Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 7. september 2004, 00:05

Tillykke med de 30 år begge to :)

og naturligvis tillykke til alle andre :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

tirsdag, 7. september 2004, 00:09

og igen en post hvor vi siger tillykke til en hvor der faktisk kun er en aktiv .. thomse var sidst aktiv den 29/1 2004 .. maher har aldrig nogensinde skrevet en post i 2 måneder :roller:

men tillykke til santa og ham den anden.. som jeg lige har glemt hva hed..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

tirsdag, 7. september 2004, 05:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
og igen en post hvor vi siger tillykke til en hvor der faktisk kun er en aktiv .. thomse var sidst aktiv den 29/1 2004 .. maher har aldrig nogensinde skrevet en post i 2 måneder :roller:

HeH nu skal vi være gode ved de nye som har fødseldag;)

Jens_H & maher Har tilsammen 0 posts det er da lidt af en bedrift det må fejres :clap:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "kimsdipchips" (07.09.2004, 05:02)

4

tirsdag, 7. september 2004, 09:37

Hvad med at sætte en tillykke annonce i avisen?
Så rammer du sikkert nogle, som har fødselsdag og som ser det. :))

5

tirsdag, 7. september 2004, 09:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

HeH nu skal vi være gode ved de nye som har fødseldag;)

Jens_H & maher Har tilsammen 0 posts det er da lidt af en bedrift det må fejres :clap:

De må være blondiner... :))

6

tirsdag, 7. september 2004, 09:44

Øøøøh, ret :lame: efter min mening - hvorfor så ik bare lave en ny tråd hver eneste dag omhandlende præcis det samme?
Ingen kender de her 2 profiler - der er slet ingen grund til at ønske dem tillykke, når de ikke engang er aktive på siden... :rolleyes:

7

tirsdag, 7. september 2004, 15:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Øøøøh, ret :lame: efter min mening - hvorfor så ik bare lave en ny tråd hver eneste dag omhandlende præcis det samme?
Ingen kender de her 2 profiler - der er slet ingen grund til at ønske dem tillykke, når de ikke engang er aktive på siden... :rolleyes:

Synes bare, når de nu fyldte 30. Kan godt være de ikke ser det :) Men så lad dem om det :P jeg har det godt med mig selv :D

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

8

tirsdag, 7. september 2004, 15:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Citeret

Synes bare, når de nu fyldte 30. Kan godt være de ikke ser det :) Men så lad dem om det :P jeg har det godt med mig selv :D

Ahh samvitigheden;) den tænkte jeg slet ikke på :P

9

tirsdag, 7. september 2004, 16:14

Tillykke til 2 jeg aldrig har hørt om eller nok ikke ser denne tråd.. Tillykke til alle andre der også har fødselsdag i dag og resten af året :roller:

10

tirsdag, 7. september 2004, 16:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Citeret

Ahh samvitigheden;) den tænkte jeg slet ikke på :P

Hver mand sin egen lykkes smed :)

11

tirsdag, 7. september 2004, 17:08

Efter at have læst denne tråd så håber jeg i husker min :D jeg er trods alt aktiv herinde :roller:

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Garfield" (07.09.2004, 18:16)

12

tirsdag, 7. september 2004, 22:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Garfield
Efter at have læst denne tråd så håber jeg i husker min :D jeg er trods alt aktiv herinde :roller:

Mon ikke du blive husket :)

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.