Billig ADSL

  • Hej alle sammen!


    Snart kommer tiden, hvor undertegnede flytter hjemmefra. I den nye lejlighed, skulle der jo gerne være Internet, da jeg ikke føler, jeg kan undvære det.


    Jeg var inde på http://www.teleprisguide.dk og fandt en masse priser, men da jeg både synes siden er mangelfuld og uoverskuelig, mener jeg ikke, jeg fik det helt store ud af det.


    Derfor vender jeg nu min opmærksomhed mod jer. Det er jo trods alt folk som jer, der bruger internettet og har ikke selv personlige interesser at varetage.


    Mit spørgsmål lyder på, om der er nogen derude, der kender et godt tilbud på ADSL. Det skal ikke være overvældende hurtigt, men der skal dog være mulighed for at spille de mest almindelige online-spil, samt download af filer med tilfredsstillende hastighed. Da disse krav er forskellige fra person til person, vil jeg sige, at jeg helst ikke så, at hastigheden lå under 256/128Kbit.


    Jeg bor i Kolding, hvis det skulle have nogen interesse.


    Jeg vil ikke være ved computeren i aften, så jeg har desværre ikke mulighed for at svare igen. Jeg ville dog lige poste indlægget, da jeg ved, at der sidder en masse kloge hoveder derude, som er meget hjælpsomme.


    På forhånd tak!


    //



  • Tjaaaaaa - kommer jo lidt an på flere ting - f.eks. om du skal have fastnet tlf. eller ej - om upload er vigtigt eller ej - nå ja og så hvad budgettet til det er.


    Flytter du i lejlighed - så kunne det jo være naboen havde ADSL - som du kunne være med på - mod at betale noget af abonnement... ;)

  • Tror nok cypercity er nogen af de billigste, når det drejer sig om ubegrændset internet. Men så skan du også vente 6 eller 7 uger på at få det inst. Kunne ikke selv vente så længe så valgte tdc i stedet, men skulle så betale 359,- istædet for 339,- ved cypercity. Såå det er vel et spørgsmål om tålmodighed:D

  • Pyyyh ha ADSL er dyrt.. 8o


    Jeg håber for dig, EdgarBaba,
    at du finder en lejlighed med billigt internet via en antenneforening.. ;)


    Fx er priserne her i Odense:


    128/64 Kbit = 129 kr./mdr.
    512/256 Kbit = 199 kr./mdr.
    1024/256 Kbit = 299 kr./mdr.
    2048/512 Kbit = 399 kr./mdr.
    4096/512 Kbit = 599 kr./mdr.


    Og det er selvfølgelig for ubegrænset forbrug.. ;)


  • Lyder til at være en lækker antenneforening du har dig der den med 4096/512 lyder fed.. Det er også billigt ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros


    Lyder til at være en lækker antenneforening du har dig der den med 4096/512 lyder fed.. Det er også billigt ...


    Ja... Jeg er også glad for den....
    Og som et bonus kører den faktisk meget hurtigere end den burde...


    Download: 550 Kb/s
    Upload: 80 Kb/s


    Men jeg klager ikke.. ;)


  • Det er Service! ;) Lyder virkelig fedt..


  • Blæremås!!!!!!!!!!!!!!
    Jeg er slet ikke misundelig , overhovedet.
    He he he



    The_Unforgiven