Fejl i winlogon.exe

  • Min comp gik i går aftes ned, og ville ikke starte igen. Har så prøvet at køre en repair på WindowsXP Proff. hvor den sletter system filerne og ligger dem ind igen.
    Når jeg starter op, og kommer til login sceen, taster password, så kommer den med en fejl i winlogon.exe at winlogon ikke kunne 'read'. Har nogle filer og billeder som ikke må gå tabt ved formatering, hvad gør jeg. Kan den komme til at køre igen ?


    :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cowboy87
    Min comp gik i går aftes ned, og ville ikke starte igen. Har så prøvet at køre en repair på WindowsXP Proff. hvor den sletter system filerne og ligger dem ind igen.
    Når jeg starter op, og kommer til login sceen, taster password, så kommer den med en fejl i winlogon.exe at winlogon ikke kunne 'read'. Har nogle filer og billeder som ikke må gå tabt ved formatering, hvad gør jeg. Kan den komme til at køre igen ?


    :boxed:


    Hvis du har en anden Hd så kan du redde dine filer ved at sætte det andet drev som master så du kan "slave" det andet og derved gå ind og kopiere filerne... Den anden harddisk skal vel og mærke ha en windows installation

  • Jahh, ville nu være bedre hvis jeg kunne få den til at køre igen, hader bare at installere alt mit *(&%()%(* igen