hurra for plextor

  • vil lige fortælle jer en god historie... efter mit plextor DVD drev gik i stykker, skrev jeg til plextor, hvad der var galt...


    Plextor kom selv og hentede drevet fra min bopæl :clap: jeg regnede så med at nu skulle jeg sikkert vente et par uger før jeg fik det igen...


    men nej 2 efter dage havde drevet været en tur nede omkring plextors reperations afdeling i belgien og ankom igen til mit hjem...


    det er da god service :clap: :clap: :clap:

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Det må man da godt nok kalde service der vil noget. 8o

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Dvs. på to dage blev den hentet hjemme hos dig? Bragt til Belgien, og bragt tilbage til DK og tilbage til din bopæl? På to dage??


    Sikker på det er den samme?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde
    Damn!


    -Sådan en historie hører man ikke hver dag!


    Nice service fra Plextor må man sige! :D


    Det er heller ikke hver dag et plextor drev går i stykker. Jeg har aldrig hørt om nogen der har haft problemer med sådan et drev.

  • Det er bl.a. derfor et Plextor drev koster mere, end et tilsvarende fra en anden producent.


    Det er, såmænd bare deres on-site garanti, der fungerer.
    I modsætning til, en del andre producenters on-site garanti.

  • Quote

    Det kan nu godt ske .. Kender flere der har haft et defekt Plextordrev ..


    Enig - Plextor ain't all it's cranked up to be..... ;) ;) - nok det der brand (indsæt fancy ord) - hø hø.. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Brand equity .. Det er et fedt ord .. *GG*


    Sludder - det er et lorte ord - sikkert noget en eller anden reklame nar har opfundet - på dansk ville det vel være "mærke-vare-luder" - altså dem kører køber ind efter en vares brand bla. bla..... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ram
    Man skal ikke tro på alt. ?(


    Et lille fif - brug "quote" knappen - så kan vi andre bedre følge med i hvad det er du ikke mener man skal tro på..


    (nu kan alle f.eks. se at jeg skriver en kommentar til DIT indlæg.... ;) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Sludder - det er et lorte ord - sikkert noget en eller anden reklame nar har opfundet - på dansk ville det vel være "mærke-vare-luder" - altså dem kører køber ind efter en vares brand bla. bla..... ;)


    Bare fordi du ikke ved hvad det er .. *GG*


    Men det er godt nok noget vi lærer i vores kommunikationstimer hvor vi i øjeblikket beskæftiger os mest med noget markedsføringsagtigt ..

  • Quote

    Bare fordi du ikke ved hvad det er .. *GG*


    Men det er godt nok noget vi lærer i vores kommunikationstimer hvor vi i øjeblikket beskæftiger os mest med noget markedsføringsagtigt ..



    Hov hov - man behøver sgu da ikke være raket-forsker for at vide hvad det er.


    Det er det som får FJOLSER til at købe et bestemt mærke fremfor et andet - I det her tilfælde Audi fremfor f.eks. Skoda Superb - oooooooooooog det gør de fordi - Audi har et bedre/tydeligere/synligere brand <bvaaadr ord> - Det har absolut intet med kvalitet at gøre. Sum summarum de køber Audi qua det har en højere status end mange andre biler.


    Lidt i stil med at 199 kr. er billigt og 200 kr. er dyrt - Det er ren psykologi - men folk hopper på den hver eneste dag - Det har du sikkert også lært noget om på et tidspunkt - det gjorde jeg da i hvert fald for maaaaaaange år siden - og jeg griner sgu stadig af det..... :roller:


  • Vi er helt enige .. Og ja .. Det med priserne havde jeg på HH .. Er jo ik kommet så langt endnu .. *GG*