Ændring af layout på Tweakforum

  • http://www.tweak.dk/forum


    Er der andre end mig der har bemærket en mindre ændring?


    Det ser faktisk underligt ud når man har siddet 3/4 år og set på samme tekster/titler hele tiden :boxed:


    Men det er helt klart et plus for alle ny brugere, så de kan smide deres tråde de rigtige steder.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Ey, det havde jeg slet ikke lagt mærke til. Så godt nok at der stod "Hardware og Tilbehør" i stedet for "Hardware og Overclocking" men tænkte ikke mere over det :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    grill jeg har også været på arbejde de sidste par timer :P eller 8 :rolleyes:


    Velkommen til det pulserende arbejdsliv ... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    ...Også dejligt at kunne se hvilket forum brugerene er på..


    Ej NU slapper vi lige af ... *G* ... Det har været der i en EVIGHED ... Gå i seng, sov ... Hvil ud ... Gør noget. Drik noget kaffe ... Vågn op ... Juhu ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Velkommen til det pulserende arbejdsliv ... :))


    ah nu har jeg da været på arbejdsmarkedet de sidste 4 måneder, men jeg hader bare aftenarbejde :/ godt det kun er hver 5 uge

  • Jeg var bare på pletten da det skete :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Jeg var bare på pletten da det skete :)


    må jeg trykke din hånd oh du store berleburg som ligner jeg ved ikke hvad på nytårsbilleder 8o :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    ah nu har jeg da været på arbejdsmarkedet de sidste 4 måneder, men jeg hader bare aftenarbejde :/ godt det kun er hver 5 uge


    Piver du over aften-arbejde én gang hver 5. uge ?... 8o


    ... Håber da også du arbejder mere end det ? ... Eller eller ... Hm. Så går du vel i skole og ikke syntes det er nødvendigt at arbejde mere ...


    Du skulle prøve en højsesson inde på KBHs EngrosGrønttorv med 360-370 timer om måneden... SÅ skulle du nok blive træt ... :)) ... Puha.. Begynder at føle mig gammel lige nu ved tanken. *G* ... Må hellere se lidt TV ... :))


  • nej nej... ik på den måde.. arbejder fast på en fabrik ved navn linak, som laver aktuatorer til f.eks sygehus senge.. der har jeg arbejdet på fast dag de sidste 4 måneder.. og nu er jeg så kommet over i en anden afdeling hvor jeg skal på aften hold hver 5. uge :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    må jeg trykke din hånd oh du store berleburg som ligner jeg ved ikke hvad på nytårsbilleder 8o :))


    Hehe Go ahead!


    [Blocked Image: http://www.baroncapitalpartners.com/customers/102081409284826/images/handshake.jpg]

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    nej nej... ik på den måde.. arbejder fast på en fabrik ved navn linak, som laver aktuatorer til f.eks sygehus senge.. der har jeg arbejdet på fast dag de sidste 4 måneder.. og nu er jeg så kommet over i en anden afdeling hvor jeg skal på aften hold hver 5. uge :)


    Enig, aftenhold sutter max. Man får ikke en skid ud af dagen :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    I er vist ikke liiiige de skarpeste knive i skuffen hva´ ?


    http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=26228&sid=


    Det er nu en DEL timer siden... :))


    Jeg så bare overskriften, Wee.. og lod den være da tråden ikke havde nogen ordenlig titel :O


    Nok derfor jeg ikke vidste det

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing