Gulv for glat.

  • Yes yes... Helt og aldeles off topic, men none the less... ;)


    Er der tilfældigvis en, som kender til noget, man kan vaske et gulv med eller smøre på, så det bliver mindre glat ?(


    Vores nye stuegulv, har desværre den kedelige egenskab, på trods af en ujævn og ru overflade, er det utroligt glat for hunden og det er jo ikke ligefrem ideelt. :rolleyes:


    Nogle ideer ?
    Relevante ideer vel at mærke. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    hmm... kunne lige forstille mig Charlie komme løbende og ikke kunne bremse og fortsætte ind i stuebordet.. 8o


    ROFL :))


    Må også være ret vildt når han prøver at fange hans egen hale :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvilken slags gulv er det?


    Det er noget, som hedder Stoneline, et parketgulv, som ligner fliser til forveksling.
    Overfladen er vel det samme, som man bruger til køkkenbordsplader vil jeg tro.
    Bassemanden glider på det og er væltet et par gange og det synes jeg er synd. Om nødvendigt må der et andet gulv på. Uf da, jeg har ellers lige lagt 40 m2. :(


    Origin... Så kan du sikkert forestille dig, hvilket brag det giver, når han falder ? ;)


    Torque... Det er vildt... Bambi on ice go home... :))


  • Lyder lidt som noget min søster også har .. Kan prøve at høre hende ad, om hun ved noget om det .. De havde et firma til at lægge det, så kan være de har fået et godt råd .. De har også hund, dog i en lidt mindre størrelse ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Lyder lidt som noget min søster også har .. Kan prøve at høre hende ad, om hun ved noget om det .. De havde et firma til at lægge det, så kan være de har fået et godt råd .. De har også hund, dog i en lidt mindre størrelse ..


    Super. :D


    Jeg prøver at smide en mail til dem, som laver gulvet og hører om de har nogle forslag. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Min hund kurer også rundt på vores gulv i stuen, den lader sig ikke umiddelbart genere af det.


    Syntes glat gulv er sejt når man er hyperaktiv og får lyst til at snurre rundt et par gange på rumpen eller noget.


    Min er generet af det, når han er træt. Han skvattede lige 3 gange for lidt siden og gad til sidst ikke at rejse sig op.
    Det giver et gevaldigt brag hver gang. Det er sikkert nemmere for en lille hund at håndtere et glat gulv, ham her skal trods alt slæbe 80 kg op på 4 meget lange ben. ;)

  • Hehe vi havde også lige fået slebet vores stuegulv inden vi flyttede ind, og det er stadig lidt glat (6md siden snart) og det er herre fedt at løbe ind på det og glide hele vejen ud i køkkenet :T :clap:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Hehe vi havde også lige fået slebet vores stuegulv inden vi flyttede ind, og det er stadig lidt glat (6md siden snart) og det er herre fedt at løbe ind på det og glide hele vejen ud i køkkenet :T :clap:


    Lige til en dag, hvor du overser, at du ikke har strømper på... hæ hæ hæ :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Lige til en dag, hvor du overser, at du ikke har strømper på... hæ hæ hæ :))


    Av... Hehe...


    Jeg tror hunden blir vandt til det efter et lille stykke tid...


    Men ellers gulvtæppe eller skriv/ring til dem der lavede det...

  • :crazyeyes: Du kan også spilde saftevand ud over HELE gulvet - så bliver der klistret... *GG* :))


    Nå, men ellers tænkte jeg på om man ikke kan finslibe det på en eller anden måde ? - Nu ved jeg s'føli ikke hvad materialet siger til den slags, var bare en tanke...;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hold nu op med at være sådan en fedterøv og giv din hund et par sko.. ;)


    Hahaha :)) - Jeg sad bare og ventede på dig Falsk, vidste at du nok skulle komme med et forslag før eller siden ;) :))