Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 11. september 2004, 08:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Oprindeligt indlæg af meinder
Shg, midtdata, prcdata.

Shg er hvor jeg handler..

Har svaret det samme .. Er de tre steder jeg plejer at handle ..

Hmmm - de har sgu da ikke økologiske agurker og soltørrede tomater i de shops..... ;) ;)

*LOL* .. Mine agurker er på den her tid direkte fra min fars drivhus, og soltørrede tomater køber jeg helst ik .. Putter dem kun i brød .. *G*

Men bruger mest andre folks penge når der skal købes hardware .. De kan nemlig ikke selv .. Og ja, kender mange pcdebile mennesker ..

22

lørdag, 11. september 2004, 09:49

SHG, Databutikken.... og StudieData ... Nok de steder jeg har lagt flest penge i nyere tid ... :))

23

lørdag, 11. september 2004, 10:29

Har kun sat kryds ved Databutikken.com for det er det eneste sted jeg har handlet med fuld tilfredshed (både alm køb og RMA), hvilket jeg desværre ikke kan sige om nogle af de andre :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (11.09.2004, 10:29)

24

lørdag, 11. september 2004, 12:30

Tja, som mange sikkert har set, lyver SHG deres kunder lige op i ansigtet, så dem handler jeg ikke med mere.
1 måned om at udskifte et defekt tilsendt splinternyt 6800. :roller:

PC Focus er IMO også en amatørbiks. De kender ikke forskellen på 2 bundkort og mener, at man bare kan sende noget andet, end det kunden har bestilt, hvis de ikke lige har det ønskede på lager. :roller:

BJ trading er temmeligt sløve i det. De lover en kort leveringstid, men overholder den ikke. 1 uge om at sende noget, som er på lager, er IMO i overkanten.

Jeg købte en Canon LIDE 50 scanner hos PRC data, som gik i stykker. Den var de 14 dage om at bytte.
Jeg fik godt nok en LIDE 80 tilbage, som koster det dobbelte, men det giver jeg altså Canon æren for, da den blev sendt videre til dem ;)

Jeg er på skideren. Har ingen steder at handle hardware mere... Online shops sutter elefantnumse... Suk... :rolleyes:

25

lørdag, 11. september 2004, 14:49

Har ikke rigtigt handlet der men har handlet i ITButikken det var fint :) - Ingen problemer.

26

lørdag, 11. september 2004, 15:33

Har personligt gode erfaringer med SHG og PRC men vil gerne advare alle mod at handle i Merlin...! :D

Don't get mad, get even...

27

lørdag, 11. september 2004, 15:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Tja, som mange sikkert har set, lyver SHG deres kunder lige op i ansigtet, så dem handler jeg ikke med mere.
1 måned om at udskifte et defekt tilsendt splinternyt 6800. :roller:

PC Focus er IMO også en amatørbiks. De kender ikke forskellen på 2 bundkort og mener, at man bare kan sende noget andet, end det kunden har bestilt, hvis de ikke lige har det ønskede på lager. :roller:

BJ trading er temmeligt sløve i det. De lover en kort leveringstid, men overholder den ikke. 1 uge om at sende noget, som er på lager, er IMO i overkanten.

Jeg købte en Canon LIDE 50 scanner hos PRC data, som gik i stykker. Den var de 14 dage om at bytte.
Jeg fik godt nok en LIDE 80 tilbage, som koster det dobbelte, men det giver jeg altså Canon æren for, da den blev sendt videre til dem ;)

Jeg er på skideren. Har ingen steder at handle hardware mere... Online shops sutter elefantnumse... Suk... :rolleyes:

der er da nova data i Sønderborg :P de er bare ret dyre :/

synes nu de gange jeg har handlet ved bj trading har de overholdt deres leverings tid fint. Sendt samme dag og modtaget dagen efter, det klager jeg absolut ikke over.. Det samme gælder for SHG. Faktisk har jeg aldrig haft bøvl med nogen online shops. BORTSET fra MP3Hardware.dk, men de er vidst gået nedenom og hjem nu... så ka de lære det...

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

28

lørdag, 11. september 2004, 17:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
[SNIP]

[SNIP]

PC Focus har også den kedelige praksis. at de kører med to priser.
En pris online, og en anden i butkken.

Det var lidt morsomt da jeg købte en hd i deres butik.
Jeg havde set prisen online, og så mener jeg at den kostede ca. 100 kr. mere i butikken.

Jeg spørger så konfirmanden bag disken, hvorfor der er forskel.
Jo det var fordi man fik vejledning i butikken.
Det var den eneste, vejleding jeg modtog fra ham, var den 100 kr. værd?
Nej det tror jeg ikke.

BJ Trading har jeg aldrig haft problemer med.
De har dog et overdrevent brug af pakketape, når man bestiller online. ;)

Jeg er forresten lidt i samme situation, der er ikke mange steder tilbage.
De fleste steder der er ok, kan man ikke købe hardware, men i stedet casemodding og kølere.
Det var også derfor jeg søgte udenlands sidst jeg opgraderede.
Jeg tænkte at servicen umuligt, kunne være dårligere end herhjemme.
Og så sparede jeg totalt set, ca. 800 kr. alt inklusiv. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MJO" (11.09.2004, 17:16)

30

lørdag, 11. september 2004, 17:34

jeg kan vældig godt lide studiedata, har kun haft en dårlig oplevelse med dem, men alle de gode opvejerden. Har også brugt lidt penge der :boxed: :crazyeyes:

31

lørdag, 11. september 2004, 17:41

PRC-DATA har jeg oplevet med hurtig levering, og hurtige svar over mail - Har dog ikke prøvet deres RMA.

Databutikken har også ydet hurtigt levering - Har dog ikke prøvet deres RMA.

SHG.dk har været en blandet historie. De har altid leveret hurtigt, dog ikke været de bedste til at yde ordenlige svar over mail.... Min ene RMA sag tog en mindre krig hos dem og så sendte de også mit bundkort til de forkerte person, på Fyn :roller: selvom jeg havde både haft ringet og skrevet ind for at sikre mig de sendte det direkte til mig....

Min 2. RMA sag hos dem tog dog kun 1 døgn, så der gik det fint.

Kender flere som har oplevet dårlig RMA hos SHG, men altid hurtig levering, og så er det ikke ligefrem de bedste og mest klare svar de svarer en med over mail.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Henrik-" (11.09.2004, 17:41)

32

lørdag, 11. september 2004, 20:07

Shg, midtdata & databutikken.com :)

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.