Godt spil til at fordrive tiden i skolen med

  • Hejsa.


    Faldt over et spil som hedder Gangsta War


    Det går ud på at man skal slås mod andre gangstere, og så med tiden blive bedre og bedre og få flere og flere penge ud af det, og så skal man købe de bedste ting og blive den bedste ;)


    Hvis du ikk vil støtte mig med 250 point (gør du ved at trykke på linket) så bruger du bare denne adresse http://www.gangstawar.com :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Og så tjener man point ved at få folk til at gå ind på siden? ................


    Nææ ... først når I opretter... men ikk derfor jeg postede anyways... men det kunne jo udnyttes ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Eventuelt bruge din tid i skolen på alt lære noget ?


    Fritimer ... mellem timer... alt den slags geil.. Ikk fedt når man sidder 5 personer og venter to timer på næste time (sådan har jeg det hver fredag ;()... der skal man jo have et eller andet at lave, og der synes jeg at sådan noget som det her var et glimrende forslag..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Ligemeget hvor godt det spil nu er, så synes jeg nu STADIGVÆK det er lamt at udnytte et forum som Tweak til referer links - kan du godt lade være med :roller:


    nu kan folk vælge :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    nu kan folk vælge :p


    Efter at have set hvordan folk reagerer de andre gange folk poster links som dette, som tror jeg folk vælger at lade være med at klikke og kvittere med en sviner.

  • Skal de have lov til.


    Men alt i alt er det et godt spil, og det er nok moralsk (det hedder moralsk ikk'?) forkert at gøre det som jeg gjorde det. Men alt i alt ville jeg poste det for at dele det med jer, som der var en der gjorde med det der helikopter spil.


    Men svin mig til, må I gerne, synes dog at det er utroligt hvis der kommer så meget påstyr ud af sådan en lille ting...