Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 29. august 2004, 04:26

Godaften! Eller godnat:P

Jeg leder efter en special pen helt bestemt en Pentel RSVP
jeg kan ikke finde nogle i danmark og det er meget dyrt og få sendt til danmark fra usa! så det ville være dejligt vis nogle kunne finde et sted i danmark eller bare europa :]

http://www.epinions.com/offc-Supplies-Al…_~latest_prices

Og her kan man købe dem men 30$ for at sende til danmark også kommer told og skat sikkert også :rolleyes:
http://www.reuels.com/reuels/product4576.html

2

søndag, 29. august 2004, 08:22

Må man spørge...?

Hvorfor lige netop dén kuglepen? :)

Men du kunne jo prøve at hoppe ned i en Bog&Ide butik el. lignende og spørge om det er noget de kan bestille billigere hjem...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bubbi" (29.08.2004, 08:28)

3

søndag, 29. august 2004, 10:37

Hm. Ligner det gøjl som de har nede på posthuset ... Hvad er der specielt ved den kuglepen da ??... :boxed:

4

søndag, 29. august 2004, 10:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvad er der specielt ved den kuglepen da ??... :boxed:

Den kan skrive ? :roller:

En kuglepen er en kuglepen. Nogle er lidt bedre en andre, men i bund og grund er der stadig tale om en kuglepen, og medmindre man har behov for at skrive MEGET i løbet af en dag, ser jeg ikke hvorfor en ganske almindelig Parker ikke er fin nok..

5

søndag, 29. august 2004, 10:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Det kan min freebie-kuglepen fra Databutikken også. :))

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
En kuglepen er en kuglepen. Nogle er lidt bedre en andre, men i bund og grund er der stadig tale om en kuglepen, og medmindre man har behov for at skrive MEGET i løbet af en dag, ser jeg ikke hvorfor en ganske almindelig Parker ikke er fin nok..

Men ja... :)) .... Den typiske parker-kuglepen er dog ikke lige mig, men det er bare min hånd der begynder at blive kræsen når det skal koste. Har nogle parker-penne liggende fra min skoletid, men det er også det.

6

søndag, 29. august 2004, 13:16

Ligner til forvæksling noget man kan købe i bog&idé for 10-15 kr.. kan du ikke bare købe en der og modde den lidt :D :D

Don't get mad, get even...

7

søndag, 29. august 2004, 13:54

Citeret

En kuglepen er en kuglepen. Nogle er lidt bedre en andre, men i bund og grund er der stadig tale om en kuglepen, og medmindre man har behov for at skrive MEGET i løbet af en dag, ser jeg ikke hvorfor en ganske almindelig Parker ikke er fin nok .

Helt og aldeles Uenig med dig - hmmmmmmmm - i hvert fald lige til jeg læste det fremhævede. Med en Parker er man sgu "kørende" - men det er jo ikke sllle en Parker ligger got i hånden på - Men den han viser - den ser sgu'tte ud af noget særligt.... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (29.08.2004, 13:54)

8

søndag, 29. august 2004, 14:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

En kuglepen er en kuglepen. Nogle er lidt bedre en andre, men i bund og grund er der stadig tale om en kuglepen, og medmindre man har behov for at skrive MEGET i løbet af en dag, ser jeg ikke hvorfor en ganske almindelig Parker ikke er fin nok .

Helt og aldeles Uenig med dig - hmmmmmmmm - i hvert fald lige til jeg læste det fremhævede. Med en Parker er man sgu "kørende" - men det er jo ikke sllle en Parker ligger got i hånden på - Men den han viser - den ser sgu'tte ud af noget særligt.... ;)

Jeg har en del Parker (Komplet stål) kuglepenne og de fungerer ganske fint. Jeg har ikke behov for specielle ergonomiske kuglepenne der optimerer min skrift til det bedste, men sådan en fin Parker har en IMO ideal vægt og holder blækket i lang tid uden det tørrer ud.

Jeg har en speciel Parker som jeg fik af et svensk Shipping firma der hedder Marbach.

Det er min lykke kuglepen, der har scoret mig bla 2 13 taller og mange andre gode karakterer (At det så til tider går knap så godt, giver jeg bare kuglepennen skylden af) hehe.

9

søndag, 29. august 2004, 15:26

Det er en meget special kuglepen som ikke er for let eller for tung og som har perfekt balance lige på midten;) heh

Til det her:
---> Download

Så den skal ikke bruges til at skrive med:)

10

søndag, 29. august 2004, 15:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Det er en meget special kuglepen som ikke er for let eller for tung og som har perfekt balance lige på midten;) heh

Til det her:
---> Download

8o ..... Puhada.... Der står jeg sgu af.... *G* :))

11

søndag, 29. august 2004, 15:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

Til det her:
---> Download

8o ..... Puhada.... Der står jeg sgu af.... *G* :))

heh:D
Det er faktisk ikke så svært et par år så er den der :P

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.