Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 5. september 2004, 23:00

Ey folks, faldt lige over denne sjove sansetest

Den viser 2 billeder med lyd, og se så om i ka finde både billed, såvel som lydfejl.

Totalt aftenstener :)

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Grus" (05.09.2004, 23:00)

2

søndag, 5. september 2004, 23:03

Fandt alle tre... den trejde var godt nok svær med det lykkedes :roller:

Damn u bastard :T

3

søndag, 5. september 2004, 23:04

Arj, bli'r så'n noget her da aldrig gammelt?

Der mangler bare lige "LiquidGeneration SABOTAGE!" kommentaren...

4

søndag, 5. september 2004, 23:07

hehe, havde lidt på fornemmelsen at det var noget i den stil.. så jeg skruede helt ned for højtalerne og var klar til at holde mig for øjnene :)

godt nok et grimt billede :rolleyes:

5

søndag, 5. september 2004, 23:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af ScratchY
hehe, havde lidt på fornemmelsen at det var noget i den stil.. så jeg skruede helt ned for højtalerne og var klar til at holde mig for øjnene :)

Jeg siger dig jeg fik et chock, fik linket af en kammi over msn og jeg sad jo bare intetvidende og hørte musik og så kom det bare BANG! Damn mand jeg var lige ved at føde en neger der :boxed:

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
PSU EVGA GQ 750

6

søndag, 5. september 2004, 23:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Grus

Citeret

Oprindeligt indlæg af ScratchY

Jeg siger dig jeg fik et chock, fik linket af en kammi over msn og jeg sad jo bare intetvidende og hørte musik og så kom det bare BANG! Damn mand jeg var lige ved at føde en neger der :boxed:

lol, så skulle du ha set mig da jeg første gang så "find spøgelset"

jeg havde tilfældigvis skruet helt op for højtalerne, fordi jeg tidligere havde hørt Linkin Park.

ER DU GAL! jeg fik et shock så hjertet lavede baglæns salto og siden har det ikke banket normalt 8o

7

søndag, 5. september 2004, 23:30

hvorfor var det lige at jeg skruede ned for lyden...

havde en lumsk anelse i hovedet, kan huske den med hypnosen og den anden med spøgelset...

klik og lær ;)

8

mandag, 6. september 2004, 07:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af ST:o(L1

havde en lumsk anelse i hovedet, kan huske den med hypnosen og den anden med spøgelset...

klik og lær ;)

Hehe.. jeg tænkte nok det ville udløse en bølge af udspekulerede folk der skruede ned for lyden, prøvede ellers på at formulere det så den ikke lige blev regnet ud, meen jeg var nok for træt til at det lykkedes :rolleyes:

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
PSU EVGA GQ 750

9

mandag, 6. september 2004, 08:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af ST:o(L1

klik og lær ;)

Hehe, samme her. Specielt når filtypen ender på *.swf .. :))

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

10

mandag, 6. september 2004, 08:42

hehe....

Hvad med den der bilreklame hvor bilen forsvinder ? ... den minder meget om det ... ;P ... hehe

men ja, liquid Genretion kunne sagtens have lavet den x)

11

mandag, 6. september 2004, 13:14

Lol man tænkte det nok :rolleyes:

12

mandag, 6. september 2004, 14:37

gad godt vide hvorfor min stol er brun lige nu :roller:

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

13

mandag, 6. september 2004, 14:51

Argh! Sad ellers i går og kiggede sådanne flash'er igennem inde på ihimlen.
Og alligevel får jeg et KÆMPE chok nu :))
Damn you!

Intel Core2 Extreme QX9650
Asus Rampage Formula
Mushkin 4GB DDR2-8500
Inno3d 8800GT
Corsair HX620W

14

mandag, 6. september 2004, 15:01

Lod bevidst mit headset ligge på bordet, vidste nemlig at der med stor sansynlighed, var en af de "Shock-flashes" ;)
Var musiken go'? :P Har lige fundet ud af at ser faktisk ikke er musik, men en hæslig lyd ca. 10 sek inde i flashen

Især når du nævnte noget med musik til billederne, blev jeg betænksom :D

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Slammand" (06.09.2004, 15:03)

15

mandag, 6. september 2004, 15:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slammand
Lod bevidst mit headset ligge på bordet, vidste nemlig at der med stor sansynlighed, var en af de "Shock-flashes" ;)
Var musiken go'? :P Har lige fundet ud af at ser faktisk ikke er musik, men en hæslig lyd ca. 10 sek inde i flashen

Især når du nævnte noget med musik til billederne, blev jeg betænksom :D

Tja, tænkte nok at nogen ville regne den ud, men på den anden side, hvis jeg ikke havde nævnt lyden, og kun billederne var det jo nok ikke alle der havde set den med lyd på ;)

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
PSU EVGA GQ 750

16

mandag, 6. september 2004, 16:08

FUCK jeg fik et MEGA chok der :T

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

17

mandag, 6. september 2004, 16:08

lol et chok jeg fik :)) havde uden at læse nogle indlæg i tråden bare trykket på linket, har lige siddet og hørt musik så volumen var næsten på max :D

18

mandag, 6. september 2004, 19:25

Så en gang en der varede i temmelig lang tid så man mistede mistanken på en måde.. Den vidste en masse sublime beskeder helt uden lyd, så den havde man jo skruet ned for (Man var vel nervøs). Man skal så høre en sang efter en 3-4 minutter og den er temmelig lav (go figure).. Jeg har selvf. glemt min nervøsitet og skruer op, vil høre detaljerne. Det var det klammeste stykke lyd, sådan noget skummelt noget, hvæs og ting de ville smide ind i en gyserfilm..
Pludselig kommer der så en gal gal GAL rocksang, et skrig og en masse billeder fra rotten.com der flasher rundt..

"Uhyggeligste" flash jeg har set til dags dato :S
Hvis jeg nu også så kunne finde den.. Hvis I har den, så send den lige, link eller noget, vil gerne sende den ud til venner :)

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

19

mandag, 6. september 2004, 19:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Grus
Ey folks, faldt lige over denne sjove sansetest

Den viser 2 billeder med lyd, og se så om i ka finde både billed, såvel som lydfejl.

Totalt aftenstener :)

Nej nej nej nej jeg faldt lige i ! Troede seriøst jeg skulle finde tre fejl, og gæt hvem der var ved at sk*de i bukserne ?!

Damn u ! :chain: :D :D :D

20

mandag, 6. september 2004, 20:04

LOL

jeg fik et chok, jeg skruede selvfølgelig op for jeg kunne da ikke høre hvilke lyde der var :T

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.