køb af DVD afspiller!

  • Hvad skal man købe?
    Den skal kunne optage, på den ene eller den anden måde.
    Det giver altså tre muligheder:
    1. DVD med VHS
    2. DVD med HD
    3. DVD som kan optage.


    Hvad er fordele/ulemper på de enkelte valg!


    Er ret hook på sådan en svend med HD, men hvad er der plads til at optage (Ja jeg ved at det afhænger af størrelsen) og hvordan er kvaliteten?


    Noget der også lige strejfede mig, var levetiden på de forskellige medier!
    Nu har jeg en kæreste der optager 2/3 af TV3's programblokke og det må da give et væsentlig slid på HD eller DVD-rw oder was?

  • Så lige i en tidligere tråd at Bubbi skrev at han havde en KISS med HD!
    Kan jeg få en anmeldelse af produktet BUBBI?


    Det vil også passe mig fint at købe dansk! En flaske Jolly og en Kiss så spiller valutabalancen!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Der findes også http://www.dvdpriser.dk ved ikke om den kan bruges.


    Samme side som hvis man går under edbpriser!
    Fandt ud af at de Kiss der er på markedet lige nu ikke kan optage tv på HD.
    Så efter at ha' læst nogle anmeldelser mm. tror jeg at valget falder på den nye der kommer på markedet indenfor den næste uge!
    KISS DP-558
    Den ser ud til at sparke ass...dog rimelig øv pris 4700.-

  • KISS laver nogle virkelige gode DVD afspillere giver godt billede og kan mange ting.


    Hvis du ofte hører CD'er vil jeg dog anbefale at beholde din almindelige CD afspiller da KISS ikke helt er med på den side af sagen.


    Ellers er kiss et godt valg.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Vælg den Kiss 558 , har selv bestilt den og skider på prisen , da den kan alt.



    The_Unforgiven


    4700 kr 8o .. det er satme mange penge for en dvd afspiller....

  • Altså... hvis hun optager alle Tv3's programmer, så er det måske overdrevet at gøre det på en DVD. Så giv hende 20 VHS-bånd og en VHS til 1k, og så må hun da være glad.


    Bestiller selv en Kiss DP-1000 i dag fra http://www.mm-vision.dk til 1.045 kr. for den regionsfri version. Kun en afspiller, men afspiller alt, og virker som en fin service, og så ligger forhandleren på Sjælland, så man kan tage derhen, hvis der skulle opstå problemer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Vælg den Kiss 558 , har selv bestilt den og skider på prisen , da den kan alt.



    The_Unforgiven


    bob bob ... Den kan ikke BRÆNDE DVD´ere som KISS´ kommende model kan ... ;) .... Men ja, den kan optage på HDD, smide det over på computeren via LAN og så må man brænde ned der .... Rigtigt nok... ;)


    Syntes dog den er for dyr ... Var sgu ellers lun på den dengang den kom "frem" ...


    Men sådan er det jo hvis man vil kunne afspille DIVX/XVID osv .... og ikke gider have flere maskiner (som fx. DVD-brænder) .... og ikke gider have et TV-kort i sin puter .... Så er det KISS 558 som man skal have vel.


  • Nej brænde dvd kan den ikke , men kommende , ja hvornår , jeg kan fortælle at 558 har været over 1 år undervejs , dvs fra jeg hørte om den fra Kiss og til nu ,så skal man vente lige så lang tid på den der kan brænde jaaaa...................
    Og nej har ikke tv kort i pc og vil heller ikke blande de 2 ting sammen , skal ikke have en pc til at køre hvis jeg skal se tv og nej heller ikke i et andet rum , jeg vil have dem adskilt.



    The_Unforgiven

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Nej brænde dvd kan den ikke , men kommende , ja hvornår , jeg kan fortælle at 558 har været over 1 år undervejs , dvs fra jeg hørte om den fra Kiss og til nu ,så skal man vente lige så lang tid på den der kan brænde jaaaa...................



    The_Unforgiven


    Jeps ... Det var jo sidste år engang ... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Altså... hvis hun optager alle Tv3's programmer, så er det måske overdrevet at gøre det på en DVD. Så giv hende 20 VHS-bånd og en VHS til 1k, og så må hun da være glad.


    Bestiller selv en Kiss DP-1000 i dag fra http://www.mm-vision.dk til 1.045 kr. for den regionsfri version. Kun en afspiller, men afspiller alt, og virker som en fin service, og så ligger forhandleren på Sjælland, så man kan tage derhen, hvis der skulle opstå problemer.


    Nu overdrev jeg måske også lidt, med hensyn til hvad hun optager!
    Men blev lidt forbavset over hvad sådan en DP-558 kan! Og sammenligner man med andre priser på HDD optagere, så er prisen faktsik ikke høj!