Super Performance bil video´er.

  • Jeg faldte over et link forleden jeg havde lyst til at dele med jer.


    Mange af klippene er af de gode gamle Japanske kendinge såsom Nagata i hans psykotiske Skyline R33 og Supra med Nissan RB26DETT (GTR) motoren.


    Der er en masse utrolg fede klip. Eks 0-300km/h på 13.72sek :D


    Ihvertfald tjek det ud.


    Exvitermini

  • Jeg har vist set samtlige videoer derinde fra, virkelig lækre biler. Og den Skyline... yeouch. 8o ... :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Jeg har vist set samtlige videoer derinde fra, virkelig lækre biler. Og den Skyline... yeouch. 8o ... :))


    Det ville uden tvivl være det absolut første jeg ville gøre hvis en meget stor stak penge skulle falde i mit skød, at bygge sådan et projekt. Det kunne være SÅ ultimativt. Så kunne man bygge over vinteren og være klar til DHB næste sæson :D


    At eje en bil i stil med en Skyline og give den hele HKS turen må være en af mine størreste ambitioner :D

  • Har også set samtlige film og billeder derinde, men klart et kig værd hvis man ikke har. De Skylines virkelig noget af det ultimative racere, selvom Supra nu også klarer det fint....


    Kunne være man skulle købe Kim H´s R33, så man selv slipper for det kæmpe arbejde, eller skulle man snakke med ham om at få en R34 GT-R til DK, eller en 400R bare for at have en model som alle andre ikke har :)) .....


    Og så ellers bare HKS, Nismo osv. for alle pengene...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Det ville uden tvivl være det absolut første jeg ville gøre hvis en meget stor stak penge skulle falde i mit skød, at bygge sådan et projekt. Det kunne være SÅ ultimativt. Så kunne man bygge over vinteren og være klar til DHB næste sæson :D


    At eje en bil i stil med en Skyline og give den hele HKS turen må være en af mine størreste ambitioner :D


    Og jeg er rimelig sikker på du gør det en dag, og når du engang i færdig, så husk lige mig, VIL HA EN TUR :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Har også set samtlige film og billeder derinde, men klart et kig værd hvis man ikke har. De Skylines virkelig noget af det ultimative racere, selvom Supra nu også klarer det fint....


    Kunne være man skulle købe Kim H´s R33, så man selv slipper for det kæmpe arbejde, eller skulle man snakke med ham om at få en R34 GT-R til DK, eller en 400R bare for at have en model som alle andre ikke har :)) .....


    Og så ellers bare HKS, Nismo osv. for alle pengene...


    Har Nissan taget sig sammen og lavet en venstrestyret serie?


    Det jeg tænker på er, om man overhovedet kan få plader på dem herhjemme.


    Men okay, hvis nogen kan få en skinddød gammel højrestyret Triumph på plader, kan man vel også til en Skyline.

  • Quote

    Har Nissan taget sig sammen og lavet en venstrestyret serie?


    Det jeg tænker på er, om man overhovedet kan få plader på dem herhjemme.


    Men okay, hvis nogen kan få en skinddød gammel højrestyret Triumph på plader, kan man vel også til en Skyline.


    Den Nissan Skyline R33 som Kim har fået til Danmark er en højrestyret... Har dog snakket med ham og han siger man hurtigt vænner sig til det....


    Dog er der visse firmaer som ombygger dem til venstrestyret, men det er hvis ikke helt perfekte ombygninger... Mener ikke det kommer til at se helt ud som "normalt", men kan selfølgelig ikke lige finde et link til de sider.....


    Kim har fået alle parpirene, så den kan godt fås på plader, dog et kæmpe arbejde og han er også den eneste i DK endnu der har klaret det papir arbejde....


    Efter hvad jeg har hørt skulle der også være en sort R34 i DK, dog ikke på plader, men kender ikke så meget til den.


    Så man kan godt få sådan en på plader, bare man er villig til at skaffe en helveds masse parpire på den eftersom den jo ikke er typegodkendt i DK......

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().


  • også det jeg tænkte :)


  • Ham talte jeg og X-Man også med til Race-X da vi var nede og arbejde for Just-Eat og køre lidt sammentidigt. Flink fyr btw.
    Hans R33 er i det nyeste Vmax btw.


    Lige et billede og ham og hans Skyline som jeg har taget :

  • Quote

    Ham talte jeg og X-Man også med til Race-X da vi var nede og arbejde for Just-Eat og køre lidt sammentidigt. Flink fyr btw.
    Hans R33 er i det nyeste Vmax btw.


    Har ikke snakket med ham IRL, men flere gange over mail, og der har han været hjælpsom... Og så ved han også en pokkers masse om det.
    Har blandt andet har snakket med ham om prisen for import fra Japan, eftersom han hvis har nogle fine "kontakter" og det har han svaret pænt på....


    Jeps, har godt se den er i Vmax.... Vil gerne se om han kan få en R34 GT-R til DK, eller måske en 400R..... Hvis jeg havde pengene kunne jeg godt overleve at hans "kun" er en R33 :))


    Quote

    Lige et billede og ham og hans Skyline som jeg har taget :


    Okay, troede ellers han havde fået sin Kulfiber hjelm på dengang, men kan da se at det havde han ikke.... Havde nok valgt en anden farve, men den er klart pænere end de hvide farve den havde dengang den kom til DK...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 3 gange, sidst af Henrik- ().


  • Havde ihvertfald ikke Carbon hjelmen på da vi var dernede.


    Kun og kun. I mine øjne er R33 det ÆGTE Skyline ;) Selvom det ikke var den første.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ST:o(L1
    Super Performance biler, kræver Super Performance værktøj :]




    sorry kunne ikke lade være


    Shit 8o .. den havde jeg ikke set før, men fed er den da. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP