Opfordring!!!

  • Hey jeg har lige været inde på OperationX hjemmeside for at opfordre dem til at undersøg chippen.dk nærmere og deres handels metoder. Jeg er selv blevet snydt. Jeg håber at du vil gøre det samme eller opfordre andre der er blevt snydt af uffe og hans netbutik til at kontakte OperationX og fortælle dem om dine opleverlser. Her er links og mail.
    http://sites.tv2.dk/operationx/3424.htm eller deres mail X@tv2.dk

  • Nu er der så vist lige kommet nyt ejer så er måske lidt svært at gøre ret meget ved det nu.


    Man er jo næsten nød til at give den nye ejer en change og se hvordan det kommer til at kører.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg vil hellere opfordre til, at der bliver gjort noget vil alle de Frugt/grønt og sodavandsvindlere, som snyder vores samfund for millioner hele tiden, med deres organiserede distibution og salg uden at svare moms.
    Det er kraft eder m.... for meget, at de snyder alle os andre, der betaler skat hver måned. De afsløringer der var i Operation X, viste med tydelighed hvordan der bare et enkelt sted (sodavand), blev svindlet for 35.000 kr. i manglende afgifter hver dag. Det viste også i sidste uge, hvordan man kunne omgå afgifter inden for frugt og grønt. . . . . . slettet for evt. ikke at "støde" børn og dem med anden etnisk babrund . . . . . . . :roller: Det værste er, at os andre - der betaler vores surt optjente skattepenge - er med til at finasiere deres liv.
    Føj for nogle snyltere. X(
    PS. Gider ikke høre på at jeg er racist eller lignende. For det er dokumenteret i tale og skjulte videooptagelser.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Jeg vil hellere opfordre til, at der bliver gjort noget vil alle de Frugt/grønt og sodavandsvindlere, som snyder vores samfund for millioner hele tiden, med deres organiserede distibutio og salg uden at svare moms.
    Det er kraft eder m.... for meget, at de snyder alle os andre, der betaler skat hver måned. De afsløringer der var i Operation X, viste med tydelighed hvordan der bare et enkelt sted (sodavand), blev svindlet for 35.000 kr. i manglende afgifter hver dag. Det viste også i sidste uge, hvordan man kunne omgå afgifter inden for frugt og grønt. Alle de steder ikke havde rent mel i posen, var alle 2.sprogede eller hvad de nu kaldes. Det sku' ikke undre mig, at de samtidig med deres plat og svindel, tager på kommunen og hæver alt hvad de kan der. Det værste er, at os andre - der betaler vores surt optjente skattepenge - er med til at finasiere deres liv.
    Føj for nogle snyltere. X(
    PS. Gider ikke høre på at jeg er racist eller lignende. For det er dokumenteret i tale og skjulte videooptagelser.


    Kunne ikke være mere enig!


    MEN, hvis alt den import af sodavand og lign. skal stoppes, må Coca-Cola og alle de andre, samtidig sætte prisen ned på deres varer..


    Et eksempel:


    Nede hos den lokale mørke, kan man få 2 x 2 L Coca Cola for 20 kr. - når man så tænker på at 1,5L Coca Cola koster tæt på 20kr. i et Supermarked, kan jeg sgu' godt forstå hvorfor folk køber det importerede!
    Det samme gælder for frugt/grønt/andet..


    EDIT: Og noget fusket må der være når man kan få 3 Snickers for 8 kr.. :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Tarantula ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Nu er der så vist lige kommet nyt ejer så er måske lidt svært at gøre ret meget ved det nu.


    Man er jo næsten nød til at give den nye ejer en change og se hvordan det kommer til at kører.


    Nej. Som Martin fandt frem til, det er stadig samme ejer. ;)


  • Det kan da godt være, men folk tænker så heller ikke på andet end på dem selv. De skulle måske lige tænke på, at ham "kiosk-ejeren" (rettet) de køber den af, faktisk snyder "samfundet" for tusindvis af kroner hver eneste dag !!
    Men hvorfor skal jeg og andre, gå og betale skat for det arbejde, som jeg og det meste af Danmarks befolkning udfører. Når det der rakkerpak og plattenslagere ikke skal. Det kan jeg overhovedet ikke se noget rimeligt i. De gør det jo bevidst for at score kassen. Og det skulle ikke undre mig, at mange af pengene siver ud af landet.
    Tja måske endda til en eller anden ekstremistisk terrorgruppe. X(
    La' os komme de igler til livs.
    Edit: "-" er rettet for evt. ikke at "støde" børn og dem med anden etnisk babrund . . . . . . . :roller:

  • Enig! Har heller aldrig forstået hvordan invandrere kan ha råd til store Mercere og BMW'ere, når vi andre ikke engang har råd til nyt hardware, eller smør på brødet..


    Men gætter på at overskuddet for div. kiosker og pizzariaer ender et sted et udlandet, som du også er inde på..


    Det er jo "ihh og åhh" så synd for dem, for de har ingen penge når de kommer til landet.. Nå, så får i 10000 om måneden for at klø jer i røven med en bambuspind i kiosken nede på hjørnet!


    Hvor meget tror du vi ville få hvis vi skulle til Langtbortistan? Ikke det der ligner 1 øre.. :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo


  • Kan ikke la' vær' med at tænke på hvordan folk herinde himlede op, da snakken gik om at rydde Christiania. Det var så strengt, at de ikke bidrog med skatter og afgifter og ikke betalte husleje - hvilket de jo faktisk gør. Hvor er alle de foragede henne ? Når sådan nogle virkelige snyltere, platter vores samfund for millioner, så gør og siger de ikke noget. For så mister de muligheden for at købe billigt hos den lokale plattenslager.
    FØJ - længe leve egoismen og uvidenheden.[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/storm2.gif]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Kan ikke la' vær' med at tænke på hvordan folk herinde himlede op, da snakken gik om at rydde Christiania. Det var så strengt, at de ikke bidrog med skatter og afgifter og ikke betalte husleje - hvilket de jo faktisk gør. Hvor er alle de foragede henne ? Når sådan nogle virkelige snyltere, platter vores samfund for millioner, så gør og siger de ikke noget. For så mister de muligheden for at købe billigt hos den lokale plattenslager.
    FØJ - længe leve egoismen og uvidenheden.[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/storm2.gif]


    Hov, hov ville da lige sige at jeg også synes at der skulle sættes en stopper for så organisert og omfattende svindel.
    Så udsendelsen her til aften, og sad squ og blev helt småsur over den måde de sked højt og helligt på danske regler og love.


    Så ikke det tidligere afsnit om grønt torvet, desværre.


    Men man tør jo knap nok komme med meninger herinde efterhånden af frygt for at man bliver kaldt idiot, racist og nynasist :dots:


  • Jeg vil altså sk... på de folk der kalder mig eller andre sådanne ting. Så længe de bare slynger et eller andet ud. Uden at ha' dokumentation for det eller har undersøgt noget overhovedet, inden de kommer med deres fordømmende påstande. De fleste har bare hørt et eller andet. Det viste Christiania-debatten jo tydeligt ! Da der kom fakta frem om at de betalte skatter, afgifter, el/vand og huslleje, så forstummede deres argumenter en hel del. Endnu en gang bevis på, at mange udtaler sig uden at ha' sat sig ordentligt ind i sagerne. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Kan ikke la' vær' med at tænke på hvordan folk herinde himlede op, da snakken gik om at rydde Christiania. Det var så strengt, at de ikke bidrog med skatter og afgifter og ikke betalte husleje - hvilket de jo faktisk gør. Hvor er alle de foragede henne ? Når sådan nogle virkelige snyltere, platter vores samfund for millioner, så gør og siger de ikke noget. For så mister de muligheden for at købe billigt hos den lokale plattenslager.
    FØJ - længe leve egoismen og uvidenheden.[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/storm2.gif]



    Jeg er ked af at sige det Bentzin - Men hvis du ikke ER racist - så er der i hvert snart ikke mange af dine udtalelser der IKKE er racistiske. At sammenligne folks meninger om staden - med om de "vil tillade" en "krakamut" at snyde i skat - det er jo rent til grin.....


    Og nej jeg tager hverken stilling eller vælger "side" i debatten - men hold da kæft hvor er dine udtalelser "farvede"..... :roller:


  • Det ka' da godt være du synes sådan. Men det jeg har set og hørt i de udsendelser, viste med al tydelighed, at det ikke var alm. danskere der stod for den organiserede svindel og omgåelse af afgifter til vores allesammen stat. Og da de implicerede blev konfronteret med de skjulte optagelser, så stoppede de med at bedyre deres uskyld. Nogle lovede faktisk kamerafolkene "slag", hvis de ikke stoppede med at filme. Derefter skred de !
    Det kan da også godt være , at DU synes det er til grin, at jeg drager sammenligninger mellem folks total tåbelige argumenter og foragelse vedrørende christianitterne og deres såkaldte manglende betalinger og så deres imo - stiltigende accept af svindel i millionklassen, som i de fleste tilfælde bliver udført af en bestemt del af befolkningen( "slettet"). IMO - pga. at så kan de få billige cola'er eller billig grønt. Det er da ihf. helt til "grin" - efter min mening. Og siger mig en hel masse om disse egoistiske mennesker. "Bare jeg kan få noget billig cola - så er jeg s.. ligeglad med, at ham jeg køber det af, platter det samfund som vi alle skal være med til at opretholde.
    Jeg går og betaler min skat, for det arbejde jeg udfører - men det gør han ikke :( Det var faktisk noget af det gennemgående i argumentationen i Christiania-debatten. Såå det nok ikke spørgsmålet om hvem el. hvad der er til grin ! Ihf i mine øjne. :rolleyes:

  • Vil lige tilføje, at en af dem som blev afsløret, undrager staten for mindst 35000 kr. om dagen. (Journalisterne holdt tal på hvor meget, der blev båret ud af bygningen på en hel dag)
    Det svarer til 14.8 millioner kr. om året - hvis man siger der er 5 åbningsdage pr. uge. Det er edderm.... en ret stor sum, som mangler i vores statskasse. Og han er ikke den eneste der gør sådanne ting. Det vil jeg godt vædde på !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Vil lige tilføje, at en af dem som blev afsløret, undrager staten for mindst 35000 kr. om dagen. (Journalisterne holdt tal på hvor meget, der blev båret ud af bygningen på en hel dag)
    Det svarer til 14.8 millioner kr. om året - hvis man siger der er 5 åbningsdage pr. uge. Det er edderm.... en ret stor sum, som mangler i vores statskasse. Og han er ikke den eneste der gør sådanne ting. Det vil jeg godt vædde på !


    7 arbejdsdage. Meget kan man sige om dem, men de holder sgu altid åbent.

  • well ... Jeg blev fandme os forarget.


    men ikke kun over de to sprogede, for der er sq os danskere i det spil der. Lige meget hvor meget i prøver at modargumentere det, så vil der os altid være danskere med i det.


    Men det med de to sprogede, prøv nu at se det fra deres side, da de boede nede i gurkistan, der var der sq ikke nogen der tog notits af at de snød lidt - mange af dem ved sq ikke bedre. Det tror jeg simpelthen ikke at de gør. De har altid været vant til at de skal have alt til den billigste pris, no matter what.


    men de skal stoppes, det skal de sq, de tal der du siger der, dem kan du godt gange med en 100 - 120 stykker, fordi at der er sq flere grønttorve og fuskere rundt i landet, det der var bare eet eksembel ud af mange.


    Men lad nu være med at skære alle over en kam! Der er sq os gurkere med rent mel i posen, og ejg tager sq hatten af for dem der arbejder og betaler deres skat som de skal, al mulig respekt for dem. Men de andre, forklar dem hvad det handler om, og så smid en bøde på en million eller to, og så skal der holdes _MEGET_ mere styr på folkene bag grønttorvet.


    Tror sq vi skal have skattefogeden ind i vores system igen, som for 100 år siden. Det tror jeg sq vil sætte en stopper for meget af det svindel der er.


    /out



    *Fuck en stil jeg fik skrevet .. :s

  • Vi har også et par grønthandlere af udenlandsk herkomst her i Herning, men det er slet ikke med de priser der bliver fremstillet her ..


    I den ene, som jeg af og til har købt cola i, er priserne omkring 20 kr. for 2 liter .. Altså meget lig med de priser der er i de almindelige forretninger, og der er et eller andet pant agtigt mærke fra Told og Skat på flasken .. Deres grøntsager er af og til en smule billigere end f.eks. Føtex, og de ting jeg har købt dernede, har faktisk også været i en bedre kvalitet .. De har simpelthen de bedste appelsiner ..


    Jeg synes det er uheldigt, at netop den befolkningsgruppe snyder i skat og afgifter .. Det er kun med til at stille dem, og de ærlige tosprogede, i et dårligere lys, og det fortjener de der virkelig gør en indsats ikke .. Der er jo rent faktisk nogen der arbejder for deres penge, og som opgiver alt .. Måske med et ønske om virkelig at blive i Danmark og få et bedre liv ..


    I den her debat synes jeg også det er vigtigt at tænke på alle de danskere der snyder med kontanthjælp, driver bordeller, hæver forhøjet børnetilskud uden at være berettiget til det, og alt muligt andet .. Ja, det er ikke det udsendelserne gik ud på, men det er nødvendigt der bliver ryddet op i alle rækker ..


    Regeringen har en ny kampagne mod sort arbejde på vej, og jeg håber virkelig den vil være bare en smule succesfuld .. De fleste mennesker enten udfører eller får udført sort arbejde, og på netop det punkt er vores moral ligeså dårlig som mht. dem der handler billig cola ved de udenlandske grønthandlere .. Ligheden mellem de to ting er, at det i manges øjne er legalt .. Netop fordi det kan lade sig gøre ..


    Hvad der nok egentlig skal til, er en generelt bedre moral blandt alle os danskere .. Hvis der ikke var nogen der købte cola'erne ville de ikke blive solgt .. Var der ikke nogen der ville have udført sort arbejde, blev det ikke lavet ..


    Hvad man så lige kan gøre ved dem der lever af overførselsindkomster og misbrug af dem, ja jeg har ikke lige en løsning, men som alle andre mennesker kan de nok ikke lide, ikke at få nogle penge ..


  • Meget vise ord Burger. Er helt enig i, at der er en hel masse andre, som også snyder os alle sammen. Dem skal vi selvfølgelig også ha' bugt med. Og det er også rigtigt, at det ikke er alle der er sådan. Det var nu heller ikke det min opfordring gik ud på. Jeg skrev, at der skulle gøres noget ved dem, der snyder vores samfund for millioner. At så størstedelen af alle kiosker og grønthandlere, er styret af 2-sprogede, er jo ikke ligefrem godt for alle dem, som lever lovligt i dagens Danmark !
    Har også en lokal biks, som lige pludselig gik fra meget billige sodavand og grøntsager til at have samme prisniveau som Netto. For til sidst slet ikke at handle med sodavand. Så kan man jo tænke sig til, hvorfor han gjorde det ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Det ka' da godt være du synes sådan. Men det jeg har set og hørt i de udsendelser, viste med al tydelighed, at det ikke var alm. danskere der stod for den organiserede svindel og omgåelse af afgifter til vores allesammen stat. Og da de implicerede blev konfronteret med de skjulte optagelser, så stoppede de med at bedyre deres uskyld. Nogle lovede faktisk kamerafolkene "slag", hvis de ikke stoppede med at filme. Derefter skred de !
    Det kan da også godt være , at DU synes det er til grin, at jeg drager sammenligninger mellem folks total tåbelige argumenter og foragelse vedrørende christianitterne og deres såkaldte manglende betalinger og så deres imo - stiltigende accept af svindel i millionklassen, som i de fleste tilfælde bliver udført af en bestemt del af befolkningen( læs de to-sprogede). IMO - pga. at så kan de få billige cola'er eller billig grønt. Det er da ihf. helt til "grin" - efter min mening. Og siger mig en hel masse om disse egoistiske mennesker. "Bare jeg kan få noget billig cola - så er jeg s.. ligeglad med, at ham jeg køber det af, platter det samfund som vi alle skal være med til at opretholde.
    Jeg går og betaler min skat, for det arbejde jeg udfører - men det gør han ikke :( Det var faktisk noget af det gennemgående i argumentationen i Christiania-debatten. Såå det nok ikke spørgsmålet om hvem el. hvad der er til grin ! Ihf i mine øjne. :rolleyes:


    Helt enig


    Det er os, som betaler for deres dyre biler på svenske nummerplader (dvs. penge ryger til sverige).


    Ren skattesvindel!

  • Nu er jeg ikke ligefrem varm tilhænger af Christiania, hvilket jeg også mener jeg gav til udtryk i Christiania tråden. Og nu siger Bentzin så at os der ikke bryder os om Christiania, allesammen hver og en går ned og køber importeret. Well - I'm not one of them!


    Her i Thisted er der ikke én kiosk der sælger importeret!


    Og til det med at sort arbejde er accepteret - NO WAY.
    Her for nylig havde jeg en diskusion med nogle klassekammerater om hvad de ville være (med hensyn til uddannelse og lignende), og hvad jeg hørte, må jeg sige forarvede mig noget!
    Et eksempel på en udtalelse: "Jeg vil være mekaniker og lave en masse sort arbejde og tjene en masse penge og VOLD TUNE min bil!"
    Og så er der også en kedelig tendens mellem alle de der "hårde" personer af anden etnisk baggrund, som synes at det er så evig sejt at gå og sige "Jeg tæsker dig!".


    Der må jeg holde lidt med Bentzin, jeg er ikke racist (det er Bentzin heller ikke), men jeg synes sk* ikke det er acceptabelt at en del af dem gør som de gør!