Retur-ret på CPU?

  • Gælder samme retur-ret, når man køber noget over nettet, også CPU'er?


    Lyder lidt som et dumt spørgsmål - men vigtigt for mig! ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Tarantula ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Ja, 14 dages returret ... ;) ... også på CPU´en ja .... Men ikke på kølepastaen som du har smidt på den ... :T


    Dvs. at man godt lige kan prøve lidt benchmark osv.?


    Det er næsten min plan så.. Købe den Shuttle jeg gerne vil ha til A64'ern, og samtidig købe en ny cpu!


    Hvis den nye cpu+en ny Shuttle piver - er jeg den der er skiftet til en Barton!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg er ikke så sikker på at returretten gælder hvis CPU'en har været i brug.. det er jo ikke Sportmaster vi snakker om her..!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Jeg er ikke så sikker på at returretten gælder hvis CPU'en har været i brug.. det er jo ikke Sportmaster vi snakker om her..!


    De kan jo ikke se om cpu har været i brug?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    De kan jo ikke se om cpu har været i brug?


    Argh, nu mente jeg udpakket. Jeg er ikke sikker på de godtager den hvis den har været pakket ud, så kan man jo nå at yde al mulig skade på den, jeg ville ihvert fald ikke tage den tilbage hvis jeg var en virksomhed, for jeg ved hvor gode folk er til at skjule at skidtet har været i brug :/

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Argh, nu mente jeg udpakket. Jeg er ikke sikker på de godtager den hvis den har været pakket ud, så kan man jo nå at yde al mulig skade på den, jeg ville ihvert fald ikke tage den tilbage hvis jeg var en virksomhed, for jeg ved hvor gode folk er til at skjule at skidtet har været i brug :/


    Har skrevet en mail om det til shg.dk! ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Har skrevet en mail om det til shg.dk! ;)


    Udemærket ide :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Ja da .... ;) ... Returretten er en fortrydelsesret .... Og JA, den gælder hvis varen er blevet taget i brug. Man skal bare levere det tilbage i samme stand som man har fået det ... Ikke noget med ridser og andre ting der gør at shoppen har problemer med at sælge den videre med god samvittighed....


    ... Men lad os sige der var nogle småting som gjorde at varen ikke så HELT ny ud så skal shoppen gå ind og vudere hvor meget der skal fratrækkes nyprisen pga det ... og det får man så tilbage ....


    Det er heller ikke unormalt at en shop giver retturret selvom man ikke handler på nettet .... Men de skal ikke gøre det. Det er KUN når man handler på nettet at en shop SKAL give 14 dage .... og det er 14 dage fra man MODTAGER varen ...


    Butikker som ComputerCity giver også returret ved handel i deres shop ... Ihvertfald efter min oplevelser med dem. Har købt noget.... Prøvet det ... og så leveret det tilbage til FULD pris ... Man skal jo have en chance for at finde ud af om det kan leve op til ens krav. For mit vedkommende galt det sidste gang en Samsung 172x TFT som jeg prøvede et par dage. En vare som det er dog også let at have med at gøre da man ikke gøre den beskidt som fx. en CPU .... Men kan du rense kølepastaen af så den ser helt ny ud, så ingen problemer der ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Udemærket ide :)


    Jep.. Skrev dog til dem imorges, tror du aberne har svaret? De har haft en HEL dag til at svare på et lille spørgsmål.. Det er fandme ringe! X(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo


  • Nice... Så må jeg lade vær at volde den for meget! :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Damn :T ...
    Måske skulle jeg købe et nyt Gfx, bruge det til LAN-PARTY i weekenden, også bare sende det tilbage :O

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Damn :T ...
    Måske skulle jeg købe et nyt Gfx, bruge det til LAN-PARTY i weekenden, også bare sende det tilbage :O


    Har et GeForce 2 GTS du må låne for weekenden :))

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing