Hvad hedder...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vipvop
    Der findes omkring 10.000 millarder af forskellige skrifttyper til computeren.. så hvorfor skulle vi vide det?


    Man kan også hente skrifttypen der er brugt til 'Batman' logoet, og den skrift hedder jo noget bestem, så det kunne godt vare at der var en som have skrifttypen fra 'NOS'-logoet.


    Tænk lige før du skriver i den tone... ikke særligt behageligt.

  • Nåå, jaja - Selvfølgelig er det dét, men det var nu heller ikke helt det jeg mente. Det med 'Pilen' er ligemeget... Det er bare bogstavernes 'form' jeg skal bruge.

  • Photoshop nej tror jeg ikke det ligner noget vektor så nok nærmere illustrtator eller noget fireworks/free hand


    Men tror heller ikke det er en gennerel font den der.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Tror ikke der er en der har gidet at lave en hel skrifttype ud fra de 3 stygge bokstaver. :D


    Der er sikkert en masse der ligner den på en prik og linket som DEEF skrev er et glimrene valg.
    Ellers må du selv igang med at lave den, er slet ikke så kompliceret :P

  • Syntes bare spørgsmålet var så dumt, at jeg blev nødt til at svare på det..


    Og desværre forstår jeg ikke hvad du mener med denne sætning: Hvis en har et problem med sin computer, svarer du så det samme? At det kan være 10.000 ting ?? , så hvis du ville uddybe det lidt mere, så vil jeg med glæde svare på det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vipvop
    Syntes bare spørgsmålet var så dumt, at jeg blev nødt til at svare på det..


    Og desværre forstår jeg ikke hvad du mener med denne sætning: Hvis en har et problem med sin computer, svarer du så det samme? At det kan være 10.000 ting ?? , så hvis du ville uddybe det lidt mere, så vil jeg med glæde svare på det..




    DOOOH!!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vipvop
    Syntes bare spørgsmålet var så dumt, at jeg blev nødt til at svare på det..


    Og desværre forstår jeg ikke hvad du mener med denne sætning: Hvis en har et problem med sin computer, svarer du så det samme? At det kan være 10.000 ting ?? , så hvis du ville uddybe det lidt mere, så vil jeg med glæde svare på det..


    Du er da ikke den skarpeste kniv i skuffen... :roller:

  • Quote

    Tænk lige før du skriver i den tone... ikke særligt behageligt.



    Øøøøøøøøøøh - han kan sgu da ikke skrive det meget pænere - mon ikke du skulle finde sutten og smutte tilbage i kravlegården..... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Øøøøøøøøøøh - han kan sgu da ikke skrive det meget pænere - mon ikke du skulle finde sutten og smutte tilbage i kravlegården..... ;)


    Hvad med du lukker r**** for at sige det på godt dansk.


    ... I al den tid jeg har været herinde, har du altid været den der lige skulle komme med den smarte kommentar og vise at du var den store seje gut,.... Men det er du bare ikke...


    Og så rager det mig egentlig en s*** hvad du mener. Fedt af hvis du ikke kan komme med noget konstuktivt til denne post!


  • i agree..

  • Quote

    Hvad med du lukker r**** for at sige det på godt dansk.


    ... I al den tid jeg har været herinde, har du altid været den der lige skulle komme med den smarte kommentar og vise at du var den store seje gut,.... Men det er du bare ikke...


    Og så rager det mig egentlig en s*** hvad du mener. Fedt af hvis du ikke kan komme med noget konstuktivt til denne post!


    Ved du hvad din latterlige nar - Han kom med en ganske uskyldig kommentar - som hverken var grov eller nedsættende - og så sidder du der og vræler - mon ikke du bare skulle holde dig under din mors skørter - indtil du er stor nok til at tænke selv.


    Hvorvidt jeg er stor og sej - det er sgu ikke noget en lille bonderøv som dig ved en fucking skid om - og så fej lige foran egen dør før du punker andre for deres sprog - gudfader i skuret - magen til lille tudefjæs skal man da lede længe efter... :roller: :roller: