Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 31. august 2004, 16:36

hmm er sku snart træt af og ha hold i nakken,hmm er begyndt og få hold i nakken en gang om mdr..........ikk sån helt vildt, men stadig nok til det gør ondt hvis jeg får drejet hovedet hurtigt
grr det pisser mig af , hmm sorry sku li af med det her

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

2

tirsdag, 31. august 2004, 16:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af sehested
hmm er sku snart træt af og ha hold i nakken,hmm er begyndt og få hold i nakken en gang om mdr..........ikk sån helt vildt, men stadig nok til det gør ondt hvis jeg får drejet hovedet hurtigt
grr det pisser mig af , hmm sorry sku li af med det her

Hvis du snakker med din læge, kan du sikkert få en henvisning til en fysioterapeut, og så kan du få hjælp til nogle øvelser der kan styrke din nakke .. Ja det koster, men det vil nok være pengene værd ..

3

tirsdag, 31. august 2004, 16:43

tja har bare ikk råd, desværre :(
hmm må finde på noget selv
men ehm burger ellers thx for råd;)

MSI R9 390X 8GB

4

tirsdag, 31. august 2004, 16:43

Jeg har også haft lidt ondt i nakke og ryg til tider, fik afvide jeg skulle tage og løbe mig en tur jævnligt, det skulle være godt for ryggen..!

Don't get mad, get even...

5

tirsdag, 31. august 2004, 16:44

hmm ku være jeg sku begynde og løbe lidt...........og så quitte de skide klgjgldhgjkæhdg smøger

MSI R9 390X 8GB

6

tirsdag, 31. august 2004, 16:53

Citeret

Har over to omgange gået til fysioterapeut med min nakke .. Første gang pga. for mange spændinger som resulterede i en konstant hovedpine, og anden gang fordi jeg forstuvede nakken i Rønbjerg Feriecenter .. Begge gange er jeg blevet sat i gang med stor set den samme øvelse .. Vil se om jeg kan forklare den ..

Det er vigtigt du retter ryggen, og slapper af i skulderene så dine arme hænger ned .. Så gælder det så om, at presse hagen så langt "tilbage" som man nu kan, og lave dobbelthage .. Det giver et godt stræk i nakken .. Som en ekstra øvelse kan man, mens man laver den anden øvelse, ligge nakken helt tilbage, og først når man er tilbage stopper man med den anden .. Dog skal man stadig presse hagen tilbage, når man vender tilbage til udgangsstillingen ..

Lidt svært at forklare, så ved ik helt om du forstår ..

7

tirsdag, 31. august 2004, 16:58

AARGH, er der noget jeg hader, så er det hold i nakken :rolleyes: - det er godt noget meeeeeget sjældent jeg får det, men det er da irriterende NÅR det opstår...

Fandt lige lidt om det på Netdoktor.dk - håber du kan bruge det :cheers:

8

tirsdag, 31. august 2004, 17:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Har over to omgange gået til fysioterapeut med min nakke .. Første gang pga. for mange spændinger som resulterede i en konstant hovedpine, og anden gang fordi jeg forstuvede nakken i Rønbjerg Feriecenter .. Begge gange er jeg blevet sat i gang med stor set den samme øvelse .. Vil se om jeg kan forklare den ..

Det er vigtigt du retter ryggen, og slapper af i skulderene så dine arme hænger ned .. Så gælder det så om, at presse hagen så langt "tilbage" som man nu kan, og lave dobbelthage .. Det giver et godt stræk i nakken .. Som en ekstra øvelse kan man, mens man laver den anden øvelse, ligge nakken helt tilbage, og først når man er tilbage stopper man med den anden .. Dog skal man stadig presse hagen tilbage, når man vender tilbage til udgangsstillingen ..

Lidt svært at forklare, så ved ik helt om du forstår ..

Jeg kan også varmt anbefale en fysioterapeut,da jeg har dårlig ryg går jeg til en 2 gange om ugen,og bare massage på ryggen hjælper også på spænninger i nakken,som Burger siger:ta til lægen og få en anvisning,så sparer du da lidt ;)

9

tirsdag, 31. august 2004, 17:19

Har ondt i nakken næsten hver dag, men det er fordi at når jeg sover, så ligger jeg på maven, og med hovedet på samme måde som ham grubleren gør. Illustreret neden under. Det er møg irriterende, men hvordan jeg skal vænne mig af med noget jeg gør i søvne ved jeg ikke. Har prøvet at lægge mig til at sove på ryggen, hjalp ikk, jeg vender mig bare :/

10

tirsdag, 31. august 2004, 17:29

Citeret

hmm ku være jeg sku begynde og løbe lidt...........og så quitte de skide klgjgldhgjkæhdg smøger

Prøv evt. at tage selerne af, når du går i seng...he he :))

11

tirsdag, 31. august 2004, 17:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky
Har ondt i nakken næsten hver dag, men det er fordi at når jeg sover, så ligger jeg på maven, og med hovedet på samme måde som ham grubleren gør. Illustreret neden under. Det er møg irriterende, men hvordan jeg skal vænne mig af med noget jeg gør i søvne ved jeg ikke. Har prøvet at lægge mig til at sove på ryggen, hjalp ikk, jeg vender mig bare :/

Jeg fik altid skæld ud af min fysioterapeut fordi jeg sov meget på maven .. Men ja, det er møg svært at gøre noget ved .. Jeg er dog på en eller anden måde blevet bedre til at lade være ..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.