Tweak.dk LAN?

  • Sad lige og læste en tråd på oc.dk hvor de vil lave et LAN med dem fra deres side.. Blev helt grebet af stemningen og tænkte - det må også kunne gøres på "vores side"..


    Ikke at jeg gider at stå for det, men tænkte at man kunne lave forskellige LAN'ner efter hvor man boede.. Altså, dem fra Odense laver et LAN i Odense osv. osv...


    Så de også foreslog kunne man lave et marked, hvor man kunne sælge ens HW.. :P


    Så kunne man smide pics på siden af de forskellige LAN's, hvordan det var gået osv..


    Hva siger i? :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Tarantula ().

  • Jeg er da klar på et Tweak LAN.. Bare det er indenfor køre mulighed så er jeg klar.
    Men istedet for at stable noget på benene, så kunne man jo eventuelt deltage i et andet stort LAN hvor en masse Tweak folk stiller op og så kunne vi jo lave nogle Tweak konkurrencer etc.. Jeg vil da gerne stå for noget arrangering hvis det da skulle blive aktuelt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Jeg er da klar på et Tweak LAN.. Bare det er indenfor køre mulighed så er jeg klar.
    Men istedet for at stable noget på benene, så kunne man jo eventuelt deltage i et andet stort LAN hvor en masse Tweak folk stiller op og så kunne vi jo lave nogle Tweak konkurrencer etc.. Jeg vil da gerne stå for noget arrangering hvis det da skulle blive aktuelt.


    Men er det ikke lettere at lave dem rundt omkring i landet? Det er bestemt ikke alle der har bil.. Og nægter personligt at tage min comp.+skærm og andet l0rt med i det offentlige for at komme til Vorbasse Hallen.. :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Et LAN i Kbh. for tweakere i efterårsferien siger du? Jeg er frisk.


    Er helt sikkert også frisk! ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • *Kunne personligt godt tænke mig at nakke Griller i Far Cry..* :evil:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Men er det ikke lettere at lave dem rundt omkring i landet? Det er bestemt ikke alle der har bil.. Og nægter personligt at tage min comp.+skærm og andet l0rt med i det offentlige for at komme til Vorbasse Hallen.. :))


    Nej det kan jeg bestemt godt lægge genkende til.
    Jeg hopper heller ikke på toget for at tage til Snekkersten ;)


    Men jo din idé er bestemt iorden.. Men jeg ved ikke med dig men jeg har ikke plads herhjemme til 50 Tweakere ;) Så man kan jo deltage i de forskellige LAN rundt i landet..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Hvem kunne ikke det?


    *ROFL*


    Damn det kunne være grineren.. :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Nej det kan jeg bestemt godt lægge genkende til.
    Jeg hopper heller ikke på toget for at tage til Snekkersten ;)


    Men jo din idé er bestemt iorden.. Men jeg ved ikke med dig men jeg har ikke plads herhjemme til 50 Tweakere ;) Så man kan jo deltage i de forskellige LAN rundt i landet..


    Mange af dem er bare meget gamer præget.