ADSL udbyder?

  • Ja nu skal jeg sku til at have ADSL........ ;) da der er for meget rift om vores stofa fortiden, da min bror er kommet tilbage fra livgarden........


    og da jeg ikke gider det bøvl med at kun 1 kan sidde på og at man max kan DL'e 5 GB vil jeg sku at invistere i lortet :D


    Men jeg har kigget lidt forskellige steder, men sys ikke rigtig jeg kan finde så meget om det......
    så ville høre om der er nogle af jer, der kender et godt sted til billige penge ;), det skal siges jeg bor i sønderborg i jydeland, så kom ikke med de der super billige tilbud de har på Djævle øen!! det ka jeg ikke bruge til så meget ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Har et andet råd: Flyt hjemmefra :evil: :))


    hehe ja ville jeg også gerne ;), men man kommer ikke så langt med 1000 kr i sy jo ;)


    i må gerne smide nogle links til de forskellige udbyderer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    Ja nu skal jeg sku til at have ADSL........ ;) da der er for meget rift om vores stofa fortiden, da min bror er kommet tilbage fra livgarden........


    og da jeg ikke gider det bøvl med at kun 1 kan sidde på og at man max kan DL'e 5 GB vil jeg sku at invistere i lortet :D


    Men jeg har kigget lidt forskellige steder, men sys ikke rigtig jeg kan finde så meget om det......
    så ville høre om der er nogle af jer, der kender et godt sted til billige penge ;), det skal siges jeg bor i sønderborg i jydeland, så kom ikke med de der super billige tilbud de har på Djævle øen!! det ka jeg ikke bruge til så meget ;)


    er de ikke begynt på elnettet endnu ? de kan oppe i randers

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA


    hehe ja ville jeg også gerne ;), men man kommer ikke så langt med 1000 kr i sy jo ;)


    i må gerne smide nogle links til de forskellige udbyderer


    1000 ?? - Jeg får da 1.426,- hvilket jeg mener er "mindstelønnen", men altså, du får jo mere i SU så snart du er flyttet - ellers så se at få et job ;)
    Det skal jeg selv ihf. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    Men jeg har kigget lidt forskellige steder, men sys ikke rigtig jeg kan finde så meget om det......
    så ville høre om der er nogle af jer, der kender et godt sted til billige penge ;), det skal siges jeg bor i sønderborg i jydeland, så kom ikke med de der super billige tilbud de har på Djævle øen!! det ka jeg ikke bruge til så meget ;)


    Hvis du har fastnet telefon så snup en TDC eller CC linie - det slipper du nok bedst afsted med
    Har du ikke noget fastnet så snup en CC linie

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    Hvis du har fastnet telefon så snup en TDC eller CC linie - det slipper du nok bedst afsted med
    Har du ikke noget fastnet så snup en CC linie


    Enig.


    Har selv Cybercity og det kører bare derudaf. Båndbredden er i orden og jeg oplever aldrig nedetid :D
    Hvis du er ligeglad med upload og bare gerne vil have download kan du få en 2018/128 for 429,-


    http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/adsl_tilbud/

  • Har en 2048/512 ved TDC på trådløs router. Er meget tilfreds. Den er meget sjældent nede (har været nogle enkelte gange, hvor der var tale om landsdækkende nedetid), supporten er god (sjældent brugt, dog) og hastigheden er som den skal være.


    Så det kan varmt anbefales herfra.



  • hehe den ser meget god ud ;), ja er sku egentlig ligeglad med min uploade, det er ikke den ejg skal bruge til det store ;)


    klf ville jeg også meget gerne, MEN!! så skal der jo ligges net ud her ved os, og da jeg jo ikke bor i lejlighed skal det selv betales, og det koster sikkert en bondegård ;)


    i må gerne skrive lidt priser på de forskellige linier i stedet for bare at sige at den er god ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    i må gerne skrive lidt priser på de forskellige linier i stedet for bare at sige at den er god ;)


    http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_priser


    http://www.cybercity.dk/privat…adsl/priser_og_produkter/


    kig selv....

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    i må gerne skrive lidt priser på de forskellige linier i stedet for bare at sige at den er god ;)


    Jamen så er det jo fint.


    Cybercity tilbyder jo også at du kan få adsl uden at du skal have fastnet, hvilket jo f.eks i mit tilfælde er ganske fedt :D


    Ellers er tdc jo også en interessant løsning ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Har selv Cybercity og det kører bare derudaf. Båndbredden er i orden og jeg oplever aldrig nedetid :D
    Hvis du er ligeglad med upload og bare gerne vil have download kan du få en 2018/128 for 429,-


    http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/adsl_tilbud/


    Har også CC 2048/128 og de 128 er faktisk 192. Har ihf. været her hos mig, siden jeg fik det. Desuden er der ingen slinger i valsen hvad angår support. De er simpelthen både flinke og ved hvad de snakker om. Det ses sjældent hos de andre udbydere.


  • okay det lyder da meget godt ;) fordi vi har fastnet ved TDC :D.


    Men hvordan er det egentlig med uploaden hvor god er den, for sku helst køre Ventrilo med 5 mennesker på engang uden at den bliver for langsom, ka det lade sig gøre med den uploade Bentzin??


    og Aerial siger mange tak for hjælpen tror sku det bliver den ADSL løsning jeg tager :D den er billig og dejlig stor :D