hvilke forretninger?

  • Shg, midtdata, prcdata.


    Shg er hvor jeg handler..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af meinder
    Shg, midtdata, prcdata.


    Shg er hvor jeg handler..


    Me2

    Packard Bell Laptop
    AMD TURION 64 2X TL50
    2GB DDR2 / 160 GB DISK
    15,4" WXGA SKÆRM
    ATI RADEON X2400
    DVD BRÆNDER
    INTEGRERET WEBCAM
    VISTA HOME PREMIUM

  • De eneste steder jeg har handlet hardware er i PRCDATA, hvor jeg købte hele min computer samlet fra start, og så Digital4u hvor jeg købte kamera (Sony DSC P72) - så jeg må bare nøjes med at trykke ET sted... ;) (PRC)

  • Køber alt mit i Midt Data.. fik et dårligt første gangs indtryk af PRC Data, ellers havde jeg nok også handlet der. Regner jeg aldrig med at komme til mere - kun hvis de da lige skulle have et knald tilbud. (er ikke tryg ved at købe hw ved folk der ikke engang kan logge på Windows!)

  • Handlede først hos shg. Men er gået over til Midtdata. Dog er disse to klart mine yndlings forhandlere.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Handler hos SHG (Hurtig levering og Fantastisk godt Service), PRC-Data (Helt forrygende service!) & DataButikken.com (Ekstrem hurtig levering)....
    Jeg deler dog ikke jeres glæde over Midtdata? Jeg sendte engang en rimelig ny 2.6er ind til dem (kostede dengang 1677 kr.), da den pludselig holdt op med at virke :boxed:.. Jeg havde selvfølgelig chekket at det ikke var MB, at alle ben var detr osv... Men 7 dage efter fik jeg den tilbage, med besked om, at den ikke kunne byttes pga. bøjede ben
    :chain: ... Jeg havde IKKE bøjet nogle ben.. Men da jeg kiggede i kassen, skulle jeg lige love for at der var bøjet ben.. :camp: .. Damn.. 1677 kr. ud af vinduet... :lame:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Handler hos SHG (Hurtig levering og Fantastisk godt Service), PRC-Data (Helt forrygende service!) & DataButikken.com (Ekstrem hurtig levering)....
    Jeg deler dog ikke jeres glæde over Midtdata? Jeg sendte engang en rimelig ny 2.6er ind til dem (kostede dengang 1677 kr.), da den pludselig holdt op med at virke :boxed:.. Jeg havde selvfølgelig chekket at det ikke var MB, at alle ben var detr osv... Men 7 dage efter fik jeg den tilbage, med besked om, at den ikke kunne byttes pga. bøjede ben
    :chain: ... Jeg havde IKKE bøjet nogle ben.. Men da jeg kiggede i kassen, skulle jeg lige love for at der var bøjet ben.. :camp: .. Damn.. 1677 kr. ud af vinduet... :lame:


    Du havde selvfølgelig taget billeder af CPU'en inden du sendte den? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Har svaret det samme .. Er de tre steder jeg plejer at handle ..


    Hmmm - de har sgu da ikke økologiske agurker og soltørrede tomater i de shops..... ;) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Du havde selvfølgelig taget billeder af CPU'en inden du sendte den? :)


    Nej, da... Tænkte jeg ikke på... Troede helt ærligt ikke, at butikker kunne finde på den slags :boxed: ..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Af dem på listen, kan jeg kun sætte kryds ved:
    hsdata og DataButikken.
    SHG undlod jeg at stemme på, efter at have hørt mange skræk historier.


    De fleste ved nok hvorfor jeg ikke har stemt på Midt-Data?
    Hvis ikke, kommer linket lige igen.
    http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=25453&sid=


    Der mangler også nogle butikker på listen.
    Her kan nævnes, bj-trading, overclockers.co.uk og pc-cooling.de.
    Alle tre fine steder.


  • nu kan man ikke tro alt man høre og shg er en go shop
    hvis man ved hvad det er man vil have

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    nu kan man ikke tro alt man høre og shg er en go shop
    hvis man ved hvad det er man vil have


    Det er sandt, man skal ikke tro alt hvad man hører, læser eller ser.


    Men skal jeg så tro dig?
    Det er jo altid et vurderingsspørgsmål.
    Og i sidste ende må det jo være op til folk selv, at beslutte hvem de vil tro på.
    Det eneste man måske kan bruge til noget, er mængden af folk der klager sig.
    Dette kan dog også skyldes at butikken sælger store mængder hver dag.
    Det vil, næsten altid, få mængden af klager til at stige.


    Jeg læser også næsten dagligt, at midt data er en super butik.
    Det kan jeg bare ikke, få til at stemme overens med min oplevelse?


    Alle er forskellige, og "desværre" bliver alle nok også behandlet forskelligt.
    Og folk opfatter også ting forskelligt.


    BTW: Nå ja, og Chippen skal man også holde sig fra. ;)