Tweaklan Placering

  • Bor i det absolutte syd af Jylland, så kan kun håbe på at det bliver i Midtjylland et sted, så kan folk fra Fyn/Sjælland ræse over mortorvejen. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Ego som jeg er, så skulle det jo naturligvis ligge i KBH-området ... :)) .... Men da de fleste her inde er nogle bonderøve (aka jyder) så er jylland vel et oplagt sted ? ... Vel også nemmere at finde noget stort nok uden det koster det samme som en sprød mercedes :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Bor i det nordligste af Nordsjælland så vil altså helst have at det bliver her på Sjælland :boxed:


    fabelagtigt..


    ...og dem der bor i frederikshavn (nordl. jylland) så nok også helst at det blev i Jylland.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Ego som jeg er, så skulle det jo naturligvis ligge i KBH-området ... :)) .... Men da de fleste her inde er nogle bonderøve (aka jyder) så er jylland vel et oplagt sted ? ... Vel også nemmere at finde noget stort nok uden det koster det samme som en sprød mercedes :))


    flabede københavnere... tsk tsk...


    :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    fabelagtigt..


    ...og dem der bor i frederikshavn (nordl. jylland) så nok også helst at det blev i Jylland.


    Hehe, u got a point ;) - men så må jeg jo bare håbe at I ikke flæber lige så meget som mig, så jeg måske får min vilje, hvis jeg samtidig smider mig på gulvet og begynder at hamre, banke og vræle :evil: :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hehe, u got a point ;) - men så må jeg jo bare håbe at I ikke flæber lige så meget som mig, så jeg måske får min vilje, hvis jeg samtidig smider mig på gulvet og begynder at hamre, banke og vræle :evil: :))


    Så vil jeg personligt godt stå først i køen til at klappe dig en, hvis det virkelig kommer så vidt at du ligger og vræler .. :))


    :cheers:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hehe, u got a point ;) - men så må jeg jo bare håbe at I ikke flæber lige så meget som mig, så jeg måske får min vilje, hvis jeg samtidig smider mig på gulvet og begynder at hamre, banke og vræle :evil: :))


    Det eneste der nok sker ved det, er at din mor pr refleks kommer og lægger nyt sengetøj på, da det sikkert er hovedårsagen til at du flæber i dagligdagen :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Så vil jeg personligt godt stå først i køen til at klappe dig en, hvis det virkelig kommer så vidt at du ligger og vræler .. :))


    :cheers:


    i'm second :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Jeg vil også, Jeg vil også... *G* :))


    :T Så så! en ad gangen! Mit hoved er stort nok til at alle kan klappe mig en... 8)


    ..... - Hov 8o hvad er det dog jeg siger?? :boxed: - Ingen klapper mig en, I kan bare komme an! :boxing: :))

  • Har stemt Sjælland - da det er der, det eneste konkrete forslag er kommet. Har ikke rigtig hørt nogen andre rigtige forslag, hvor der er lokaler, som kan rumme mange deltagere. Og så er de gratis. 8)

  • Jeg stemte; "Ligeglad"


    Fordi, hvis det ikke bliver i Jylland kan jeg ikke komme.


    Og så er det jo lige meget om det bliver afholdt

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing