Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 9. september 2004, 16:50

7) Læste New York Times i en alder af 1½ år.

OMG 8o, det er fanme lige før jeg begynder at tvivle på sandheden :S

Et menneskes hjerne er slet ikke så udviklet i 1-2 års stadiet!

9) Som 4-årig læste Wlliam Cæsars Gallerkrigene på det selvlærte sprog latin, som en fødselsdagsgave til sin far.

Right - min lillesøster er fire, og hun kan knapt nok tale korrekt dansk :S

22

torsdag, 9. september 2004, 17:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Har I set dette link?

http://www.dr.dk/Videnskab/Emner/Mennesk…te+menneske.htm

Sygt! 8o

OMG sygt !! Han er jo vild !!

23

torsdag, 9. september 2004, 18:40

29) Kunne lære et nyt sprog på en dag.

Tvivler meget :D

24

torsdag, 9. september 2004, 19:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af vipvop

Tænk lige på at han har en IQ på 250 ! Han lærer utroligt hurtigt sammenhængen i et givent sprog. Han tænker jo extremt logisk og kan straks se hvordan sproget er bygget op.

25

torsdag, 9. september 2004, 19:43

Jeg tvivler også 'rigtig' meget på det..

"7) Læste New York Times i en alder af 1½ år."

Men ok, det er garanteret sandt nok..

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

26

torsdag, 9. september 2004, 19:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Tænk lige på at han har en IQ på 250 ! Han lærer utroligt hurtigt sammenhængen i et givent sprog. Han tænker jo extremt logisk og kan straks se hvordan sproget er bygget op.

Jo jo, men han kan ikke lære 10000 ord på en dag, og så selvfølgelige tale flydende. Det er i hvert fald ud over min fatte evne!

27

torsdag, 9. september 2004, 19:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Jo jo, men han kan ikke lære 10000 ord på en dag, og så selvfølgelige tale flydende. Det er i hvert fald ud over min fatte evne!

At lære et sprog er ikke ensbetydende med at have et stort ordforåd på det pågældende sprog.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

28

torsdag, 9. september 2004, 19:48

Jeg tror bestemt godt på at manden blev født ualmindelig intelligent. Men det siger sig selv at intet menneske på kloden kan stave fra en alder på 1år. Det er umuligt. Den menneskelige hjerne er slet slet ikke udviklet nok til på det tidspunkt at tænkte struktuelt.

Der er mere En skør skør verden over denne historie end der er andet.
Mon ikke hvis sagen var den at vedkommende var så banebrydende intelligent at man havde hørt om det før, og ikke lige pludselig på en Tweak tråd.

29

torsdag, 9. september 2004, 23:45

Ja, men hvad er KLOG ? det kan jo diskuterres...!
Men ja, ungen/manden må ha været begavet..!

Men ser tit "KLOGE" folk faktisk være meget dumme til helt alm. ting som at cykle eller spille fodbold.. hvad kan man så bruge det til...!

Don't get mad, get even...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mazie" (09.09.2004, 23:45)

30

fredag, 10. september 2004, 00:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie

Men ser tit "KLOGE" folk faktisk være meget dumme til helt alm. ting som at cykle eller spille fodbold[b].. hvad kan man så bruge det til...!

Gode eksempler..
Tror godt jeg ville kunne klare mig uden, hvis jeg var så klog ;P

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

31

fredag, 10. september 2004, 02:01

Det er rigtigt nok at kloge folk er "dumme" til almene ting.. men det smaler de jo også op på i den anden ende ;)

i øvrigt ligger der en fin linie imellem genialitet og sindsyge.. Einstein havde skizofrene tendenser, og de fleste psykopater har en iq et pænt stykke over 100.. hvor mget ved jeg ikke præcist.

Tror ikke på at man er dum hvis man bliver amerikansk præsident, men måske er den nutidige, lige gået over grænsen til det psykopatiske ;)

32

fredag, 10. september 2004, 10:27

hmm.. jeg tror faktisk godt det kan passe, måske ik det når han er barn.. men voksen tror jeg godt, jeg tror ikke vi rigtig ved hvordan det er og ha en IQ på 250, svært og forstille sig..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

33

fredag, 10. september 2004, 10:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie

Men ser tit "KLOGE" folk faktisk være meget dumme til helt alm. ting som at cykle eller spille fodbold.. hvad kan man så bruge det til...!

Der er forskel på at være klog og intelligent .. :)

34

fredag, 10. september 2004, 14:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Det er rigtigt nok at kloge folk er "dumme" til almene ting.. men det smaler de jo også op på i den anden ende ;)

i øvrigt ligger der en fin linie imellem genialitet og sindsyge.. Einstein havde skizofrene tendenser, og de fleste psykopater har en iq et pænt stykke over 100.. hvor mget ved jeg ikke præcist.

Tror ikke på at man er dum hvis man bliver amerikansk præsident, men måske er den nutidige, lige gået over grænsen til det psykopatiske ;)

A Beautiful Mind :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

35

fredag, 10. september 2004, 15:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Jeg tør væde min SU på at det er falsk. Det er for overdrevent. Han kunne stave som 1 årig.. Gu fanden kunne han da ej :D

HeHe ... Lige min tanke ... ;)

btw ... www.dr.dk/Videnskab/Emner/Mennesker+og+d…ste+hoveder.htm

:boxed:

Jeg har en højere IQ end Napoleon ... :T ... Så kan han lære det. Skide frøæder. *G* :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (10.09.2004, 15:17)

36

fredag, 10. september 2004, 15:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
HeHe ... Lige min tanke ... ;)

btw ... www.dr.dk/Videnskab/Emner/Mennesker+og+d…ste+hoveder.htm

:boxed:

Jeg har en højere IQ end Napoleon ... :T ... Så kan han lære det. Skide frøæder. *G* :))

Så er det bare en skam du ikke bruger din påståede intelligens .. *G*

Men du er så et godt eksempel på, at man ikke behøver være klog bare fordi man måske har en høj IQ .. *GG*

37

fredag, 10. september 2004, 15:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Så er det bare en skam du ikke bruger din påståede intelligens .. *G*

Men du er så et godt eksempel på, at man ikke behøver være klog bare fordi man måske har en høj IQ .. *GG*

Hov Hov ... Be nice ... :))

... og hvem siger jeg ikke bruger den ?... :))

Men ja, KLOG og INTELLIGENT er laaangt fra det samme jo.... ;) ....

38

fredag, 10. september 2004, 15:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hov Hov ... Be nice ... :))

... og hvem siger jeg ikke bruger den ?... :))

Men ja, KLOG og INTELLIGENT er laaangt fra det samme jo.... ;) ....

Du bad selv om den .. *GG* Og kan da se du ikke bruger den herinde .. :))

39

fredag, 10. september 2004, 15:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Du bad selv om den .. *GG* Og kan da se du ikke bruger den herinde .. :))

Hey! .... Selv superman er en vatpik nogen gange. .. *G* :)) .... Ej, du har delvis ret ... Det er ikke dette forum der får de fleste små grå til at vågne op ... Det er kun kvinder der gør det ... Nogle gange skal man jo være lidt smart og tænke sig om før man får det man vil have ... :))

40

lørdag, 11. september 2004, 09:08

at have en iq på 250 savle savle

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.