der er sket et bemærkelsesværdigt stort sikkerhedsbrud i Apples iPhone, der har medført, at flere end 250.000
Læs Mere

Lian Li laver vildt og ultra lille gaming kabinet

Der er ingen tvivl om, at der i øjeblikket foregår en trend med, at vores computerkabinetter skal være så små
Læs Mere

Alienware opdaterer X51 serien med Skylake

Så er der godt nyt til de af jer, der er helt vilde med Dells gamingserie af Alienware computere, og i særdele
Læs Mere

Nye grafikkort drivere ude fra NVIDIA og AMD

De to store spillere på grafikkortmarkedet, NVIDIA og AMD, har netop udgivet nye drivere, der begge skulle vær
Læs Mere

NETGEAR præsenterer vild 10 Gbit switch med 28 porte

Er du indehaver af en lille eller mellemstor virksomhed, eller skal dit hjemmenetværk være bare den smule bedr
Læs Mere

Markus 'Notch' Persson mærker ensomheden efter Mojang salg

Måske ringer navnet Markus Persson alias Notch ikke som sådan nogen klokke, men siger vi Mojang og måske Minec
Læs Mere

Det får du ud af at opgradere til Windows 10

AVG, som vi kender som udviklere af sikkerhedsløsninger til computeren, har lavet en side-by-side sammenlignin
Læs Mere

Sådan forløb mandagen hos Team Tweak

Team Tweak startede ugen med et brag på Twitch, hvor stort set alle vores streamers var i gang med en masse fo
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.