Bugs in Tweak.dk ?

  • Jeg oplever tit at når jeg sætter en smiley efter noget tekst jeg har skrevet, ved at vælge den ud fra valgmulighederne i venstre side, så bliver al den tekst jeg har skrevet slettet.


    Det er tilfældige smilies fra gang til gang, og jeg kan ikke umiddelbart finde noget system i hvornår det sker...
    Det sker bare periodisk...


    Er jeg den eneste der har dette problem?




    Og et andet problem:


    Det har været nævnt herinde før, men mener ikke at man fandt en løsning på problemet. Nemlig det problem at når man lukke browservinduet med forummet, og åbner forummet i et nyt vindue bagefter, så kan den ikke huske hvilke posts man allerede har læst.
    Dette sker hele tiden, også selv om jeg trykker "marker forum som læst"


    Løsninger på nogle af de ovenstående probs. ?


    ?(

  • Det med smileys har været oppe tidligere og det sker stadig jævnligt for mig....
    Kan egenlig ikke huske om der kom noget om hvad fejlen var, men det ser ikke ud til den er rettet....
    Heldigvis findes fortryd knappen, men har ofte trykken på send svar og først opdaget det bagefter...


    Det andet problem har jeg ikke haft lagt mærke til...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • det første.. bare tryk ctrl + z også indsæt smilien igen


    det andet har sikkert noget med hvordan dine cookies er sat op

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    det første.. bare tryk ctrl + z også indsæt smilien igen


    det andet har sikkert noget med hvordan dine cookies er sat op



    Har lige tjekket indstillinger for IE, og der står min "security" på medium, og min "privacy" på medium... hvilket er standard.


    Hvad står dit på siden du ikke har problemet?

  • min security står faktisk på custom hehe... ved ik hva jeg lige har ændret :roller:


    min privacy står på medium lige som dig

  • Jeg har også samme problem, og har haft det lige fra starten af, desværre er det kun på dette forum. Jeg bruger mange andre forums, hvor de uden problemer kan huske hvilke tråde man allerede har besøgt.

  • Glad for at det ikke kun er mig der har det problem...


    Tror heller ikke at det har noget at gøre med IE's sikkerhedsindstillinger, da det kun forekommer periodisk. nogle gange kan sagtens huske hvor man er nået til i trådene.


    Jeg har prøvet at køre med de samme cookies/temp-filer i en lang periode, og jeg har prøvet i en periode at slette dem efter hver gang jeg lukkede browseren.


    Samme problem... og periodisk.


    Tror at fejlen ligger på Tweak.dk :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
    Jeg oplever tit at når jeg sætter en smiley efter noget tekst jeg har skrevet, ved at vælge den ud fra valgmulighederne i venstre side, så bliver al den tekst jeg har skrevet slettet.


    Det er tilfældige smilies fra gang til gang, og jeg kan ikke umiddelbart finde noget system i hvornår det sker...
    Det sker bare periodisk...


    Er jeg den eneste der har dette problem?
    Løsninger på nogle af de ovenstående probs. ? ?(


    Jeg har også det problem! - det er sk*de irriterende, men har dog efterhånden vænnet mig lidt til det...


    Noget andet der også er mystisk er at jeg ikke kan logge af (?!) - Hvis jeg trykker "logout" kommer det sædvanlige vindue med "Mikkel, you were successfully logged out.
    Click here if your browser does not forward you automatically!
    - hvorefter jeg kommer tilbage til forummet uden der er sket det mindste :rolleyes:


    Ikke fordi jeg har brug for at logge af, fandt bare ud af det ved en tilfældighed...



  • Okay... :boxed:


    Det har jeg til gengæld aldrig været ude for. Ikke fordi jeg logger af særlig tit, men de par enkelte gange jeg har gjort det, er det lykkedes fint.


    Tweak is ill.... :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Noget andet der også er mystisk er at jeg ikke kan logge af (?!) - Hvis jeg trykker "logout" kommer det sædvanlige vindue med "Mikkel, you were successfully logged out.
    Click here if your browser does not forward you automatically!
    - hvorefter jeg kommer tilbage til forummet uden der er sket det mindste :rolleyes:


    Ikke fordi jeg har brug for at logge af, fandt bare ud af det ved en tilfældighed...


    Det har jeg også været ude for en gang hvor en kammerat skulle logge ind fra min computer. Slettede så bare alle cookies, så virkede det igen. :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Det har jeg også været ude for en gang hvor en kammerat skulle logge ind fra min computer. Slettede så bare alle cookies, så virkede det igen. :crazyeyes:


    Hehe, så er det nok det der er løsningen ;) - har jeg nemlig ikke gjort i laaaang tid....