1

lørdag, 11. september 2004, 14:37

Kender i stedet på nettet, hvor man kan få flotte abstrakte billeder i plakatstørrelse eller endnu større ? ...

Ikke i de sædvanlige størrelse på op til 1600x1200

Kunne nemlig godt bruge nogle til at pynte væggen med...

2

lørdag, 11. september 2004, 15:32

Prøv at søg på google 2000x2400 pictures eller noget...!

Don't get mad, get even...

3

lørdag, 11. september 2004, 15:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie
Prøv at søg på google 2000x2400 pictures eller noget...!

Må prøve mig selv frem .. tror bare jeg skal op i 3-5k pixels her ...

Hvis ikke lige ideen jeg har er mulig, så må jeg være kreativ på en lidt anden måde ...

Har da nogle ideer ..

4

lørdag, 11. september 2004, 16:37

det kan vidst godt lade sig gøre, prøv i Merlin til at starte med, eller måske ved en fotoforhandler, de må da kunne hjælpe dig på en måde..

da merlin også fremkalder digitale billeder, ville jeg da mene det var muligt at få dem ud i størrere størrelse, ala plakatstørrelse

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "origin" (11.09.2004, 16:38)

5

lørdag, 11. september 2004, 16:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
det kan vidst godt lade sig gøre, prøv i Merlin til at starte med, eller måske ved en fotoforhandler, de må da kunne hjælpe dig på en måde..

da merlin også fremkalder digitale billeder, ville jeg da mene det var muligt at få dem ud i størrere størrelse, ala plakatstørrelse

Oki, skal bare ikke have dem skrevet ud, det gør jeg selv ... Skal nemlig ikke have hele billedet skrevet ud, men bidder af det til små bileder til væggen..

Okay, min idé er nok svær at forklare, så den er forståelig.

6

lørdag, 11. september 2004, 17:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz
Oki, skal bare ikke have dem skrevet ud, det gør jeg selv ... Skal nemlig ikke have hele billedet skrevet ud, men bidder af det til små bileder til væggen..

Så du vil have et stort billede, og så selv skære lidt i det, så du får en masse små billeder?

7

lørdag, 11. september 2004, 17:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Så du vil have et stort billede, og så selv skære lidt i det, så du får en masse små billeder?

ja, mere eller mindre ... retter sagt 6 billeder

9

lørdag, 11. september 2004, 18:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer
www.vesterkopi.dk kan godt klare det er jeg sikker på

hmm okay, tænkte mere på billeder der lå på nettet ..

Men skulle faktisk kunne tage et 1600x1200 og lægge det i photoshop og lave det større ..

10

lørdag, 11. september 2004, 18:42

ehm er slet ikke med nu... skyldes måske min sindsyge tømmermænd... skal jeg ikke kunne sige :rolleyes: :)

11

søndag, 12. september 2004, 10:06

Nu ved jeg ikke hvilket motiv du ønsker, men NASA har nogle ret fede ultra high res billeder, bla i 4007x4097 alt efter hvilket motiv det nu er.

3.2 EE ES 30s - FX51 28s - 3.2E@4.7

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.