21

mandag, 6. september 2004, 23:28

Nej ikke rigtig. Har ikke råd :) og tid til at fumle med maling osv. Dog købte jeg da nogle Fellowship of the Ring fra Games Workshop, som jeg malede lidt på. Men det er jo også lang tid siden.

Pengene går mest til HW eller DVD film :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

22

tirsdag, 7. september 2004, 19:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Nej ikke rigtig. Har ikke råd :) og tid til at fumle med maling osv. Dog købte jeg da nogle Fellowship of the Ring fra Games Workshop, som jeg malede lidt på. Men det er jo også lang tid siden.

Pengene går mest til HW eller DVD film :)

sys selv de er grimme :d hehe men ja det er en ret dyr hobby.. når du tænker på det er tin og plastik :s

23

tirsdag, 7. september 2004, 19:57

faqman, det er eddermame flot malet! Er engang imellem i byens rollespilsklub og det er de færreste, som maler så flot der.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

24

tirsdag, 7. september 2004, 21:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af faqman
gir dig sgu ret.. bare fordi du sagde det var legtøj kommer der et til billed :D hehe

Wow! 8o - dine painting-skills er da i hvert fald i orden! :cheers: - flot arbejde!

Har selv spillet Warhammer Quest i mine unge dage hennepå fritidsklubben - det var gode tider...

Warhammer 40k har jeg dog aldrig brugt mig om :rolleyes: - men derfor kan jeg da stadig bedømme en flot malet figur når jeg ser den :D

26

tirsdag, 7. september 2004, 23:08

mange tak begge 2.. :)) er i gang med at male nogle fler.. jeg kunne evt lave en male guide :P:P

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.