Luftens drengerøve

  • Det ser fantastisk ud :) - men nu skal i også lige tænke på at når man selv sidder der, så larmer det altså en HEL DEL MERE, og der er ikke noget "no stress"-tema som der er her i videoen ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Det ser fantastisk ud :) - men nu skal i også lige tænke på at når man selv sidder der, så larmer det altså en HEL DEL MERE, og der er ikke noget "no stress"-tema som der er her i videoen ;)


    1. Larmen klarer hjelmen. Ellers ville man ikke have en ærlig chance for at snakke over intercom'en.


    2. Musikken fra Era kan jeg sagtens klare mig uden - synet og friheden er det der tæller.


    Har du da siddet i et jagerfly?


    Var ude og flyve i en H500 fra Vandel til Varde, dengang flyvepladsen stadig var aktiv. Det larmede også af helvede til, indtil man fik hjelmen på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Det ser fantastisk ud :) - men nu skal i også lige tænke på at når man selv sidder der, så larmer det altså en HEL DEL MERE, og der er ikke noget "no stress"-tema som der er her i videoen ;)


    nej men jeg tror ikke man kan forstille sig hvordan det er at være oppe i sådan en når man ikke har prøvet det..


  • Nej jeg har ikke siddet i et jagerfly, det med larmen ved jeg bare, men at hjelmen tager det meste, kan så godt være. Mener jeg har set en video hvor man altså så det rigtigt inkl. lyd, og der lød det ret voldsomt, tror alligevel det er begrænset hvor meget hjelmen tager...
    Har kun prøvet at flyve i helikopter, der fik man da også hjelme på, men derfor larmede det da stadig...


    Men du har s'føli ret i at det er snet og oplevelsen der tæller ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    det larmer ad helvedes til, især f-16 som vi har i flyvevåbnet , men larmen er så nice, de BRØLER



    OMG HVAD HEDDER DEN DEJLIGE MUSIK?


    Er du i flyvevåbnet??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    det larmer ad helvedes til, især f-16 som vi har i flyvevåbnet, men larmen er så nice, de BRØLER



    OMG HVAD HEDDER DEN DEJLIGE MUSIK?


    Tror det er et slags remix af Era - Les Visiteurs

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Dream come true må man sige.


    Nok en ting jeg godt ville prøve at komme helt ud til kanten af atmosfæren og flyve.


    Tror virkelig det er en oplevelse.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Kæft det er blæret! Kunne godt tænke mig at komme flyvende i sådan en sag, 30 m over jorden og skræmme livet af en lille hyrdedreng og hans hyrde et sted i Tibet :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Kæft det er blæret! Kunne godt tænke mig at komme flyvende i sådan en sag, 30 m over jorden og skræmme livet af en lille hyrdedreng og hans hyrde et sted i Tibet :P



    flyv under 300 fod, og du bliver ikke opdaget af en radar, flyv under 100 fod og du bliver ikke ramt af et sam missil, husk det når du når ind over tibet ;)