Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

lørdag, 11. september 2004, 10:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Jeg tør væde min SU på at det er falsk. Det er for overdrevent. Han kunne stave som 1 årig.. Gu fanden kunne han da ej :D

HeHe ... Lige min tanke ... ;)

btw ... www.dr.dk/Videnskab/Emner/Mennesker+og+d…ste+hoveder.htm

:boxed:

Jeg har en højere IQ end Napoleon ... :T ... Så kan han lære det. Skide frøæder. *G* :))

Klassisk IQ betegnelse
181- 200+ Supergeni
166-180 Stort geni
145-165 Geni
132-145 Særdeles begavet
121-131 Begavet
111-120 Over normalen
90-110 Gennemsnit
80-89 Lavt gennemsnit
68-79 Langsom
67-50 Mentalt retarderet
25-49 Evnesvag
Under 25 Idiot

Hahaha det er da fedt :D

42

lørdag, 11. september 2004, 10:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^
Klassisk IQ betegnelse
181- 200+ Supergeni
166-180 Stort geni
145-165 Geni
132-145 Særdeles begavet
121-131 Begavet
111-120 Over normalen
90-110 Gennemsnit
80-89 Lavt gennemsnit
68-79 Langsom
67-50 Mentalt retarderet
25-49 Evnesvag
Under 25 Idiot

Hahaha det er da fedt :D

*G* ... Ja, fede betegnelser, men man skal da virkelig være BUTT-FUCKED før man bare ender nede på "normal" ... :boxed:

Kan bedre li denne skala... :))

43

lørdag, 11. september 2004, 11:31

Så er jeg da Særdeles begavet :D

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

44

lørdag, 11. september 2004, 12:29

Min er 133, så jeg kan da lige hoppe på særdeles begavet -vognen.. Ik fordi jeg tror man kan bruge det til noget overhovedet, men det da sjovt nok at vide.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

45

lørdag, 11. september 2004, 12:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af jurban
Min er 133, så jeg kan da lige hoppe på særdeles begavet -vognen.. Ik fordi jeg tror man kan bruge det til noget overhovedet, men det da sjovt nok at vide.

Man kan ikke stole 100% på en "for sjov" test på nettet .. De kan give en fornemmelse af, hvor man ligger, men de kan ikke give en et endeligt svar ..

46

lørdag, 11. september 2004, 12:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Oprindeligt indlæg af jurban

Man kan ikke stole 100% på en "for sjov" test på nettet .. De kan give en fornemmelse af, hvor man ligger, men de kan ikke give en et endeligt svar ..

Den er jeg skam godt klar over.. Har taget en eller anden mærkelig haløj-test engang, fik 13x kan ikke huske det helt precist, og siden da har jeg taget en masse forskellige rundt omkring, og mener at det har ligget imellem 130 og 138 hver gang...

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

47

lørdag, 11. september 2004, 15:30

jeg bliver altid utålmådig midt i det hele så halvdelen af den er gode svar mens resten bare er hvor musen var tættest på, det giver alligevel 109 og deromkring :))

48

lørdag, 11. september 2004, 15:40

er egentlig lige glad hvor stor min IQ er... synes ikke et tal kan sige hvor klog man er.. man kan være klog på maaange måder jo.. f.eks mig, jeg fatter hat af matematik, skole i det hele taget.. Men hvis vi begynder og snakke græsk mytologi og nordisk mytologi f.eks så er jeg der med det samme (især græsk) det kommer vel an på hva man interesser sig for?

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

49

lørdag, 11. september 2004, 15:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
er egentlig lige glad hvor stor min IQ er... synes ikke et tal kan sige hvor klog man er.. man kan være klog på maaange måder jo.. f.eks mig, jeg fatter hat af matematik, skole i det hele taget.. Men hvis vi begynder og snakke græsk mytologi og nordisk mytologi f.eks så er jeg der med det samme (især græsk) det kommer vel an på hva man interesser sig for?

Ens intelligens har ikke noget at gøre med hvor klog man er ... hvor meget viden man har ... ;) ... Det er ens intelligens der bliver sat på prøve med en IQ-test .... IKKE ens viden om noget som helst ...

btw. freja rocks ... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (11.09.2004, 15:42)

50

lørdag, 11. september 2004, 15:54

Citeret

Den af de 7 intelligenser der bliver testet i en IQ test er den matematiske/logiske .. Altså hvor god er du til at tænke logisk ..

Og man må ikke blande det at være intelligent og klog sammen ..

51

lørdag, 11. september 2004, 16:01

Citeret

Citeret

Ens intelligens har ikke noget at gøre med hvor klog man er ... hvor meget viden man har ... ;) ... Det er ens intelligens der bliver sat på prøve med en IQ-test .... IKKE ens viden om noget som helst ...

btw. freja rocks ... :))

Freya ;) Den fedeste gud af dem alle er helt klart Hades :))

og hvis en IQ test tester matematisk og logisk så er det da klart min IQ er så ringe :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "origin" (11.09.2004, 16:01)

52

lørdag, 11. september 2004, 17:23

Er Freya/Freja ikke fra Nordisk mytologi ?(

53

lørdag, 11. september 2004, 17:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Er Freya/Freja ikke fra Nordisk mytologi ?(

jo.. gudinde for kærlighed..

54

lørdag, 11. september 2004, 17:55

Jeg har hørt at der er omvendt proportionalitet mellem IQ og dillerlængde...

Jeg får btw. 146 i Mensa´s test ;(
http://mensa.dk/testiq.html

(prøv den - den er sjåw)

55

lørdag, 11. september 2004, 18:22

Btw ... Ifølge Mensa, så findes der lige så mange mennesker som er "Alvorligt retarderet" (under 25 8o) som der er "Mega" (over 175). :))

Siden jeg engang blev testet, så kunne det jo være sjovt at blive testet igen... Bare for at se om de små grå er begyndt at arbejde langsommere nu når man er blevet ældre ... :boxed:

Fra Mensa´s side :
SPØRGSMÅL : Bliver der taget hensyn til alder i prøven?
"SVAR : Ja. Med alderen bliver man typisk en smule langsommere. Dette tages der behørigt hensyn til ved udregningen af IK."

... FNIS !... :))

Citeret

Freya ;) Den fedeste gud af dem alle er helt klart Hades :))

HeHe ... Er ikke lige typen der kan li krig ... Selvom jeg er en god skarpskytte ... Spøjst nok. *G*

Citeret

og hvis en IQ test tester matematisk og logisk så er det da klart min IQ er så ringe :))

HeHe ... :)) ....

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bertil

(prøv den - den er sjåw)

SÅ har du hørt forkert ... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (11.09.2004, 18:22)

56

lørdag, 11. september 2004, 18:33

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bertil

(prøv den - den er sjåw)

SÅ har du hørt forkert ... ;)

Blærerøv .. *GG*

Men vil ik se beviser for din påstand .. :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.