Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 5. september 2004, 20:29

hmm lige en lille warhammer scnen jeg har lavet.. det hele er 100 % selv lavet.. lille hobby jeg osse har.. spiller ikke. maler kun osv. men hva sys i ? den er ikke færdig

2

søndag, 5. september 2004, 20:31

Ser da umiddelbart flot ud. Bare svært at se så meget på det billede.

Har også samlet meget på Warhammer, ikke spillet, blot samlet :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

søndag, 5. september 2004, 20:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Ser da umiddelbart flot ud. Bare svært at se så meget på det billede.

Har også samlet meget på Warhammer, ikke spillet, blot samlet :)

hehe tak.. ja jeg gider sgu ikke spille.. kun male. har et til billed her hmm er i gang med at lave en væg til venstre side med plexi glas. som en slags dør eller port til "rum skibet" hvis du kan huske noget om warhammer. men det kommer til at være 3 spacemarins og en tyranid .. noget alien agtigt.. ved ik helt endnu

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "faqman" (05.09.2004, 20:35)

4

søndag, 5. september 2004, 20:37

Lyder da godt :)

Er selv mega glad for mit lille unit af Ultra Marines :) De er mega nice malet (hvis jeg selv skal sige det) og ser så cool ud når de er stillet op :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

søndag, 5. september 2004, 20:40

Hehe, en lille smule amatør-agtigt :)) , men ser okay ud ;)

:cheers:

6

søndag, 5. september 2004, 20:45

Citeret

Lyder da godt :)

Er selv mega glad for mit lille unit af Ultra Marines :) De er mega nice malet (hvis jeg selv skal sige det) og ser så cool ud når de er stillet op :)

billeder ? jeg kan lgie vise dig et billed af mit malleri .. :D

7

søndag, 5. september 2004, 20:46

et til billed

8

søndag, 5. september 2004, 20:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Hehe, en lille smule amatør-agtigt :)) , men ser okay ud ;)

:cheers:

ahhh det er ikke helt galt vel ? jeg sys det ser niice ud IRL

9

søndag, 5. september 2004, 20:49

Samlede også engang på dem, har dem stadig liggende. Mener det er Blood Marines eller så noget. Men paintjobsene var rimelig dårlige,hehe :)

10

søndag, 5. september 2004, 20:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1
Samlede også engang på dem, har dem stadig liggende. Mener det er Blood Marines eller så noget. Men paintjobsene var rimelig dårlige,hehe :)

hehe. sådan kan det gå. hmm da jeg var 15 el. lign. var jeg tit nede i sådan nogle warhammer butikker og male med de "prof" såå jeg fik mange tips..

11

søndag, 5. september 2004, 22:20

Det er du sgu god til. Må jeg sige. Der kan jeg nok ikke helt følge med.

btw - Shock troopers er for fede :)

Nice brushes på dem. Like the pro's :)

12

mandag, 6. september 2004, 16:56

Citeret

Det er du sgu god til. Må jeg sige. Der kan jeg nok ikke helt følge med.

btw - Shock troopers er for fede :)

Nice brushes på dem. Like the pro's :)

thx :D :D

13

mandag, 6. september 2004, 19:31

hehe, samlede mere på "alm." warhammer den gang :)

Har en fin 3000 point hær i både Orcs n' Goblins og Chaos, sidstnævnte er overpowered..
Har en smule marines, malet som ultra marines, de er rigtig fede.. Eldars ser fede ud, men spillede, og fandt dem ikke så slagkraftige :p
Men flot ser en Eldar hær fandme ud.

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

14

mandag, 6. september 2004, 20:41

Her er lige lidt af mine:

15

mandag, 6. september 2004, 20:42

og et til, de ligner meget hinanden...beklager. Mit kamera suger grufuldt, så de kan ikke blive mere detaljerede.

Har desuden et hav af andre ting. Forest Dragon, en 3-4000k Wood Elf army, en mindre High Elf hær, nogle units fra Chaos Marines, osv osv. En masse småt :)

16

mandag, 6. september 2004, 20:57

Så er det lige at jeg sidder og overvejer hvad alt det der er? :rolleyes:

- Trine, hende den fine

17

mandag, 6. september 2004, 20:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af tRuz

Legetøj ... *G* ... :crazyeyes:

18

mandag, 6. september 2004, 21:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Hovhov! :D

Det er hobby! :D Kald det legetøj. Det kan være det samme med jeres computere :P

19

mandag, 6. september 2004, 22:44

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Hovhov! :D

Det er hobby! :D Kald det legetøj. Det kan være det samme med jeres computere :P

gir dig sgu ret.. bare fordi du sagde det var legtøj kommer der et til billed :D hehe

20

mandag, 6. september 2004, 22:45

berleburg. se sgu nice ud din hær BTW :)) samler du stadig ?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.