Min nye mp3-afspiller?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Smid hele linket op i adresse.. Ved ikke hvorfor det sidste ikke kommer med.. :rolleyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg ahr den
    Den er EKSTREMT lækker...
    Den er lille, let og kan meget.. Den har mange funktioner og så med goe høresnegle derfra til spiller de giga! kaaauuufff :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Jeg ahr den
    Den er EKSTREMT lækker...
    Den er lille, let og kan meget.. Den har mange funktioner og så med goe høresnegle derfra til spiller de giga! kaaauuufff :P


    Ja let? 24 gram? Hvilken udgave har du? 128 eller 256? Og god lyd i høretelefonerne?


    Lyder som en vinder i mine øjne.. :P


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Ah! thx ;) - men den ser sq nice ud! - Go for it! :clap:


    Tror sgu jeg shopper den imorgen.. :)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ST:o(L1
    med Opladeligt Ni-Mh batteri (kan "klat-lades" og holder op til 15 timer) nice
    det savner jeg sq på min p3 spiller, måske skulle man shoppe en 256'r :evil:


    Lige nemlig! Og så er den lavet af metal, og IKKE plastic hvilket er et stort + IMO! Glæder mig faktisk som et lille barn til at købe den.. :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Den ser lækker nok ud. Men vil hellere have en iPod Classic :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ST:o(L1
    du må lige skrive om dine erfaringer med dyret
    når du har fået den hjem..


    Øvøv.. HIFI-Klubben i Lyngby havde dem, men 256mb udgaven var udsolgt, men kommer igen, sidst på ugen.. Så må vente til sidst på ugen! :(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • ja den er ok fed


    har den i 128 mb udgave da 256 ikke var på lager, men


    så kommer det.


    den er lidt følsom i det, det er meget tyndt aluminium eller hvad det er og så synes den at lave rasle lyde når du ryster den


    den skal ikke kastes rundt med så går der buler i (det gjorde min ven på hans) og min skærm fik nogle ridser og så er det lille plexi vindue foran lcd skærmen lidt hmmm, den er gået lidt i stykker, og den kan ikke reperarers, dette er hvad de sagde til mig


    "nej, den kan ikke fixes, den er alt for billig, du bliver nødt til at købe en ny"



    men lyden er strålende, husk at købe andre høretelefoner (Sennheiser) dem der er med er ikke alt for gode



    EDIT: mikrofon knappen skal være på on ellers tænder den ikke, og knappen er sku lavet ud af plastik, rigtig dårlig plastik endda, knappen er den helt ude til højre nedenunder usb linket som du ka se på nogen billeder

  • Ok..


    HIFI-Klubben ringede lige..


    Din Mp3-afspiller er kommet, og den er faldet til 995.. 8)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo