Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 11. september 2004, 15:39

Hvilken udsigt.. TopGun... pak sammen..!

Don't get mad, get even...

22

lørdag, 11. september 2004, 15:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie

schweiske jagerpiloter der flyver over Alperne har den fedeste udsigt

23

lørdag, 11. september 2004, 15:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

Citeret

Tvivler nu på det slår en astronauts udsigt ... :))

Men ser du er rimelig glad for det land af en eller anden årsag ... :crazyeyes:

24

lørdag, 11. september 2004, 15:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Citeret

Tvivler nu på det slår en astronauts udsigt ... :))

Men ser du er rimelig glad for det land af en eller anden årsag ... :crazyeyes:

:D
Schweis er da også cool
Dk er da også Cool

men Schweizerne har en bedre udsigt fordi de har alperne og så er de sjældent i krig, så jagerpiloterne har også den fordel ;)

Edit astronauternes udsigt slår klart ALT

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "shahid_2dk" (11.09.2004, 15:51)

25

lørdag, 11. september 2004, 15:57

Citeret

Schweis er da også cool
Dk er da også Cool

men Schweizerne har en bedre udsigt fordi de har alperne og så er de sjældent i krig, så jagerpiloterne har også den fordel ;)

schweiz er et nederen land ... Bortset fra hvis man vil stå lidt på ski. Så er det fint nok ...

Ja, danmark er meget underholdende... Men nu ikke mit farvoritland hvis man skal se bort fra nemheden og vanen med sproget osv ... ;)

Tja, du udtaler dig jo om rimeligt meget og det lyder som om du ved hvad du snakker om ... Men gør du vist ikke ... Hvis du havde rejst lidt rundt eller bare været lidt ældre, så ville du vide at der findes en del lande rundt omkring i verden som har rigtig flotte bjergkæder ... ;)

... og fortrækker nu nok mere at springe ud fra en høj klippe med en faldskærm på ryggen end at flyve i et jægerfly .... på trods af at jeg aldrig har prøvet at flyve i et jægerfly ... Ellers ville jeg jo nok være jægerpilot... ;) .... Men var muligheden der, så ville jeg jo nok sige ja ... Gør man vel altid når man har en mulighed for at lave noget man ikke har prøvet før.

26

lørdag, 11. september 2004, 16:00

Citeret

Citeret

Schweis er da også cool
Dk er da også Cool

schweiz er et nederen land ... Bortset fra hvis man vil stå lidt på ski. Så er det fint nok ...

Ja, danmark er meget underholdende... Men nu ikke mit farvoritland hvis man skal se bort fra nemheden og vanen med sproget osv ... ;)

Tja, du udtaler dig jo om rimeligt meget og det lyder som om du ved hvad du snakker om ... Men gør du vist ikke ... Hvis du havde rejst lidt rundt eller bare været lidt ældre, så ville du vide at der findes en del lande rundt omkring i verden som har rigtig flotte bjergkæder ... ;)

... og fortrækker nu nok mere at springe ud fra en høj klippe med en faldskærm på ryggen end at flyve i et jægerfly .... på trods af at jeg aldrig har prøvet at flyve i et jægerfly ... Ellers ville jeg jo nok være jægerpilot... ;) .... Men var muligheden der, så ville jeg jo nok sige ja ... Gør man vel altid når man har en mulighed for at lave noget man ikke har prøvet før.

Schweiz er et neutralt land i mange tilfælde og det har de smukke alper og et fedt jet team der træner over disse dejlige bjerge, USA har da også bjerge, men jeg synes nu at Schweiz's udsigter er lidt flottere, og så skidevære med hvor'n der ser ud i de befolkede områder :))

kunne da være fedt at springe ud i en faldskærm ved en fart på Mach 1, det kan man jo i USA i deres rocket trains :evil:

27

lørdag, 11. september 2004, 16:05

Mange steder er der flot EDIT : dette er Afghanistan

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "shahid_2dk" (11.09.2004, 16:23)

28

lørdag, 11. september 2004, 16:20

schweiz er et utrolig smukt land, har nogen venner der boede dernede i mange år, så dem besøgte vi altid når vi skulle på ferie i syden :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

29

lørdag, 11. september 2004, 18:26

Citeret

Schweiz er et neutralt land i mange tilfælde og det har de smukke alper og et fedt jet team der træner over disse dejlige bjerge, USA har da også bjerge, men jeg synes nu at Schweiz's udsigter er lidt flottere, og så skidevære med hvor'n der ser ud i de befolkede områder :))

Tja... De er lidt "specielle" på det område ... Wankers. *G* Enten er man FOR eller også er man IMOD ... :))

Citeret

kunne da være fedt at springe ud i en faldskærm ved en fart på Mach 1, det kan man jo i USA i deres rocket trains :evil:

Hm, nej tak ... Så fortrækker jeg at springe fra 10KM højde fra en "langsom" hercules ... Så bliver ens nakke heller ikke knækket som en tandstik pga. vindtrykket ... :))

30

lørdag, 11. september 2004, 19:30

Citeret

Citeret

Tja... De er lidt "specielle" på det område ... Wankers. *G* Enten er man FOR eller også er man IMOD ... :))

Citeret

Hm, nej tak ... Så fortrækker jeg at springe fra 10KM højde fra en "langsom" hercules ... Så bliver ens nakke heller ikke knækket som en tandstik pga. vindtrykket ... :))

Hvo vover får det sjovt ;)

31

lørdag, 11. september 2004, 23:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Det ser fantastisk ud :) - men nu skal i også lige tænke på at når man selv sidder der, så larmer det altså en HEL DEL MERE, og der er ikke noget "no stress"-tema som der er her i videoen ;)

Du kan ikke høre motorene ved Mach 1 og derover;)

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

32

søndag, 12. september 2004, 01:13

hehe hvor er du svag shafid 2000... skriver først som om du arbejder inden for flyvevåbnet, men lader som ingenting da der bliver spurgt ind til det. Så indse at du er en lille knejt og lad være med at prøve at være andet og spille klog. For nedern så noget :roller:

33

søndag, 12. september 2004, 01:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slammand

Citeret

Det ser fantastisk ud :) - men nu skal i også lige tænke på at når man selv sidder der, så larmer det altså en HEL DEL MERE, og der er ikke noget "no stress"-tema som der er her i videoen ;)

Du kan ikke høre motorene ved Mach 1 og derover;)

Hvem siger også at de flyver med Mach 1 ? :)

34

søndag, 12. september 2004, 01:27

Citeret

Citeret

Citeret

det larmer ad helvedes til, især f-16 som vi har i flyvevåbnet , men larmen er så nice, de BRØLER

OMG HVAD HEDDER DEN DEJLIGE MUSIK?

Er du i flyvevåbnet??

nej men jeg kommer snart ;)

og det lyder meget mere nice end en porche

Øøøh nej - det lyder ikke bedre end en Porche :roller:

Lad vær med at sige at du er i flyvevåbnet bare fordi du lige har fået 1 uges skolepraktik der - som LecTer siger, spiller du alt for klog til hvad du i faktisk ved !

35

søndag, 12. september 2004, 05:38

say what?

Der er vel seriøst ikke nogen herinde der tror at Shahid er i flyvevåbnet?

Spænd hjelmen...
Han skriver "som vi har i flyvevåbnet" det betyder jo ikke at han arbejder der, vel? Flyvevåbnet tilhører skatteyderne, (dermed OS) - det er det jeg regner med at han mener.

Hvis I kigger på ahsn profile, kan I vel regne resten ud selv. Jesus. Tøser.

36

søndag, 12. september 2004, 08:58

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

det larmer ad helvedes til, især f-16 som vi har i flyvevåbnet , men larmen er så nice, de BRØLER

Er du i flyvevåbnet??

Lad vær med at sige at du er i flyvevåbnet bare fordi du lige har fået 1 uges skolepraktik der - som LecTer siger, spiller du alt for klog til hvad du i faktisk ved !

i må være skudt siden i tror jeg har været i flyvevåbnet, faktum er bare at en F-16 lyder bedre end en porche

Torque du har næsten ret, jgg mente nu at vi som danskere har det danske flyvevåben ;)

hvem spiller smart?, jeg er smart 8) :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "shahid_2dk" (12.09.2004, 08:58)

37

søndag, 12. september 2004, 09:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer
hehe hvor er du svag shafid 2000... skriver først som om du arbejder inden for flyvevåbnet, men lader som ingenting da der bliver spurgt ind til det. Så indse at du er en lille knejt og lad være med at prøve at være andet og spille klog. For nedern så noget :roller:

nej jeg skrev intet da Grillrotten jo skrev det for mig :D

jeg er 15 har aldrig været i flyvevåbnet eller lign. jeg har bare en interesse i flyvevåbnet lige som jeg også har en interesse i computere, så det sagt

38

søndag, 12. september 2004, 10:24

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Er du i flyvevåbnet??

i må være skudt siden i tror jeg har været i flyvevåbnet, faktum er bare at en F-16 lyder bedre end en porche

Torque du har næsten ret, jgg mente nu at vi som danskere har det danske flyvevåben ;)

hvem spiller smart?, jeg er smart 8) :boxed:

Flyvevåbnet tilhører ikke nødvendigvis danskerne. Det tilhører skatteyderne. Deriblandt også muslimer der betaler skat, hvis det var det du tænkte på.

39

søndag, 12. september 2004, 10:33

Torque, jeg mente noget andet, men en ting skal du altså altid huske, når jeg poster noget, snakker om noget osv. så har det intet med muslim kristen gul eller sort at gøre, jeg ser os alle som mennesker og det rager mig en papand om man er kristen muslim jøde eller budhist

40

søndag, 12. september 2004, 10:36

Citeret

Torque, jeg mente noget andet, men en ting skal du altså altid huske, når jeg poster noget, snakker om noget osv. så har det intet med muslim kristen gul eller sort at gøre, jeg ser os alle som mennesker og det rager mig en papand om man er kristen muslim jøde eller budhist

For helvede, læs nu hvad jeg skriver. Det er nøjagtig det samme... Flyvevåbnet tilhører SKATTEYDERNE. Jeg gik nu også ud fra at du var ligeglad, det var blot for at understrege, at flyvevåbnet ikke tilhører DANSKERNE, men alle dem som betaler skat - og det er uanset hudfarve eller religiøs overbevisning.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.