Teknisk ? vedr. dette fora.

  • Før det nye forum OC og køling blev tilføjet, så når jeg klikkede på Forum-> Oversigt - så åbnede det i et nyt vindue. Det gør det ikke mere :( Er der andre der har samme "problem". Hvis det altså kan kaldes det - det er jo kun en lille ting. Men synes det er rart. Da det jo er nemmere, at have 2 eksplorer-vinduer åbne, hvis man skal linke til et eller andet - eller søge på google, samtidig med at man er i gang med at skrive et indlæg.
    Ved godt, at jeg så bare kan gå ud og åbne et nyt IE-vindue. Men det ville jo være nemmere hvis jeg ku' gøre som jeg plejer. ;)


    NB ! Hvis det er noget der kan ordes af mods - er der så mulighed for, at det kan blive som "i gamle dage" ?(

  • Som eventuel nødløsning, kunne du holde shift inde når du klikker på det pågældende forum du vil ind på, så åbner linket ihvertfald i et nyt vindue.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Den åbner ikke i nyt vindue efter den mindre opdatering.



    Er du snart færdig med dine latterlige posts? Du skriver nøjagtig det samme som Bentzin har oprettet tråden for?!
    Og du kan ikke bruge som undskyldning at du ikke fik læst hele tråden, for den er ikke særlig lang!!


    Geez... Posthunters. :roller: :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Den åbner ikke i nyt vindue efter den mindre opdatering.


    Det var sg* da også lige det som Bent pointerede i sit post ovenfor? :boxed:


    EDIT: Nice one Pulsedriver .. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros


    Derfor bekræfter jeg at sådan har den gjort siden den mindre opdatering.


    Det er ikke kun denne tråd. Det er måske lidt en overdrivelse, men i de fleste tråde kommer du med en masse små kommentarer som ingen reel betydning har.
    Alle kommer selvfølgelig med posts hvor de laver lidt fis eller andet mærkeligt, men i begrænset omfang.
    Jeg ved at jeg ikke er den eneste der er træt af dine tomme kommentarer.


    Hvis du så gerne vil have nogle blå og gule stjerner, kan jeg godt sørge for at du får dem. :evil: :boxing:

  • Du mener altså jeg sidder her for at få en stjerne? Fint.. Jeg svarede på den tråd også skriver en masse om at jeg er irreterende.. Så virker det som om at det er jer der post hunter fordi i skriver det rimelig tit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Du mener altså jeg sidder her for at få en stjerne? Fint.. Jeg svarede på den tråd også skriver en masse om at jeg er irreterende.. Så virker det som om at det er jer der post hunter fordi i skriver det rimelig tit.


    Eller også kan nogle folk bare ikke se gennem fingrene med de mange rimeligt ligegyldige posts mere .. :roller:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Eller også kan nogle folk bare ikke se gennem fingrene med de mange rimeligt ligegyldige posts mere .. :roller:


    word my niggah

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros


    Jo meget men hvis man træder lidt forkert så er der en bunke over mig.


    Du må jo åbentbart træde forkert for ofte...

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Syntes det er fint nok den åbner i samme vindue har sgu ofte været lidt træt af den ikke gjorde, så i mine øjne af det en lille forbedring.


    Hvis du skal bruge et vindue kan det jo lynhurtigt klares med ctrl+n :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Som eventuel nødløsning, kunne du holde shift inde når du klikker på det pågældende forum du vil ind på, så åbner linket ihvertfald i et nyt vindue.


    Thanks engel - virker fint. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Før det nye forum OC og køling blev tilføjet, så når jeg klikkede på Forum-> Oversigt - så åbnede det i et nyt vindue. Det gør det ikke mere :( Er der andre der har samme "problem". Hvis det altså kan kaldes det - det er jo kun en lille ting. Men synes det er rart. Da det jo er nemmere, at have 2 eksplorer-vinduer åbne, hvis man skal linke til et eller andet - eller søge på google, samtidig med at man er i gang med at skrive et indlæg.
    Ved godt, at jeg så bare kan gå ud og åbne et nyt IE-vindue. Men det ville jo være nemmere hvis jeg ku' gøre som jeg plejer. ;)


    NB ! Hvis det er noget der kan ordes af mods - er der så mulighed for, at det kan blive som "i gamle dage" ?(


    Vil bare lige sige tak - nu er det lige som det var før 8)

  • Synes også det er rart at have 2 vinduer. For normalt åbner jeg for forum, så snart jeg åbner tweak.dk. Så det er rart nok man lige kan kigge news osv. mens forum ligger i baggrunden og worker.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • BTW har forresten lige set poltergeist 3. jeg syntes stadigvæk den er mega skræmmende. eller er det bare mig



    edit: sry for OT + den ekstra post. men jeg hunter også flere stjerner. nu må i ikke slå mig :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    BTW har forresten lige set poltergeist 3. jeg syntes stadigvæk den er mega skræmmende. eller er det bare mig



    edit: sry for OT + den ekstra post. men jeg hunter også flere stjerner. nu må i ikke slå mig :boxing:


    Tsk tsk...lamer! :boxed: :T

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless