82

mandag, 6. september 2004, 23:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK

Citeret

Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
SM-Slave ? :evil:

Nej... der skal man bare vælge "gift". :))

Hehe, spøjst at læse jeres indlæg. Havde det på samme måde, før jeg blev tredive.
Jeg VILLE simpelthen bevare min "status" til efter det. Man havde (har) vel sin stolthed ;o)

Det morsomme er så, at stoltheden ændrer karakter med alderen. Så lidt senere, var det altså MIG, der "ablosut" ville giftes.
Nu var man jo en "moden" mand, og ville selvfølgelig gerne betragtes/behandles derefter, hvilket efterhånden indebar statussen: Gift :rolleyes:

Men, bare rolig, gutter. Jeg kan trøste jer med, at det, som I tænker mest med for tiden, aldeles ikke behøver at blive snydt pga. ægteskab;
tværtimod, så bliver det bedre og bedre med alderen :dance:

Godt at høre at du nyder de sene teenage-år. :))

83

mandag, 6. september 2004, 23:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK

Citeret

Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
SM-Slave ? :evil:

Nej... der skal man bare vælge "gift". :))

Hehe, spøjst at læse jeres indlæg. Havde det på samme måde, før jeg blev tredive.
Jeg VILLE simpelthen bevare min "status" til efter det. Man havde (har) vel sin stolthed ;o)

Det morsomme er så, at stoltheden ændrer karakter med alderen. Så lidt senere, var det altså MIG, der "ablosut" ville giftes.
Nu var man jo en "moden" mand, og ville selvfølgelig gerne betragtes/behandles derefter, hvilket efterhånden indebar statussen: Gift :rolleyes:

Men, bare rolig, gutter. Jeg kan trøste jer med, at det, som I tænker mest med for tiden, aldeles ikke behøver at blive snydt pga. ægteskab;
tværtimod, så bliver det bedre og bedre med alderen :dance:

tja ... Jeg er 25 og ville nu også gerne giftes ... og have en god vagthund og et lille hus med hvidt stakit .... Men jeg er også sadist og uligevægtig så som det er et rationelt ønske skal jeg ikke kunne udtale mig om... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (06.09.2004, 23:58)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.