Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 3. september 2004, 20:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial

Citeret

Oprindeligt indlæg af Krillen
;(... Sikke en Verden!!! Den ændrede sig 12. september 2001! Der er sQ ikke andet end Krig og Terror i hovedet på folk! Og vanvidet stopper nok aldrig... :(

var det ikke den 11 ??

Jo.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

22

Citeret

Citeret

;(... Sikke en Verden!!! Den ændrede sig 12. september 2001! Der er sQ ikke andet end Krig og Terror i hovedet på folk! Og vanvidet stopper nok aldrig... :(

var det ikke den 11 ??

Han nåede kun genudsendelserne på CNN. :))

23

Citeret

Citeret

var det ikke den 11 ??

Jo det var .. Lidt i 9 om morgenen efter New Yorks tid ..

Edit: Og Twilight var så hurtigst .. *GG*

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (03.09.2004, 20:47)

24

fredag, 3. september 2004, 20:47

ja vi må da ikke håbe at Soltani er sådan en

25

fredag, 3. september 2004, 20:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af r3ptile
At give muslimerne skylden er nok det latterligste jeg har hørt længe. Der er sgu da kun fokus på de muslimer, som er terrorister. Det er jo kun en brøkdel af alle muslimer i verden, så tag dig lige sammen.

Jeg forsvarer ikke terroristerne, men de russiske soldater har fandme også stor skyld i at nogle af børnene døde. Pludselig stormer de bare skolen. Det er som om der ikke er nogen professionel planlægning bag ved, ligesom teatret i Moskva hvor de gassede og derved dræbte over 100 gidsler.

Selvfølgelig er det ubamhjertigt at kidnappe børn, men de kidnappede dem nok ikke for at slå dem ihjel. Det er jo ret smart at kidnappe børn, for regeringen osv. vil være mere villige til at acceptere gidseltagernes krav. Som sagt er det ikke for at forsvare dem, men de har nok ikke valgt børnene fordi de er barbariske, men fordi det er smart rent taktisk.

Det eneste formål med det her gidseltagening og gidseltagening i Moskva for 2 år siden, er at rette hele verdens opmærksomhed mod problemet i tjetjeninen.

De tjetjener som har taget alle de mennesker som gidsler, er de samme tjetjener som har sprunget bomber i højhuse i Moskva, ved metro, på Det Røde plads, og i flyene. I fleste tilfælde begår de selvmord for at lave opmærksomhed.

Hvis ikke russerne havde stormet teatret for 2 år siden, vil der idag være 800 mennesker døde istedet for 120. Som det var tilfælde. Og hvis det hele ikke endte, som det endte i dag, ren faktisk ved tilfælde, ville alle de menneske, som blev reddet i dag, også være døde.

26

fredag, 3. september 2004, 20:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK

Citeret

Citeret

var det ikke den 11 ??

Han nåede kun genudsendelserne på CNN. :))

Jeg skrev også 11. først.. Men så søgte jeg på google og det første der kom var 12 sep.. :P!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1

27

fredag, 3. september 2004, 21:19

Twilight du kan godt skride med din idiotiske holdning. Fandme ja om jeg bliver stødt af din tåbelige generalisering. Har sgu familie der er muslim! Idiot.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

28

fredag, 3. september 2004, 21:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Twilight du kan godt skride med din idiotiske holdning. Fandme ja om jeg bliver stødt af din tåbelige generalisering. Har sgu familie der er muslim! Idiot.

man har jo alle hver sin holdning og jeg vil da godt indrømme at jeg heller ikke er glad for musselim

29

fredag, 3. september 2004, 21:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af klf

Citeret

man har jo alle hver sin holdning og jeg vil da godt indrømme at jeg heller ikke er glad for musselim

Jamen hvor er I dog ømme at høre på. At skære alle over én kam bare pga. en flok terrorister. Nu må I sgu styre jer lidt.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

30

fredag, 3. september 2004, 21:29

Citeret

Hmmm, hvem er det lige der opfører sig idiotisk lige nu.
Du har din holdning, jeg har min.

Jeg generalisere sq som jeg har lyst til. Og siger hvad jeg har lyst til.

Du kan sq ikke bruge argumentet " Har familie der er muslim " til en disse.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Twilight" (03.09.2004, 21:31)

31

fredag, 3. september 2004, 21:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Twilight

Citeret

Hmmm, hvem er det lige der opfører sig idiotisk lige nu.
Du har din holdning, jeg har min.

Jeg generalisere sq som jeg har lyst til. Og siger hvad jeg har lyst til.

ja jeg er sgu ikke i tvivl om, hvem af os to der er en idiot. Du har din gode ret til at have en holdning. Gider bare ikke finde mig i en fuldstændig uberettiget kommentar, der inkluderer mennesker jeg kender. Det er da så snæversynet som noget kan være. Du kender da slet ikke mennesker, hvis du virkelig holder ved hvad du har sagt.

32

fredag, 3. september 2004, 21:33

tbh. er der vist et par stykker her inde der burde bannes fra forumet de har ihvertfal brudt reglerne i denne post om hvad man kan tillade sig at skrive!

33

fredag, 3. september 2004, 21:38

Citeret

Citeret

Citeret

Jamen hvor er I dog ømme at høre på. At skære alle over én kam bare pga. en flok terrorister. Nu må I sgu styre jer lidt.

Tror sgu ikke folk mener muslimer generelt... snarere de ekstremistiske af slagsen.
Der har været en del terroristaktioner de sidste år, og jeg ved ikke om det er en tilfældighed, men langt størstedelen af dem har været muslimske ekstremister.
Som jeg også nævnte en i tidligere post i denne tråd, så har der været forsamlinger, bl.a. i DK med muslimske fundamentalister, som snakker om at befolkningen fra vestlige og europæiske lande skal omvendes eller udryddes.
Hellig krig min bare!

Og nej... jeg mener IKKE muslimer generelt. Et par af min barndomsvenner kom fra muslimske familier. Min holdning over for ekstremisterne er dog uændret. De skal væk!

34

fredag, 3. september 2004, 21:40

Der var faktisk også tjetjenske UNGE muslimer som demonstrerede imod gidseltagening.

Så det er bestemt ikke alle muslimer, som holder med gidseltagerne.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "qqmiqq" (03.09.2004, 21:47)

35

fredag, 3. september 2004, 21:41

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Tror sgu ikke folk mener muslimer generelt... snarere de ekstremistiske af slagsen.
Der har været en del terroristaktioner de sidste år, og jeg ved ikke om det er en tilfældighed, men langt størstedelen af dem har været muslimske ekstremister.
Som jeg også nævnte en i tidligere post i denne tråd, så har der været forsamlinger, bl.a. i DK med muslimske fundamentalister, som snakker om at befolkningen fra vestlige og europæiske lande skal omvendes eller udryddes.
Hellig krig min bare!

Og nej... jeg mener IKKE muslimer generelt. Et par af min barndomsvenner kom fra muslimske familier. Min holdning over for ekstremisterne er dog uændret. De skal væk!

FULDSTÆNDIG enig!!

36

fredag, 3. september 2004, 21:43

Citeret

Citeret

var det ikke den 11 ??

Nyt i sagen:

De har fanget tre gidseltagere: http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1271202&forside - tror sq at de får et ordentlligt lag tæsk - det har de i hvert fald fortjent ! :chain:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Nicky" (03.09.2004, 21:48)

37

fredag, 3. september 2004, 21:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky
Nyt i sagen:

De har fanget to gidsler: http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1271202&forside - tror sq at de får et ordentlligt lag tæsk - det har de i hvert fald fortjent ! :chain:

Hvad har gidslerne gjort? Prøv med gidseltagere ..

38

fredag, 3. september 2004, 21:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Nyt i sagen:

De har fanget to gidsler: http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1271202&forside - tror sq at de får et ordentlligt lag tæsk - det har de i hvert fald fortjent ! :chain:

HAHAHA... det lagde jeg ikke engang mærke til. :roller:

39

fredag, 3. september 2004, 21:48

Citeret

Citeret

Nyt i sagen:

Hehe... ved ikke lige hvad jeg tænkte på - kom også til at skrive to i stedet for tre :D

40

fredag, 3. september 2004, 21:53

Citeret

Citeret

Citeret

Nyt i sagen:

HAHAHA... det lagde jeg ikke engang mærke til. :roller:

Faldt i søvn da jeg kom hjem fra skole, så er nok en smule frisk nu, og ligger mærke til sådanne ting .. Og elsker at vade lidt rundt i dem .. *GG*

Det er meget sjovere end først 1 times e-business for derefter at blive "underholdt" med 3! timers erhvervsøkonomi .. Kapitalmobilitetens virkninger er ikke voldsomt spændende når man har hørt det hele mindst en gang før .. *G*

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.