Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 10. september 2004, 16:54

Holla
Hvis chippen har fået ny ejer, så skal han/hun selvfølgelig have en chance for at forretningen kommer på rette fod igen. men jeg har været dum nok til at købe vare der den 6/6-04 og jeg har stadig et udestående med Chippen.dk

22

fredag, 10. september 2004, 17:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Skurken
Holla
Hvis chippen har fået ny ejer, så skal han/hun selvfølgelig have en chance for at forretningen kommer på rette fod igen. men jeg har været dum nok til at købe vare der den 6/6-04 og jeg har stadig et udestående med Chippen.dk

Prøv at følge med "Chippen har IKKE fået ny ejer"!

23

lørdag, 11. september 2004, 09:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Jeg vil hellere opfordre til, at der bliver gjort noget vil alle de Frugt/grønt og sodavandsvindlere, som snyder vores samfund for millioner hele tiden, med deres organiserede distibutio og salg uden at svare moms.
Det er kraft eder m.... for meget, at de snyder alle os andre, der betaler skat hver måned. De afsløringer der var i Operation X, viste med tydelighed hvordan der bare et enkelt sted (sodavand), blev svindlet for 35.000 kr. i manglende afgifter hver dag. Det viste også i sidste uge, hvordan man kunne omgå afgifter inden for frugt og grønt. Alle de steder ikke havde rent mel i posen, var alle 2.sprogede eller hvad de nu kaldes. Det sku' ikke undre mig, at de samtidig med deres plat og svindel, tager på kommunen og hæver alt hvad de kan der. Det værste er, at os andre - der betaler vores surt optjente skattepenge - er med til at finasiere deres liv.
Føj for nogle snyltere. X(
PS. Gider ikke høre på at jeg er racist eller lignende. For det er dokumenteret i tale og skjulte videooptagelser.

enig

sådan nogle hængerøve

så er der også de store firmaer der ikke betaler skat i DK

bla. Mc-d skoda og mange mange andre

24

lørdag, 11. september 2004, 10:48

Citeret

Der må jeg holde lidt med Bentzin, jeg er ikke racist (det er Bentzin heller ikke ), men jeg synes sk* ikke det er acceptabelt at en del af dem gør som de gør!

Måske ikke - men det er sgu pudsigt at han har så fandens travlt med den gruppe pt. - Og hvad med alle de andre svindlere og bedragere - dem synes jeg ikke han har så fandens travlt med (alle de kæmpefirmaer såsom Coca Cola, McDonals's osv. som ikke lægger en eneste skatte krone i dk. - Eller alle selskabstømmerne - alle strandvejens skatte ål - og - og - og - Nææææææææ Bentzin er kun ude efter "krakamuterne" alt imens vi andre skal belæres om hvor vidunderligt staden er - Fakta er at stort set hele lortet er pisse hamrende ulovligt og burde ryddes - men det har diverse fjolser i folketinget gennem alle årene ikke haft nosser til.

Det parti som engang gør alvor af al snakken og rydder lortet - så der kan bygges/indrettes boliger til alm. danskere - og ikke kun dem som staden selv inviterer - ja det parti er sgu helte i mine øjne....

Hvis folk bare vil "besætte" et stykke jord - og satse på at blive boende - så kan de sgu flytte til de Canadiske skove - hvor de så skal bygge + bo i 13 år UDEN at nogen protesterer - og derefter er området deres - ellers bor VI sgu i DK anno 2004 - 60'erne er forbi for længe siden og fri hash er passe.....

BTW: Ja gu skal krakamuterne følge reglerne - men det gælder sgu også for danskere - og de svindler sgu ligeså meget - ikke på kiosk området (for det er der sgu ikke nogen danskere der gider rode med) - men så gør de det allle mulige andre steder - Min søsters nabo f.eks. havde et gulvlægger firma - han blev knaldet for at have købt materialer uden om firmaet for omkring 1 mill. kr. - og med materialer til 1. mill, kr. - så er der vist lavet arbejde for minimum 2 mill. SORT..

25

lørdag, 11. september 2004, 12:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Der må jeg holde lidt med Bentzin, jeg er ikke racist (det er Bentzin heller ikke ), men jeg synes sk* ikke det er acceptabelt at en del af dem gør som de gør!

Måske ikke - men det er sgu pudsigt at han har så fandens travlt med den gruppe pt. - Og hvad med alle de andre svindlere og bedragere - dem synes jeg ikke han har så fandens travlt med (alle de kæmpefirmaer såsom Coca Cola, McDonals's osv. som ikke lægger en eneste skatte krone i dk. - Eller alle selskabstømmerne - alle strandvejens skatte ål - og - og - og - Nææææææææ Bentzin er kun ude efter "krakamuterne" alt imens vi andre skal belæres om hvor vidunderligt staden er - Fakta er at stort set hele lortet er pisse hamrende ulovligt og burde ryddes - men det har diverse fjolser i folketinget gennem alle årene ikke haft nosser til.

Det parti som engang gør alvor af al snakken og rydder lortet - så der kan bygges/indrettes boliger til alm. danskere - og ikke kun dem som staden selv inviterer - ja det parti er sgu helte i mine øjne....

Hvis folk bare vil "besætte" et stykke jord - og satse på at blive boende - så kan de sgu flytte til de Canadiske skove - hvor de så skal bygge + bo i 13 år UDEN at nogen protesterer - og derefter er området deres - ellers bor VI sgu i DK anno 2004 - 60'erne er forbi for længe siden og fri hash er passe.....

BTW: Ja gu skal krakamuterne følge reglerne - men det gælder sgu også for danskere - og de svindler sgu ligeså meget - ikke på kiosk området (for det er der sgu ikke nogen danskere der gider rode med) - men så gør de det allle mulige andre steder - Min søsters nabo f.eks. havde et gulvlægger firma - han blev knaldet for at have købt materialer uden om firmaet for omkring 1 mill. kr. - og med materialer til 1. mill, kr. - så er der vist lavet arbejde for minimum 2 mill. SORT..

Havde faktisk ikke lyst til at kommentere sådan en gang vrøvl. Men vil lige minde dig om, at jeg har påpeget, at andre snyder for millioner af kroner. Bl.a. i den tråd/afstemning om at "bevar staden eller ..." i et af mine svar til dig.
Har heller aldrig udtalt mig om hvor vidunderlig Staden er. Men modargumenteret alle de myter og fordomme der er blevet fyret af herinde. Bl.a. omkring at de ikke betaler afgifter o.lign. - hvilket de jo gør.
Jeg er ikke kun ude efter . . . . . . slettet for evt. ikke at "støde" børn og dem med anden etnisk baggrund . . . . . . . . Men refererede bare til nogle udsendelser, hvor der blev fremlagt nogle helt klare beviser omkring svindel med grønt og sodavandssalg. Vil da gøre det samme, når der kommer lignede fakta om andet svindleri.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Bentzin" (12.09.2004, 13:15)

26

lørdag, 11. september 2004, 12:10

Citeret

"En regering har pr. definition ingen samvittighed. Nogle gange har den en politik, men aldrig mere end det." Citat, Albert Camus ..

27

lørdag, 11. september 2004, 13:47

Citeret

"En regering har pr. definition ingen samvittighed. Nogle gange har den en politik, men aldrig mere end det." Citat, Albert Camus ..

Klog mand - de 179 svin derinde har sgu da i hvert fald ingen samvittighed - De vræler op om alt det frygtelige sorte arbejde - og hulker mens de siger at lønnen ikke må stige for meget - alt i mens de farer verden rundt på vores regning - og giver sig selv den ene lønforhøjelse efter den anden....... :roller:

28

lørdag, 11. september 2004, 13:57

Citeret

Havde faktisk ikke lyst til at kommentere sådan en gang vrøvl. Men vil lige minde dig om, at jeg har påpeget, at andre snyder for millioner af kroner. Bl.a. i den tråd/afstemning om at "bevar staden eller ..." i et af mine svar til dig.
Har heller aldrig udtalt mig om hvor vidunderlig Staden er. Men modargumenteret alle de myter og fordomme der er blevet fyret af herinde. Bl.a. omkring at de ikke betaler afgifter o.lign. - hvilket de jo gør.
Jeg er ikke kun ude efter krakemutterne. Men refererede bare til nogle udsendelser, hvor der blev fremlagt nogle helt klare beviser omkring svindel med grønt og sodavandssalg. Vil da gøre det samme, når der kommer lignede fakta om andet svindleri.

Ja ja kloge åge - hvis du selv tror på alt det pis så fint med mig - men lad vær med at tro at vi andre ikke kan sortere lidt selv + samtidig læse mellem linierne...... :roller: - og hvis de betaler fuld pris for alt derinde - så er månen sgu en grøn ost.

Der udover er det jo til grin at du æder det råt bare fordi det er i TV - de udsendelser er sgu da lige akkurat så farvede som rapporten og Jersild var - De fortæller det meste af sandheden - men alt som kan vise noget andet - det kommer ikke med i programmet....

Over and out..... :boxed:

29

lørdag, 11. september 2004, 13:57

Citeret

Citeret

Klog mand - de 179 svin derinde har sgu da i hvert fald ingen samvittighed - De vræler op om alt det frygtelige sorte arbejde - og hulker mens de siger at lønnen ikke må stige for meget - alt i mens de farer verden rundt på vores regning - og giver sig selv den ene lønforhøjelse efter den anden....... :roller:

Det er da ikke den store tiltro du har til dem ;)
- Men ikke desto mindre giver jeg dig ret :) :]

30

lørdag, 11. september 2004, 14:16

Citeret

Citeret

Tror ikke det bliver bedre af, at de bliver skiftet ud ..

31

lørdag, 11. september 2004, 15:59

Citeret

Citeret

Jeg er ikke kun ude efter krakemutterne. Men refererede bare til nogle udsendelser, hvor der blev fremlagt nogle helt klare beviser omkring svindel med grønt og sodavandssalg. Vil da gøre det samme, når der kommer lignede fakta om andet svindleri.

Ja ja kloge åge - hvis du selv tror på alt det pis så fint med mig - men lad vær med at tro at vi andre ikke kan sortere lidt selv + samtidig læse mellem linierne...... :roller: - og hvis de betaler fuld pris for alt derinde - så er månen sgu en grøn ost.

Der udover er det jo til grin at du æder det råt bare fordi det er i TV - de udsendelser er sgu da lige akkurat så farvede som rapporten og Jersild var - De fortæller det meste af sandheden - men alt som kan vise noget andet - det kommer ikke med i programmet....

Over and out..... :boxed:

Også lige før jeg er over & out med dig. For er noget træt af den nedladende måde du kommunikerer med mig.
Jeg er ikke en disse mer' kloge Åge end du er.
Det med at læse mellem linierne. Hvor ved du fra, at alle de andre kan det. :roller:
Jeg overhovedet ikke til grin, og æder ikke alt råt. Jeg får oplysninger/viden ved at læse, se og høre om forskellige ting. Derefter så sorterer jeg. Ved ikke hvordan du danner dine meninger ! Er du født med al den viden du har ? Du ved jo det hele og lidt mere. Sådan virker det ihf. :rolleyes:
Gider ikke høre jeg er til grin o.a. heller ikke fra dig. Troede at vi kunne kommunikere på et rimelig fornuftigt plan.

32

lørdag, 11. september 2004, 16:15

Denne tråd er da vist gået en del væk fra det den var startet som.

hold jer til menet.

Jeg vil også opfordre til at man lige tænker over hvad man slynger ud.

Forde nogle udlængninge snyder i told og skat er det ikke aller der gør det.

Hvad med alle de pære danske håndværkere der går og arbejder sort ?

Syntes efter hånden man tydeligt kan se her at nogle
brugere af TWEAK , er meget imod folk af ander herkomst end dansk , og jeg syntes at disse personer
skulle holder derres mildt sagt rasistiske meninger for sig selv.
TWEAK er for alle folk uanset hudfarve og ikke kun for
bleje små fede danskere.

Jeg syntes vi skal blive enige om at man ikke udtaler sig politisk på tweak da det skabe en meget dårlig stemning.

33

lørdag, 11. september 2004, 16:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
Jeg syntes vi skal blive enige om at man ikke udtaler sig politisk på tweak da det skabe en meget dårlig stemning.

Det synes jeg ikke - At der er nogen her som ikke kan finde ud af at holde en ordentlig tone skal vel ikke gå ud over alle os andre ? :rolleyes:

34

lørdag, 11. september 2004, 19:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
Denne tråd er da vist gået en del væk fra det den var startet som.

hold jer til menet.

Jeg vil også opfordre til at man lige tænker over hvad man slynger ud.

Forde nogle udlængninge snyder i told og skat er det ikke aller der gør det.

Hvad med alle de pære danske håndværkere der går og arbejder sort ?

Syntes efter hånden man tydeligt kan se her at nogle
brugere af TWEAK , er meget imod folk af ander herkomst end dansk , og jeg syntes at disse personer
skulle holder derres mildt sagt rasistiske meninger for sig selv.
TWEAK er for alle folk uanset hudfarve og ikke kun for
bleje små fede danskere.

Trådens navn er: opfordring. Det går mit indlæg også ud på. At det så får nogen til at himle, at jeg videregiver faktuelle oplysninger fra nogle tv-udsendelser. Det er jo ikke godt, at sandheden er ilde hørt.
Jeg har heller aldrig sagt/skrevet - at alle udlændinge snyder !!! Og selvfølgelig, skal alle som platter vores samfund for mange penge straffes.
Jeg har lov til at have en mening om faktuelle ting. At de så handler om nogen af anden herkomst end dansk. Tja - det er jo ikke ligefrem min skyld. Jeg skulle måske fortie det, da det ikke er passende for dig og andre. Never.
Du skal ihf. ikke bestemme, hvad jeg skal mene og hvad jeg skal skrive, så længe der ikke eksakt står, at det er forbudt at udtale sig om noget, som faktisk sker eller er sket.
Til det sidste med "blege småfede danskere" - kors i hytten, sikken en karl smart bemærkning.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Bentzin" (11.09.2004, 23:29)

35

lørdag, 11. september 2004, 19:41

Jeg er af flere blevet gjort opmærksom på denne tråd! Det skyldes at en del af indholdet virker stødende, og jeg vil give dem ret i at det ikke hører hjemme her i forumet!

Jeg er sikker på at de personer det drejer sig om, selv ved hvem jeg henviser til.

Det sprog og de hentydninger der findes i denne tråd hører ikke hjemme her, og jeg forventer IKKE at det gentager sig.

36

lørdag, 11. september 2004, 19:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Martin
Jeg er af flere blevet gjort opmærksom på denne tråd! Det skyldes at en del af indholdet virker stødende, og jeg vil give dem ret i at det ikke hører hjemme her i forumet!

Jeg er sikker på at de personer det drejer sig om, selv ved hvem jeg henviser til.

Det sprog og de hentydninger der findes i denne tråd hører ikke hjemme her, og jeg forventer IKKE at det gentager sig.

Kunne da godt tænke mig at få at vide, hvad det er der virker stødende. For hvis det er noget af det, som jeg har skrevet. Så skal jeg da gerne fjerne det.

37

lørdag, 11. september 2004, 20:00

Hvad der virker stødende? Prøv lige at læse tråden en gang...

Kan godt være at du ikke kan se det, men der er brugere på 12-13 år her på siden, samtidig med at det ikke er alle der har en Dansk baggrund.

Tænk på det.

38

lørdag, 11. september 2004, 21:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

kan ikke lige huske hvor, listen over selskaber der ikke betaler skat i DK ligger henne. ?
men du skriver skoda, det kunne jeg tænke mig at se sort på hvidt

39

lørdag, 11. september 2004, 21:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af ST:o(L1

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

kan ikke lige huske hvor, listen over selskaber der ikke betaler skat i DK ligger henne. ?
men du skriver skoda, det kunne jeg tænke mig at se sort på hvidt

Ja Skoda er et mærke og ikke et firma. Det vil være det samme som at sige at P4C800 ikke betaler skat i Danmark.

Men i den udsendese der var på TV2 for snart længe siden, blev firmaer som Nestle, Coca Cola og Mc Donalds nævnt.

40

lørdag, 11. september 2004, 22:07

SORRY SORRY SORRY, jeg mente ikke Skoda, det var Saab

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.