61

mandag, 6. september 2004, 17:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
sig mig

SKAL man have sin bil forsikret?

Ansvars-forsikringen er lovpligtig. Den dækker dine udgifter til modparten, hvis du kører ind i andre. Men ikke udgifterne til din egen bil.

Kaskoforsikringen dækker udgifter til skadesrep på din egen bil, uanset om du kører ind i nogen eller kører galt solo - og uanset hvem der er skyld i ulykken. Dækker selvfølgelig ikke ved spritkørsel osv. Den er ikke lovpligtig.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (06.09.2004, 17:10)

62

mandag, 6. september 2004, 17:09

ok takker :D

64

mandag, 6. september 2004, 21:44

Der er nu intet som lyden af en grov-tunet 2takts gokart motor der spinder ved knapt 23000 omdrejninger i minuttet :T :boxed:

Det kan høres :clap:

65

onsdag, 8. september 2004, 21:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

sig mig

Ansvars-forsikringen er lovpligtig. Den dækker dine udgifter til modparten, hvis du kører ind i andre. Men ikke udgifterne til din egen bil.

Kaskoforsikringen dækker udgifter til skadesrep på din egen bil, uanset om du kører ind i nogen eller kører galt solo - og uanset hvem der er skyld i ulykken. Dækker selvfølgelig ikke ved spritkørsel osv. Den er ikke lovpligtig.

Hvis man har en kasko så behøver man vel ikke ansvars??? Dvs den dækker også modpartens bil???

66

onsdag, 8. september 2004, 21:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

sig mig

Hvis man har en kasko så behøver man vel ikke ansvars??? Dvs den dækker også modpartens bil???

Yes lige præcis.. Kasko indebærer også Ansvar

67

onsdag, 8. september 2004, 21:49

Hvad med sådan en lille sag her ??

Fandme en nice bil :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

68

onsdag, 8. september 2004, 21:58

Ja, en Bentley Continental GT er en lækker bil, dog ikke helt min stil, og ville også nok vælge en anden bil som jeg bedre kunne lide i den prisklasse, men lækker er den skam...

Bentley Continental GT
W12
550 HK
915.18 NM

Slet ikke dårlige spec, af sådan en luksus vogn...

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

69

onsdag, 8. september 2004, 22:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik-
Ja, en Bentley Continental GT er en lækker bil, dog ikke helt min stil, og ville også nok vælge en anden bil som jeg bedre kunne lide i den prisklasse, men lækker er den skam...

Bentley Continental GT
W12
550 HK
915.18 NM

Slet ikke dårlige spec, af sådan en luksus vogn...

Og så koster den vel 2 millioner kr???

Med livstidsgaranti... Eller er det kun rolls royce?

70

torsdag, 9. september 2004, 08:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Hvad med sådan en lille sag her ??

Fandme en nice bil :D

[IMG]http://www.autonavigator.ru/autowallpapers/images/bentley-continental-gt-01.jpg[IMG][/quote]

Lækker lille vogn. :crazyeyes:

Men hvis jeg virkelig havde pengene til sådan en, så ville jeg stadig ikke købe den. Jeg er vist mere til import, lys og lir lige nu .. :))[/img]

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.