Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 11. september 2004, 11:00

Halløj folkens :D

Ville lige dele den her med jer :D

http://raoulitor.free.fr/MIII.wmv

Virkelig flot video. Gad jeg godt prøve.

2

lørdag, 11. september 2004, 11:06

det ligner mit fremtidige kontor ;)

3

lørdag, 11. september 2004, 11:06

det er virkelig en ønsketænkning og komme op i sådan en, gad jeg virkelig godt :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

4

lørdag, 11. september 2004, 11:07

Jeg ved godt den er lang, men gør jer selv den tjeneste og se den færdig. Der er SÅ mange fede klip :D

5

lørdag, 11. september 2004, 11:08

Det ser fantastisk ud :) - men nu skal i også lige tænke på at når man selv sidder der, så larmer det altså en HEL DEL MERE, og der er ikke noget "no stress"-tema som der er her i videoen ;)

6

lørdag, 11. september 2004, 11:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Det ser fantastisk ud :) - men nu skal i også lige tænke på at når man selv sidder der, så larmer det altså en HEL DEL MERE, og der er ikke noget "no stress"-tema som der er her i videoen ;)

1. Larmen klarer hjelmen. Ellers ville man ikke have en ærlig chance for at snakke over intercom'en.

2. Musikken fra Era kan jeg sagtens klare mig uden - synet og friheden er det der tæller.

Har du da siddet i et jagerfly?

Var ude og flyve i en H500 fra Vandel til Varde, dengang flyvepladsen stadig var aktiv. Det larmede også af helvede til, indtil man fik hjelmen på.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Carlsen" (11.09.2004, 11:18)

7

lørdag, 11. september 2004, 11:11

Citeret

nej men jeg tror ikke man kan forstille sig hvordan det er at være oppe i sådan en når man ikke har prøvet det..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

8

lørdag, 11. september 2004, 11:13

det larmer ad helvedes til, især f-16 som vi har i flyvevåbnet, men larmen er så nice, de BRØLER

OMG HVAD HEDDER DEN DEJLIGE MUSIK?

9

lørdag, 11. september 2004, 11:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

1. Larmen klarer hjelmen. Ellers ville man ikke have en ærlig chance for at snakke over intercom'en.

2. Musikken fra Era kan jeg sagtens klare mig uden - synet og friheden er det der tæller.

Har du da siddet i et jagerfly?

Var ude og flyve i en H500 fra Vandel, dengang flyvepladsen stadig var aktiv. Det larmede også af helvede til, indtil man fik hjelmen på.

Nej jeg har ikke siddet i et jagerfly, det med larmen ved jeg bare, men at hjelmen tager det meste, kan så godt være. Mener jeg har set en video hvor man altså så det rigtigt inkl. lyd, og der lød det ret voldsomt, tror alligevel det er begrænset hvor meget hjelmen tager...
Har kun prøvet at flyve i helikopter, der fik man da også hjelme på, men derfor larmede det da stadig...

Men du har s'føli ret i at det er snet og oplevelsen der tæller ;)

10

lørdag, 11. september 2004, 11:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
det larmer ad helvedes til, især f-16 som vi har i flyvevåbnet , men larmen er så nice, de BRØLER

Er du i flyvevåbnet??

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (11.09.2004, 11:22)

11

lørdag, 11. september 2004, 11:32

Ja flot udsigt ... Sådan er det jo når man kommer op i højden. ;)

Men sad og ventede på soundtracket fra Top Gun og en god omgang afterburner ... :evil: HeHe ...

12

lørdag, 11. september 2004, 11:33

Citeret

Citeret

det larmer ad helvedes til, især f-16 som vi har i flyvevåbnet , men larmen er så nice, de BRØLER

Er du i flyvevåbnet??

Han er folkeskole-knægt, så gæt selv ... ;)

13

lørdag, 11. september 2004, 12:19

Citeret

det larmer ad helvedes til, især f-16 som vi har i flyvevåbnet, men larmen er så nice, de BRØLER

Tror det er et slags remix af Era - Les Visiteurs

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

14

lørdag, 11. september 2004, 12:25

Dream come true må man sige.

Nok en ting jeg godt ville prøve at komme helt ud til kanten af atmosfæren og flyve.

Tror virkelig det er en oplevelse.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

15

lørdag, 11. september 2004, 14:08

Kæft det er blæret! Kunne godt tænke mig at komme flyvende i sådan en sag, 30 m over jorden og skræmme livet af en lille hyrdedreng og hans hyrde et sted i Tibet :P

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

16

lørdag, 11. september 2004, 14:48

Det ser virkelig fedt ud :D Men ved ikke om jeg turde flyve i sådan en :rolleyes:

17

lørdag, 11. september 2004, 15:11

Citeret

Citeret

Er du i flyvevåbnet??

nej men jeg kommer snart ;)

og det lyder meget mere nice end en porche

18

lørdag, 11. september 2004, 15:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Kæft det er blæret! Kunne godt tænke mig at komme flyvende i sådan en sag, 30 m over jorden og skræmme livet af en lille hyrdedreng og hans hyrde et sted i Tibet :P

flyv under 300 fod, og du bliver ikke opdaget af en radar, flyv under 100 fod og du bliver ikke ramt af et sam missil, husk det når du når ind over tibet ;)

19

lørdag, 11. september 2004, 15:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af SjQLunD

Citeret

Tror det er et slags remix af Era - Les Visiteurs

takker

20

lørdag, 11. september 2004, 15:21

ps, vil lige sige at Schweiz jagerpiloter har den bedste arbejdsplads, især når de flyver over alperne, DET ER SÅÅÅÅÅÅÅ SMUUUUUUUUUUUKT

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.