Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 6. september 2004, 22:07

http://www.tweak.dk/forum

Er der andre end mig der har bemærket en mindre ændring?

Det ser faktisk underligt ud når man har siddet 3/4 år og set på samme tekster/titler hele tiden :boxed:

Men det er helt klart et plus for alle ny brugere, så de kan smide deres tråde de rigtige steder.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

2

mandag, 6. september 2004, 22:21

Okay nice nok - havde jeg ikke engang lagt mærke til :)

3

mandag, 6. september 2004, 22:34

Ey, det havde jeg slet ikke lagt mærke til. Så godt nok at der stod "Hardware og Tilbehør" i stedet for "Hardware og Overclocking" men tænkte ikke mere over det :)

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

4

mandag, 6. september 2004, 22:37

Hehe, jeg sad også lige for fem minutter siden og tænkte: "Hva faen!?" :))

5

mandag, 6. september 2004, 22:38

I er vist ikke liiiige de skarpeste knive i skuffen hva´ ?

www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=26228&sid=

Det er nu en DEL timer siden... :))

6

mandag, 6. september 2004, 22:39

Heh havde jeg slet ikke lagt mærke til :]
jeg må umedbart bare trykke på linkene uden at læse dem mere :)

7

mandag, 6. september 2004, 22:41

huhuhuh .. nyt forum wee :D

grill jeg har også været på arbejde de sidste par timer :P eller 8 :rolleyes:

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

8

mandag, 6. september 2004, 23:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
Hehe, jeg sad også lige for fem minutter siden og tænkte: "Hva faen!?" :))

Ja jeg fattede heller ikk så meget, men har sat sammen med nogle venner og fået en del øl, så det er nok derfor... :)

Men sys sku det er blevet godt! Også dejligt at kunne se hvilket forum brugerene er på..

9

mandag, 6. september 2004, 23:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Velkommen til det pulserende arbejdsliv ... :))

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon
...Også dejligt at kunne se hvilket forum brugerene er på..

Ej NU slapper vi lige af ... *G* ... Det har været der i en EVIGHED ... Gå i seng, sov ... Hvil ud ... Gør noget. Drik noget kaffe ... Vågn op ... Juhu ... :))

10

mandag, 6. september 2004, 23:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Velkommen til det pulserende arbejdsliv ... :))

ah nu har jeg da været på arbejdsmarkedet de sidste 4 måneder, men jeg hader bare aftenarbejde :/ godt det kun er hver 5 uge

11

mandag, 6. september 2004, 23:25

Jeg var bare på pletten da det skete :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

12

mandag, 6. september 2004, 23:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

må jeg trykke din hånd oh du store berleburg som ligner jeg ved ikke hvad på nytårsbilleder 8o :))

13

mandag, 6. september 2004, 23:30

Citeret

ah nu har jeg da været på arbejdsmarkedet de sidste 4 måneder, men jeg hader bare aftenarbejde :/ godt det kun er hver 5 uge

Piver du over aften-arbejde én gang hver 5. uge ?... 8o

... Håber da også du arbejder mere end det ? ... Eller eller ... Hm. Så går du vel i skole og ikke syntes det er nødvendigt at arbejde mere ...

Du skulle prøve en højsesson inde på KBHs EngrosGrønttorv med 360-370 timer om måneden... SÅ skulle du nok blive træt ... :)) ... Puha.. Begynder at føle mig gammel lige nu ved tanken. *G* ... Må hellere se lidt TV ... :))

14

mandag, 6. september 2004, 23:34

Citeret

Citeret

... Håber da også du arbejder mere end det ? ... Eller eller ... Hm. Så går du vel i skole og ikke syntes det er nødvendigt at arbejde mere ...

Du skulle prøve en højsesson inde på KBHs EngrosGrønttorv med 360-370 timer om måneden... SÅ skulle du nok blive træt ... :)) ... Puha.. Begynder at føle mig gammel lige nu ved tanken. *G* ... Må hellere se lidt TV ... :))

nej nej... ik på den måde.. arbejder fast på en fabrik ved navn linak, som laver aktuatorer til f.eks sygehus senge.. der har jeg arbejdet på fast dag de sidste 4 måneder.. og nu er jeg så kommet over i en anden afdeling hvor jeg skal på aften hold hver 5. uge :)

15

mandag, 6. september 2004, 23:38

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

må jeg trykke din hånd oh du store berleburg som ligner jeg ved ikke hvad på nytårsbilleder 8o :))

Hehe Go ahead!

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

16

tirsdag, 7. september 2004, 11:50

Citeret

Citeret

Citeret

nej nej... ik på den måde.. arbejder fast på en fabrik ved navn linak, som laver aktuatorer til f.eks sygehus senge.. der har jeg arbejdet på fast dag de sidste 4 måneder.. og nu er jeg så kommet over i en anden afdeling hvor jeg skal på aften hold hver 5. uge :)

Enig, aftenhold sutter max. Man får ikke en skid ud af dagen :(

17

tirsdag, 7. september 2004, 16:27

Citeret

I er vist ikke liiiige de skarpeste knive i skuffen hva´ ?

www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=26228&sid=

Det er nu en DEL timer siden... :))

Jeg så bare overskriften, Wee.. og lod den være da tråden ikke havde nogen ordenlig titel :O

Nok derfor jeg ikke vidste det

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

18

tirsdag, 7. september 2004, 16:49

Har set det synes det er bedre :T

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.