Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

fredag, 3. september 2004, 22:03

noget med en bombe i Moskva. sagde du.
der døde 2 af min beste vens moster eller noget.. var sq ik sjovt at se på ham da det var sket. !

edit: døde min beste vens moster + onkel eller noget i den retning han hedder dj daller her inde. sry ka ik helt huske d

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mr.Mercie" (03.09.2004, 22:08)

42

fredag, 3. september 2004, 22:21

Ved godt man ikke skal skære alle over en karm men det er sgu det eneste at de får ud af det.
Jeg var engang i byen og så kom der en parker hen og spurte om han ikke måtte skyde mig og han skulle nok ramme så jeg ikke dødet af det, men det få at han kunne få noget respekt af sine brodder eller noget i den stil sage han. Det var så ca. en 14 året parker. Jeg kender selv parker og ikke alle er ens men det er klart for mig at jeg heller ikke kan lide dem når sådan en knægt kommer hen. Så kan det være 1 ud af 100 men det rager mig en skid der er sgu så mange af dem

43

fredag, 3. september 2004, 23:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Twilight
Russerne stormede ikke bare skolen.

Der sprang en bombe inde på skolen, hvorved en masse børn prøvede at flygte, de blev dog skudt ned bagfra af gidseltageren, som så igen blev beskudt af russiske soldater.

Du siger at de ikke har valgt børnene forde de er babariske, jeg vil så stadig påstå at det er en babarisk handling de har fortaget.

Holder stadig på at alle muslimer for min skyld godt kunne deporteres, til en eller anden stillehavsø. Jeg er ikke 2 sekunder i tvil om at verdnen ville blive betydelig roligere.

BTW. nu vi er inde på muslimer så jeg lige på texttv at i årets første 7 måneder er der blevet fremstillet 63 unge under 18 år i københavns dommervagt, 53 af dem var 2. generations indvandrere.

Kidnappede dem ikke for at slå dem ihjæl, hmm tror faktisk at de ville have sprunget hele lortet i luften hvis de ikke fik deres vilje.

Jeg har ikke sagt at ikke var en barbarisk handling, jeg sagde at de ikke gjorde det fordi de ville være barbariske. Siden jeg skrev første indlæg har jeg dog fået lidt mere info og jeg vil nok alligevel kalde dem bestialske og barbariske. Den måde de behandlede børnene på osv.

Hvor snæversynet kan man være?! Hvorfor vil du dræbe samtlige muslimer når det kun er en brøkdel af dem som er syge i hovedet? Hvordan ville du have det hvis der var en masse kristne ekstremister som terroriserede verden og nogle så mente at man skulle dræbe alle kristne?! Hvordan kan du tro at du ikke støder nogen med det indlæg når du skriver at du helst ser et helt folkefærd slået ihjel pga. deres religion?!

Igen sagde jeg at de ikke kidnappede børnene for at slå dem ihjel, ikke at de ikke turde slå dem ihjel.

Er alle 2. generationsindvandrere muslimer? Har deres religion overhovedet noget at gøre med at de bliver kriminelle?

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Du lyder som en af mest dumme og naive, jeg længe har hørt. Hvis du bare havde fulgt lidt med i hvad der er sket. Men tror ikke en gang at det hjælper, når du på forhånd har sådan en holdning. Det lyder det ihf. som. Gider ikke kommentere flere af dine posts, hvis du forsætter i samme dur. :rolleyes:

Som skrevet længere oppe i dette indlæg, skrev jeg det første indlæg på basis af hvad jeg vidste af information på daværende tidspunkt.

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Twilight du kan godt skride med din idiotiske holdning. Fandme ja om jeg bliver stødt af din tåbelige generalisering. Har sgu familie der er muslim! Idiot.

Hmmm, hvem er det lige der opfører sig idiotisk lige nu.
Du har din holdning, jeg har min.

Jeg generalisere sq som jeg har lyst til. Og siger hvad jeg har lyst til.

Du kan sq ikke bruge argumentet " Har familie der er muslim " til en disse.

Du må godt have den holdning ja, men det er faktisk ulovligt at udtale sig racistisk.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "fookhar" (03.09.2004, 23:45)

44

fredag, 3. september 2004, 23:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af r3ptile

Citeret

Der sprang en bombe inde på skolen, hvorved en masse børn prøvede at flygte, de blev dog skudt ned bagfra af gidseltageren, som så igen blev beskudt af russiske soldater.

Du siger at de ikke har valgt børnene forde de er babariske, jeg vil så stadig påstå at det er en babarisk handling de har fortaget.

Holder stadig på at alle muslimer for min skyld godt kunne deporteres, til en eller anden stillehavsø. Jeg er ikke 2 sekunder i tvil om at verdnen ville blive betydelig roligere.

BTW. nu vi er inde på muslimer så jeg lige på texttv at i årets første 7 måneder er der blevet fremstillet 63 unge under 18 år i københavns dommervagt, 53 af dem var 2. generations indvandrere.

Kidnappede dem ikke for at slå dem ihjæl, hmm tror faktisk at de ville have sprunget hele lortet i luften hvis de ikke fik deres vilje.

Jeg har ikke sagt at ikke var en barbarisk handling, jeg sagde at de ikke gjorde det fordi de ville være barbariske. Siden jeg skrev første indlæg har jeg dog fået lidt mere info og jeg vil nok alligevel kalde dem bestialske og barbariske. Den måde de behandlede børnene på osv.

Hvor snæversynet kan man være?! Hvorfor vil du dræbe samtlige muslimer når det kun er en brøkdel af dem som er syge i hovedet? Hvordan ville du have det hvis der var en masse kristne ekstremister som terroriserede verden og nogle så mente at man skulle dræbe alle kristne?! Hvordan kan du tro at du ikke støder nogen med det indlæg når du skriver at du helst ser et helt folkefærd slået ihjel pga. deres religion?!

Igen sagde jeg at de ikke kidnappede børnene for at slå dem ihjel, ikke at de ikke turde slå dem ihjel.

Er alle 2. generationsindvandrere muslimer? Har deres religion overhovedet noget at gøre med at de bliver kriminelle?

Nu har jeg så aldrig sagt at jeg ønsker alle muslimer slået ihjel, men deporteret til en øde stillehavs ø.

Langt de fleste 2. generations indvandrere er da opdraget muslimsk.

Men grunden til de fanatiske muslimer rundt om i verdenen, der springer sig selv i luften, osv. er en følge af religionen.
De påstår at det er iorden at dø for deres religion hvis de så samtidig tager nogle ikke muslimer med i graven.

Og ja jeg vil påstå at deres religion har noget med deres kriminelle tendenser at gøre.

BTW. du kan ikke sammenligne den kristne og muslimske tankegang.

I følge kristendommen kommer du ikke i himlen hvis du springer dig selv i luften blandt en flok uskyldige mennesker.

Forrresten jeg er ikke religiøs overhovedet.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

45

fredag, 3. september 2004, 23:55

Vil egentligt ikke mene jeg har udtalt mig racistisk på noget tidspunkt.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

46

lørdag, 4. september 2004, 00:39

Citeret

Citeret

Citeret

Nu har jeg så aldrig sagt at jeg ønsker alle muslimer slået ihjel, men deporteret til en øde stillehavs ø.

Langt de fleste 2. generations indvandrere er da opdraget muslimsk.

Men grunden til de fanatiske muslimer rundt om i verdenen, der springer sig selv i luften, osv. er en følge af religionen.
De påstår at det er iorden at dø for deres religion hvis de så samtidig tager nogle ikke muslimer med i graven.

Og ja jeg vil påstå at deres religion har noget med deres kriminelle tendenser at gøre.

BTW. du kan ikke sammenligne den kristne og muslimske tankegang.

I følge kristendommen kommer du ikke i himlen hvis du springer dig selv i luften blandt en flok uskyldige mennesker.

Forrresten jeg er ikke religiøs overhovedet.

Det gør man heller ikke ifølge koranen. På samme måde som ekstreme kristne kan tolke biblen på en vanvittig måde kan muslimerne også tolke koranen på en vanvittig måde. Derfor kan jeg sagtens sammenligne dem, begge religioner har ekstremister, at de så er mest fremtrædende ved muslimerne er anden sag.

Kan selvfølgelig godt se at du mener at koranen opildner til kriminalitet når du tror at alle tolker den på samme måde som ekstremisterne.

-EDIT-

Det vil jeg så mene er racistisk.

fookhar.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "fookhar" (04.09.2004, 00:42)

47

lørdag, 4. september 2004, 01:00

Nu er der stor forskel på koranen og biblen. Hvor vi kristne kan vælge at tolke biblen, så er det stadig lidt anderledes med koranen.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

48

lørdag, 4. september 2004, 01:11

I følge SOS mod Racisme's leksikon, så er:
Racisme: En teori om, at en races renhed bør bevares. Tro på visse racers overlegenhed og medfødte ret til at herske. Racismen, som har sin baggrund i kolonialisme og slavehandel, blev tidligere betragtet som et naturfænomen. Menneskeheden blev delt op i racer efter ydre kendetegn. De hvide betragtede sig i almindelighed som overlegne og forsøgte at undertrykke andre racer.
Det er jo faktisk lige før, at det er de der ekstreme islamer og alle som støtter dem, som er racister. Da de jo vil omvende alle os andre til deres tro. Og så til lige med vold og undertrykkelse.

Hvor er vi snart henne, hvis os alm. mennesker ikke må udtale vores afsky for så bestialske handlemåder, som faktisk bliver udført under dække af, at det står der i deres såkaldte "manual" (læs Koranen)
Der er ihf. ingen - ikke en gang en lovparagraf - der får mig til tie stille om min afsky, for sådanne destruktive og umenneskelige handlinger. X( Jeg vil gøre det, lige meget hvilken trosretning, gruppe eller land det udfører sådanne uhørligheder.

Stop al jeres pladder om racisme - Det her handler om manglende respekt for uskyldige menneskers liv og ikke om andet !!!!!

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (04.09.2004, 01:15)

Silent Bob

Gæst

49

lørdag, 4. september 2004, 01:16

Synes virkeligt det er lavt at holde små børn som gidsler, tænk over det, 4-5 årige mærkede for livet.

Men nu har Putin jo heller ikke behandlet tjetjeinerne vildt godt, men det retfærdgøre ikke dette..

Kunne folk ikke bare prøve at være lidt diplomatiske, det kan da ikke være rigtigt at over 100 børn skal dø, bare for at nogen kan få deres budskab ud i verden..

50

lørdag, 4. september 2004, 01:58

Citeret

Stop al jeres pladder om racisme - Det her handler om manglende respekt for uskyldige menneskers liv og ikke om andet !!!!!

Hold nu kæft, du kan sagtens kritisere terrorister, ekstreme muslimer etc. uden at skulle fordømme et helt trossamfund.

fookhar.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "fookhar" (04.09.2004, 02:00)

51

lørdag, 4. september 2004, 02:41

Fandt lige dette på islamidag.dk for at beskrive lidt om hvad der f.eks. står på en hjemmeside her i Danmark:

Forpligtelserne af det forpligtende er det følgende:

Det Islamiske Fællesskab er nationen af Allahs noble slaver. De er derfor bundet til at beskytte hinanden og forsvare hinanden.

De er forpligtet til at lede andre til dette gode og at advare mod konsekvenserne af at forkaste Allah's styre. Resultatet i det Usete Kongerige er at de der forkastede det, deres skæbne er for ilden. Resultatet i det verdslige kongerige er at krig vil blive ført mod dem indtil de bekræfter Allah's enhed.

Ved præparation for disse to mulige veje har muslimerne endnu en forpligtelse. De er afskåret fra at tage jøder og kristne som deres venner fordi de er en fjende.

Godt nok klippet ud af en artikel skrevet af en eller anden Sheik et-elller-andet. Men det som er med "fed" viser ihf. mig, at krig er et middel til at andre skal bekræfte Allah, som den eneste ene. Og at de ikke må have jøder og kristne, som venner.
Jeg undrer mig over sådanne udtalelser, fra en af deres højeste.
For mig er det ikke kun nogle få det gælder, men faktisk i bund og grund er, hvad Islam går ud på. Nemlig få herredømmet over hele verden og så udrydde dem, som ikke vil følge Allah.

Tror ikke de spørger dem, som de slår ihjel ved terroraktioner, om de tror på eller vil omvendes til Islam - inden de gør det. De spø'r sikkert heller ikke om de er jøder eller kristne.

52

lørdag, 4. september 2004, 02:47

bentzin - Har du hørt om korstogene? Det ser vi jo ved alle større skriftreligioner. At man før eller siden har prøvet at påtvinge folk en bestemt religion eller overbevisning.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

53

lørdag, 4. september 2004, 02:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af klf
Ved godt man ikke skal skære alle over en karm men det er sgu det eneste at de får ud af det.
Jeg var engang i byen og så kom der en parker hen og spurte om han ikke måtte skyde mig og han skulle nok ramme så jeg ikke dødet af det, men det få at han kunne få noget respekt af sine brodder eller noget i den stil sage han. Det var så ca. en 14 året parker. Jeg kender selv parker og ikke alle er ens men det er klart for mig at jeg heller ikke kan lide dem når sådan en knægt kommer hen. Så kan det være 1 ud af 100 men det rager mig en skid der er sgu så mange af dem

Hørt! Arbejder selv engang imellem i frtitiden i en pølservogn/svinekød og det er ikke så lidt man skal stå model til!
Så sent som idag kom der 5 perkere hen og sagde "Fucking dankser kød" og spyttede ned i maden! :boxed: Så er det man tænke Hva sker der oppe i hovedet på dem vi giver dem et land og bo i fordi de havde det skide dårligt der vor de kom fra også skal de fandme ikke behandle os sådan!

men som du selv sige der er nogle gode en imellem! Jeg ville bare ikke selv tro det vis jeg ikke selv havde en enkelt ven som er indvandre! vis jeg ikke kendte ham ville jeg virkelig ikke tro at de var andet end dyr med en I/Q på 2!!! X(

ved snart ikke om man skal stemme på pia kjærsgaard næste gang :rolleyes:

54

lørdag, 4. september 2004, 03:32

Her lige lidt fra Koranen, hvor der bl.a. står:

Koranen 9:1. (Dette er) en deklaration, der løser (barâ'a) Gud og Hans sendebud fra den pagt, de har indgået med hedninge (mushrikûn).

9:2. (Oh I hedninge) Rejs frit omkring i landet i fire måneder, men vid, at I ikke kan undslippe Gud (s straf), og at Han vil vanære dem, der afviser Ham.

9:3. Dette vil Gud og Hans sendebud kundgøre på dagen, hvor pilgrimmene forsamles: Gud og Hans sendebud opsiger deres pagt med hedningene. Det er bedre for jer hedninge, om I angrer; men hvis I ikke gør, da vid, at I ikke kan undslippe Gud (s straf). Kundgør, at en smertelig straf venter dem, der afviser (k-f-r) Gud.

Det er ikke noget jeg har fundet på, men en dansk oversættelse af Koranen.
Uhyggeligt - IMO - da det er rimelig tydeligt, at hvis man ikke lige tror som dem, og ikke vil angre - ja så bli'r man straffet voldsomt. Det er ihf. min tolkning af det som står.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (04.09.2004, 03:37)

55

lørdag, 4. september 2004, 04:26

Citeret

Citeret

Hold nu kæft, du kan sagtens kritisere terrorister, ekstreme muslimer etc. uden at skulle fordømme et helt trossamfund.

Snak ordentligt. X( Hvem tror du, du er ?
En IMO - uvidende knægt som dig, får aldrig mig til at tie om det, som disse billeder handler om. Nemlig uskyldige menneskers frygt og afmagt, efter flere dages tilbageholdelse af hjernedøde terrorister, bestående af fanatiske og religiøse mordere.

Forkasteligt - at religiøse og politiske mål - står højere end uskyldige menneskers ve og vel !!!!

56

lørdag, 4. september 2004, 09:39

Citeret

I må meget undskylde - men har fulgt en del med i den vanvittige gidseltagning i en lille russisk delstat Ossetien. Lige meget hvilket politisk mål man har, så tager man ikke uskylde børn i en fremmed stat, som gidsler. Det viser hvor sindsyge og hjernedøde disse islamiske terror-grupper er. (ca. halvdelen af de dræbte gidsler er fra den arabiske verden)
De har dræbt flygtene børn ved, at skyde dem ned bagfra udløst en bombe i en gymnastiksal med ca. 100 børn. Min skepsis over for Islam er vokset endnu mere efter, det jeg har set og hørt i dag. Udover det med gidslerne, så er de også indvolveret i de 2 seneste flystyrt + noget med en bombe i Moskva.

Efterhånden så er jeg tilbøjelig til at sige, fjern alle muslimer. Der er s.. ikke meget positivt ved dem efterhånden. IMO så vil de omvende alle i verden til et system som, bare slår uskyldige børn og andre ihjel bare for at nå sit mål. FØJ for S....

Hey bentzin

lad mig starte med at sige at de intet med islam har at gøre, hvis det var det islam lærte os muslimer så var vi nok blevet udryddet for lang tid siden.

Islam betyder fred

kald ikke terror grupperne for islamiske terrorister, men for islamistiske grupper,l der er stor forskel.
vi ka mødes og snakke om det en dag hvis du lyster.

og ja disse terrorister er fandme gale i hovedet, det er da fuldstændigt hjernelamt at gøre sådan.

man skal lige huske at de gøre det pga. angrep på deres "hjemland" tjetenien, det er lidt ligesom israel-palæstina konflikten, men det er alligevel ikke rigtigt hvad de gør.

OG DET HAR INTET MED ISLAM AT GØRE!

57

lørdag, 4. september 2004, 09:40

Citeret

Her lige lidt fra Koranen, hvor der bl.a. står:

Koranen 9:1. (Dette er) en deklaration, der løser (barâ'a) Gud og Hans sendebud fra den pagt, de har indgået med hedninge (mushrikûn).

9:2. (Oh I hedninge) Rejs frit omkring i landet i fire måneder, men vid, at I ikke kan undslippe Gud (s straf), og at Han vil vanære dem, der afviser Ham.

9:3. Dette vil Gud og Hans sendebud kundgøre på dagen, hvor pilgrimmene forsamles: Gud og Hans sendebud opsiger deres pagt med hedningene. Det er bedre for jer hedninge, om I angrer; men hvis I ikke gør, da vid, at I ikke kan undslippe Gud (s straf). Kundgør, at en smertelig straf venter dem, der afviser (k-f-r) Gud.

Det er ikke noget jeg har fundet på, men en dansk oversættelse af Koranen.
Uhyggeligt - IMO - da det er rimelig tydeligt, at hvis man ikke lige tror som dem, og ikke vil angre - ja så bli'r man straffet voldsomt. Det er ihf. min tolkning af det som står.
'

hvis det er fundet på nettet er det forkert,

har du aldrig set nyhederne hvor det kommer frem at det er anti islmamiske mennesker der smider forkerte oversættelser op.

58

lørdag, 4. september 2004, 09:45

Citeret

Nu er der stor forskel på koranen og biblen. Hvor vi kristne kan vælge at tolke biblen, så er det stadig lidt anderledes med koranen.

næh egentligt ikke, det er bare sådan at en imam har fattet det på en måde, og dernæst går ud og råber det højt, og så tror alle på ham, men problemet er bare at hans fortolkning er forkert og at han prøver at manipulere med folk for at få en magt.

der er MANGE forskellige tolkninger af koranen også

59

lørdag, 4. september 2004, 09:48

Citeret

Citeret

At give muslimerne skylden er nok det latterligste jeg har hørt længe. Der er sgu da kun fokus på de muslimer, som er terrorister. Det er jo kun en brøkdel af alle muslimer i verden, så tag dig lige sammen.

Jeg forsvarer ikke terroristerne, men de russiske soldater har fandme også stor skyld i at nogle af børnene døde. Pludselig stormer de bare skolen. Det er som om der ikke er nogen professionel planlægning bag ved, ligesom teatret i Moskva hvor de gassede og derved dræbte over 100 gidsler.

Selvfølgelig er det ubamhjertigt at kidnappe børn, men de kidnappede dem nok ikke for at slå dem ihjel. Det er jo ret smart at kidnappe børn, for regeringen osv. vil være mere villige til at acceptere gidseltagernes krav. Som sagt er det ikke for at forsvare dem, men de har nok ikke valgt børnene fordi de er barbariske, men fordi det er smart rent taktisk.

Håber ikke jeg støder nogen med dette indlæg.

Hørte lige et interview med et russisk pige der kunne fortælle at en af gidseltagerne sprang sig selv i luten blandt alle gidslerne i gymnastik salen igår.

EDIT:

hvad er det for en fandens dum holdning at have, sender du alle muslimer ud på en øde stillehavs ø.

du ka selv rende derover, at verdenen bliver et bedre sted, hvor er du bare snæversynet!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "shahid_2dk" (04.09.2004, 09:50)

60

lørdag, 4. september 2004, 09:54

Citeret

Citeret

Twilight du kan godt skride med din idiotiske holdning. Fandme ja om jeg bliver stødt af din tåbelige generalisering. Har sgu familie der er muslim! Idiot.

Hmmm, hvem er det lige der opfører sig idiotisk lige nu.
Du har din holdning, jeg har min.

Jeg generalisere sq som jeg har lyst til. Og siger hvad jeg har lyst til.

Du kan sq ikke bruge argumentet " Har familie der er muslim " til en disse.

nej, og du ka heller ikke bare smide os alle ud på en øde ø!

du aner ikke en skid og fyre nået ud som nogen har proppet ned i din hjerne, eller som din hjerne har fejlet og opdigtet.

er du nynazist?

skal du opdele mennesker i klasser?

alle muslimer skal ud på en ø, vi andre lever fredeligt videre her.

hva, har du ingen form for hjerne at bruge?

går jeg rundt og slår folk ned, nej, er jeg muslim, ja, skal jeg så ud på en stillehavs ø?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.