Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 11. september 2004, 10:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Tænk lige før du skriver i den tone... ikke særligt behageligt.

Øøøøøøøøøøh - han kan sgu da ikke skrive det meget pænere - mon ikke du skulle finde sutten og smutte tilbage i kravlegården..... ;)

Fordi han kommer med et "svar" der faktisk nedgør K32A !

I stopper mudderkastningen nu, ellers lukker jeg tråden.

HAHAHAHA, lær det Wizzard, du har ik ret..

22

lørdag, 11. september 2004, 11:08

Citeret

Og det tror du selv du har - Grow up kiddo......

23

lørdag, 11. september 2004, 11:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af *.*SeBBer*.*

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Citeret

Tænk lige før du skriver i den tone... ikke særligt behageligt.

Øøøøøøøøøøh - han kan sgu da ikke skrive det meget pænere - mon ikke du skulle finde sutten og smutte tilbage i kravlegården..... ;)

:clap: :dance:

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

24

lørdag, 11. september 2004, 11:13

Citeret

Gaaaaab - hans kommentar er fuldt ud berettiget - hvordan skal andre have nogen som helst chance for at vide hvad den font hedder - nu er der jo ligesom lidt flere fonte end 10 - og hvis der ikke skal mere til for at du kommer med en løftet pegefinger - så burde ½-delen af trådene på tweak sgu da lukkes.... :roller: - EOD... :roller:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (11.09.2004, 11:17)

25

lørdag, 11. september 2004, 11:17

Citeret

:clap: :dance:

Pssssssssssssst whiner:

26

lørdag, 11. september 2004, 11:18

Citeret

Citeret

Gaaaaab - hans kommentar er fuldt ud berettiget - hvordan skal andre have nogen som helst chance for at vide hvad den font hedder - nu er der jo ligesom lidt flere fonte end 10 - og hvis der ikke skal mere til for at du kommer med en løftet pegefinger - så burde ½-delen af trådene på tweak sgu da lukkes.... :roller: - EOD... :roller:

Det kunne jo være der var een der lige præcis havde den K32A søger? :roller:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

27

lørdag, 11. september 2004, 16:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astrocity

Citeret

Citeret

Det kunne jo være der var een der lige præcis havde den K32A søger? :roller:

Netop ;)

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

28

lørdag, 11. september 2004, 17:07

Citeret

Citeret

¨

Prøv at høre her!

Happy^ har faktisk fat i noget... jeg har ALDRIG set en progressiv kommentar fra dig! det eneste jeg ser dig gøre er at brokke dig! og sjovt nok så forsøger Happy^ bare at undgå at det blir en stor mudderkastnings side... vi er jo trods alt ik HOL'er ;)

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Garfield" (11.09.2004, 17:09)

29

lørdag, 11. september 2004, 19:21

Godt, i kan ikke forstå det jeg siger til jer.. Stop mudderkastning eller tråden bliver lukket - og i blev ved.

Tråd lukket.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.