Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af Bobcat
De kan sende flere gigabyte i sekundet over atlanten, men jeg skal stadig sidde og pille mig selv i navlen men jeg venter på Tweak's hjemmeside?
Forpulede udbydere...
Også min tanke!!
-"De" kan så meget, men hvad for vi du af det? -der går jo alligevel flere år, før sådan en teknologi bliver inført i hjemmene...
De kan sende flere gigabyte i sekundet over atlanten, men jeg skal stadig sidde og pille mig selv i navlen men jeg venter på Tweak's hjemmeside?
Forpulede udbydere...
Også min tanke!!
-"De" kan så meget, men hvad for vi du af det? -der går jo alligevel flere år, før sådan en teknologi bliver inført i hjemmene...
Det er samme teknologi som bruges idag, TCP, deres hardware og internetforbindelse er bare enorme.
Forpulede udbydere...
Også min tanke!!
Det er samme teknologi som bruges idag, TCP, deres hardware og internetforbindelse er bare enorme.
Ja... ok... Men regner stadig ikke med at se sådan en syg forbindelse her nede ved Kelstrup-Strand inde for de næste 5år!
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "CheezEDippaH" (08.09.2004, 17:01)
Forpulede udbydere...
Også min tanke!!
Ja... ok... Men regner stadig ikke med at se sådan en syg forbindelse her nede ved Kelstrup-Strand inde for de næste 5år!
Hold da op Pludselig får du et brev fra tdc der tilbyder dig at blive betatester for deres nye 500Gbit linie
MacBook Pro 15" OS X Mountain Lion PowerMac G4 Cube OS X Tiger Stationær Windows 8 Pro Server Windows Server 2012 Internet Yousee 50/5 Mbit
----------------------------------- Websitehttp://www.gruset.dk - WordPress Websitehttp://www.gruset.com - Drupal
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
1 Gigabit internet ville være nok til mig..
Hvis det går over ville harddiskene nok alligevel sætte grænsen
Yep... Det ville jo kræve en helt ny måde at skrive/læse/gemme data på... Med de syge hastigheder de efterhånden når, er det jo umuligt for en harddisk at følge med...
Men tænkte på, hvilken lagerenhed bruger de egentlig til at sende de store mængder data? -For der skal da virkelig være smæk på!!!