Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 8. september 2004, 11:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Faktisk helt forkert Soltani ! :D Det er de præcis samme dele - der står VW/AUDI/Skoda på stort alle delene i min VW og mine venners Skodaer. Prøv at lukke op og kigge på motordelene. de er lavet af samme koncern det samme sted. Audi ejes af VAG=Volkswagen Audi Group som så også ejer Skodakoncernen og Seat. Så der står faktisk VW/Audi på alle delene i de fire biler når man kigger efter :)

Jeg har lige set på en 130 hestes Superb i går med udstyr og TDI 6-gears, som min Bora og den stod til 318.000 med alt udstyr, minus læderkabine...

Superb er sgu for lækker - den gad jeg fandeme godt eje - men kunne da godt nøjes med en af de store Octavia'er....... :T - Jeg nægter dog at køre i andet end en benziner - ingen diesel hakker til mig - selv om man ikke lægger så meget mærke til det idag. Har en kammersjuk med en Octavia TDI 1.9 - den siger ikke meget - meeeeeeeeeeeen man kan nu godt høre det...

Superb er da lækker nok - men ville klart tage en Octavia istedet. Der får man da meget mere for pengene. Skulle jeg endelig smide penge efter en bil i Superb-klassen, ville jeg snuppe et andet mærke.

Men går helt seriøst og overvejer en Octavia RS180, så snart jeg er færdig med min uddannelse, til sommer 2005. Ikke så mange steder man får en 4-dørs sedan med 180HK og 4WD til den slags penge :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (08.09.2004, 11:24)

22

onsdag, 8. september 2004, 12:32

Og det at min Bora med et moment på 285 og 6 gear render fra en Golf GTI i optrækket og det at jeg kører 18.5 kilometer literen kan ikke overbevise dig, om at diesel er BEDST ! Samt en dieselmotor holder længere og bedre :D ?

Jeg HADER signaturer!

23

onsdag, 8. september 2004, 12:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af WinterSilence
Og det at min Bora med et moment på 285 og 6 gear render fra en Golf GTI i optrækket og det at jeg kører 18.5 kilometer literen kan ikke overbevise dig, om at diesel er BEDST ! Samt en dieselmotor holder længere og bedre :D ?

Er din Diesel en 1,9D'er med 150HK?

Hvis ja, så skal du have nogle tæsk :D

24

onsdag, 8. september 2004, 13:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af learner

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cedde

Citeret

Oprindeligt indlæg af learner
Har hørt mange sige at Audi og Skoda er den samme bil, og lavet af samme dele :baby: WW dele.

Stemmer det?

Tja... De hører under samme koncern, men de "låner" højst dele fra hinanden... Kvaliteten er jo stadig himmel til forskel mellem Audi og Skoda...
Plastik-kvaliteten i en Skoda er fx laaaangt fra den du finder i en Audi A6... Du finder højst en knap eller 2 der er den samme... :)

-Motorene deler de dog lidt mere mellem sig... VW-koncernens 1.8T-motor bliver ihvertfald brug af VW, Audi og Seat, og sådan kan man blive ved... Dieselmotorerne bliver også delt, da disse er meget dyre at fremstille selvstændigt...

great :)

Interiør i denne Lamborghini Gallardo er "også" Audi, men motoren kan de ikke lave, det er 5 liter V10 med over 500 Hk... Den er spritny kørt 2000 km. Det ene bagdæk er allerede klar til udskiftning, så der blev gået til den....

Jo det er mig der kører på billedet, det er taget på KTI den 22.8.04 hvor vi samlede over 1/4 mill ind til børnecancerfonden

http://www.sorth.dk/privat/20040822/

http://www.hellesoee.dk/nyheder/P8100014.JPG

I baggrunden ses min Maserati Ghibli Cup, parkeret, den kørte også mange penge ind.

Den er der nu ikke meget Audi i, selv en Skoda har en bedre finish og samlekvalitet.... :roller:

Hvordan føles det?
http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=14130

25

onsdag, 8. september 2004, 13:26

Det lykkedes for Maseratien at hænge på:
:T

26

onsdag, 8. september 2004, 14:25

Mener også nogle ting er de samme.. Men hvis jeg kunne vælge gratis tog jeg en Audi frem for Skoda..
Ikke sagt skoda's nye biler ikke er virkelig gode for det synes jeg de er men en audi er en audi :T

Hardstyler

Gæst

27

onsdag, 8. september 2004, 14:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
Mener også nogle ting er de samme.. Men hvis jeg kunne vælge gratis tog jeg en Audi frem for Skoda..
Ikke sagt skoda's nye biler ikke er virkelig gode for det synes jeg de er men en audi er en audi :T

ja wow, sikke meget du ved om biler kan man høre..

Hvorfor hellere en audi fremfor en skoda da?

28

onsdag, 8. september 2004, 14:32

Har ikke de største begrundelser men jeg vil bare helst have en Audi frem for skoda hvis jeg kunne vælge gratis.. Da det bare er federe at have en audi fra mit synspunkt.. ikke sagt jeg vil gi de mange tusinde mere det koster for ar der står audi.

Hardstyler

Gæst

29

onsdag, 8. september 2004, 14:37

Fint, du får en audi fra 1980 og jeg får en stylet skoda fra 2002 eller nyere...

For fanden mand, nu snakker du mærker, og så godt er audi generelt ikke, tro mig, men genbo har 2, min mor har en, og en på min gade har lige købt en ny til 600k! Og ved du hvad? DE ER SLET IKK SÅ IMPONERENDE!

So please, stop med at kommentere alt det du ikk ved noget om ikk? Du er lam at høre på.!

Undskyld ordene men følte de var nødvendige

30

onsdag, 8. september 2004, 14:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
Fint, du får en audi fra 1980 og jeg får en stylet skoda fra 2002 eller nyere...

For fanden mand, nu snakker du mærker, og så godt er audi generelt ikke, tro mig, men genbo har 2, min mor har en, og en på min gade har lige købt en ny til 600k! Og ved du hvad? DE ER SLET IKK SÅ IMPONERENDE!

So please, stop med at kommentere alt det du ikk ved noget om ikk? Du er lam at høre på.!

Ja ja Wraper du snakker, men faktisk er sagen den at Audi lige er kåret til årets mest Prestige-fyldte bilmærke her i Danmark...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (08.09.2004, 14:41)

31

onsdag, 8. september 2004, 14:42

Jeg skrev det som jeg så på det. Det betyder ikke man skal være bilekspert og kunne samle en bil for at kunne skrive min mening.

Hardstyler

Gæst

32

onsdag, 8. september 2004, 14:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Citeret

Ja ja Wraper du snakker, men faktisk er sagen den at Audi lige er kåret til årets mest Prestige-fyldte bilmærke her i Danmark...

Ja og? mærket er, bilerne er lort.. De har da mange fine egenskaber, men SÅ godt er det satme ikke! Og fuck alle de kåringer og målinger, de er værdiløse!

Ifølge målingerne tager det haæve af DK også stoffer når de er 13, og andet pis.. Men det er jo ikke sandheden vel? Tror du de har været rundt og spørge heel DK om hvad de sys om audi? naah vel?

Hvilke audier har du kørt da??

Hardstyler

Gæst

33

onsdag, 8. september 2004, 14:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
Jeg skrev det som jeg så på det. Det betyder ikke man skal være bilekspert og kunne samle en bil for at kunne skrive min mening.

nej, men kan da også se at man ikk sal ha meget hjerne for at lave meningsløse posts!

34

onsdag, 8. september 2004, 14:47

Så hvis man skal skrive sin mening så skal man have en stor hjerne hvad det angår Biler.

Hardstyler

Gæst

35

onsdag, 8. september 2004, 14:49

Bah glem det, det er håbløst..

pointen er at de posts du laver ikk er andet end meningsløse

36

onsdag, 8. september 2004, 14:50

Den pågældene kommentar jeg lavede om hvad jeg synes var den meningsløs ud fra dit synspunkt.

37

onsdag, 8. september 2004, 14:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Puggen

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk

Citeret

Oprindeligt indlæg af Puggen
En splinterny Skoda Superb Classic (den billige version) m. ALT tilbehør og 1,9TDI motor koster knap 500.000, mens en Elegance med en 1,9TDI motor koster 600.000+...
Hvor stor er forskellen i pris så fra en Audi A4 eller A6, med samme motor??

lol hvor har du de priser fra?
Min far har en Superb Comfort (mellem klassen) og den koster 360-390K alt efter ekstra udstyr.

Har lige siddet og kigget på SKoda's hjememside, og en comfort med en 1,9TDI motor med ALT tilbehør koster 578.370,- DKr

ah, med ALT tilbehør, det så jeg ikke lige.
Sgu da også vildt at smide for 200.000 tilbehør i en bil ;)

38

onsdag, 8. september 2004, 15:06

hmm wrapper har du bare et eller andet underligt imod audi eller er du bare en smule missundelig ;)

39

onsdag, 8. september 2004, 15:10

Citeret

Citeret

Måske, men det har ikke en fjært med kvaliteten at gøre.

40

onsdag, 8. september 2004, 15:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

Citeret

Måske, men det har ikke en fjært med kvaliteten at gøre.

Well, et eller andet sted hænger det jo nok sammen, ik'?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.