Køb en SE K700i !!!!!

  • Til alle der skal have en ny mobilos , køb en SE K700i , den roxxxxxxxxxxxx.
    Jeg havde en SE T610 før og blev aldrig rigtig glad for den , men den her uf da den er fed .
    Kun 1 minus , man kan ikke udvide hukommelse.
    Men 42 mb er da også noget.
    http://www.sonyericsson.com/sp…&zone=pp&lm=pp1&pid=10139



    The_Unforgiven

  • nice nok men så vil jeg hellere beholde min E398 :)


    Har lige pt 70Mb ram i den hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • En af mine venner, har lige vundet sådan en fætter, og jeg må give dig ret i at det er en VIRKELIG lækker telefon... Synes nemlig at T610/630 havde nogle små irriterende problemer, bla. at man kunne overhale skærmen når man skrev beskeder, men de problemer er ihvertfald løst nu!


    Kunne meget godt finde på at købe sådan en mobil, men føler at køre-pappet nok i sidste ende er mere værd... ;)

  • Jamen den ser jo også fin ud. Hvad koster sådan en fætter ? ...


    Ja er jo surt at man ikke kan udvide hukommelsen nu når der er MP3-afspiller i den ... Men det går vel ... Sådan da ...


    Har faktisk kigget mig lidt omkring for efter jeg har fået ny firma-mobil som er den samme som jeg har privat, så syntes jeg det måske er på tide at finde noget nyt. *G* :))


    ... Men fortrækker jo så Nokia ...


  • Kig efter den nye Motorola E398 - virkelig lækker med mp3 fætter og flashkort udviddelse :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2


  • K700i rykker rent.


    Det med pladsen... Jeg gjorde det (før jeg købte en decideret MP3-afspiller) at jeg konverterede MP3'erne til ~80kbit MP4 med http://www.dbpoweramp.com inden jeg kopierede dem over på telefonen. Man kan næsten ikke høre forskel i det headset der fulgte med, og så er der plads til ~12 numre plus lidt video og gejl. Og det er jo egentlig nok til busturen og hvad har vi. Selvfølgelig ville det være fedt med en MMC-slot, men det går nu an alligevel.


    Jeg kan ikke andet end anbefale den. K700i har virkelig den bedste skærm jeg har set til dato, på en telefon af den størrelse. Den rykker ihvertfald fra alt der står Nokia på ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    "TransFlash" ? ... Hvad fanden er det for en standard ? ... (Motorola E398) ....


    hehe tjaa kan bare se at de er MEGA små men de virker nu ok og skulle vist være ret bililge


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm, men ~2500-3000 er vel også en del at bruge på en mobiltelefon... :boxed: ...


    hehe lidt, nu skal du jo ikke være så sart :T

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hehe tjaa kan bare se at de er MEGA små men de virker nu ok og skulle vist være ret bililge


    HeHe okey ...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hehe lidt, nu skal du jo ikke være så sart :T


    Joh, på DET område er jeg sgu nok lidt for nærrig... Du skal jo tænke på jeg er håndværker ... :)) ... Har jo "slidt" mange telefoner op gennem tiden ... Måske også delvist derfor jeg fortrækker nokia. De har holdt bedre end mange af de telefoner jeg har haft. Men ja, der er jo ikke MP3-afspiller i .... Men kan jo så købes ved siden af ... Meen ... Ja ... Hm...


    Kan jo tænke over det ... ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Du kan få den på nettet med Telia Express for 2300 kr.


    The_Unforgiven


    HeHe ... Nej tak. Så vil jeg hellere give lidt mere og så ikke være låst til et selskab ... Kan jo bedre betale sig ... :)) .... og skal SLET IKKE have Telia... :camp:


    :))

  • Ser da lækkert ud! Men skal have en klap-telefon næste gang.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • jeg holder mere på min Nokia 6230, den er sgu lækker! Kan godt lide dens design, størrelse og dens muligheder! Og der kan man smide hukommelse i, har pt 256 mb MMC memory i, og det kort kostede mig 350 kr! Det er nice at have plads til så mange MP3, og har da også en enkel film liggende i 3gp format! Og så har den radio!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    jeg holder mere på min Nokia 6230, den er sgu lækker! Kan godt lide dens design, størrelse og dens muligheder! Og der kan man smide hukommelse i, har pt 256 mb MMC memory i, og det kort kostede mig 350 kr! Det er nice at have plads til så mange MP3, og har da også en enkel film liggende i 3gp format! Og så har den radio!!


    Den sidder jeg pusigt også og kigger på. Ser jo nice nok ud og det er jo en Nokia :clap: ... :)) ... Den koster ~2500 .- uden abb. og uden sim-lås.


    Hm, måske er det bare mig som er lidt nærrig... :)) *G*


    Syntes det er noget BÆ at jeg ikke får rabat på mobiltelefoner ... ;(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    jeg holder mere på min Nokia 6230, den er sgu lækker! Kan godt lide dens design, størrelse og dens muligheder! Og der kan man smide hukommelse i, har pt 256 mb MMC memory i, og det kort kostede mig 350 kr! Det er nice at have plads til så mange MP3, og har da også en enkel film liggende i 3gp format! Og så har den radio!!


    Du skulle vel ikke have en 3gp til MPEG/AVI converter, eller måske en MPEG/AVI til 3gp converter liggende? Det kunne jeg godt bruge til min N6230. :)


    EDIT: Har fået et link af Torque nu. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().


  • pris... tjek mobilpriser.dk og find en passende løsning.


    Ja, du kan godt køre en msn-klient - dog i JAVA.


    K700i er fra hardware-siden af, en helt ny telefon. Den er meget hurtigere end T610/T630/Z600 osv osv


    Du kan optage film så længe der er lagerplads. Dvs. 42MB standard.


    Billederne er VGA. 640x480.