Nørd spise

  • Jeg og nogle kammerater har længe undret sig over hvad man kvalificerer som ægte nørd mad.
    Både maden og drikkevarerne.


    Den klassiske ville jo være Pizza, McD og Cola/Pepsi (nu ingen mærke-duel vel...)
    Men jeg har efter talløse forsøg konkluderet at lasagne og cider heller ikke ligefrem er at kimse af...


    Men hvad er jeres holdning til den ægte nørd spise???

  • Er der nogen der så har en løsning på at spise og game (eller hvad man nu ellers gør) samtidig og uden at maden risikerer at ende i tastaturet.
    Det er nemlig endnu ikke lykkedes mig at finde en brugbar løsning...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112
    Er der nogen der så har en løsning på at spise og game (eller hvad man nu ellers gør) samtidig og uden at maden risikerer at ende i tastaturet.
    Det er nemlig endnu ikke lykkedes mig at finde en brugbar løsning...



    Fortyndet babymad og et sugerør? Du kan bruge de der øl/cola-hatte folk har på til fodboldkampe. :))

  • Kan godt være der er lidt nørd i mig..
    Men det mest underlige er nok at jeg ikke kan lide Cola..
    Og det er ligemeget om det er Coca-Pepsi-Larsen-Jolly, eller hvad de nu hedder allesammen..


    Det smager bare ikke godt det stads...


    Så Pizza nr. 6 fra Jumbo's og en kold Fanta/Sprite til mig.. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Kan godt være der er lidt nørd i mig..
    Men det mest underlige er nok at jeg ikke kan lide Cola..
    Og det er ligemeget om det er Coca-Pepsi-Larsen-Jolly, eller hvad de nu hedder allesammen..


    Det smager bare ikke godt det stads...


    Så Pizza nr. 6 fra Jumbo's og en kold Fanta/Sprite til mig.. :)


    Ikke lide cola.............. :boxed: 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112
    Er der nogen der så har en løsning på at spise og game (eller hvad man nu ellers gør) samtidig og uden at maden risikerer at ende i tastaturet.
    Det er nemlig endnu ikke lykkedes mig at finde en brugbar løsning...


    Prøvet med en hagesmæk? ;)

  • Quote

    Prøvet med en hagesmæk?


    Nix, men tror heller ikke den er holdbar... Jeg mener ikke at de ligefrem holder på de tungere dele af madvarerne, kun de stort set flydende... :D


    Quote

    Fortyndet babymad og et sugerør? Du kan bruge de der øl/cola-hatte folk har på til fodboldkampe.


    Jaah, nu er babymad ikke ligefrem det jeg ville forbinde med nørdspise, men må dog indrømme at jeg ikke kan huske hvordan det smager... Har jo immervæk ikke prøvet det i næsten 21 år... Men man kunne jo prøve; det kunne jo være det blev et hit... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112
    Er der nogen der så har en løsning på at spise og game (eller hvad man nu ellers gør) samtidig og uden at maden risikerer at ende i tastaturet.
    Det er nemlig endnu ikke lykkedes mig at finde en brugbar løsning...


    Du kan blende pizzaen, og så fortynde den med cola .. Så burde den kunne komme igennem et sugerør .. *GG*


    Edit: Jeg kan bare ik stave ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112


    Nix, men tror heller ikke den er holdbar... Jeg mener ikke at de ligefrem holder på de tungere dele af madvarerne, kun de stort set flydende... :D


    Min datter havde en i hård plast med en form for opsamler i bunden.. det KUNNE være løsningen.
    Du kunne evt modde den med noget lys og et vindue?

  • Bestemt en god ide..
    Og så skal det være mindst 12mm tykt.. man jeg jo ikke rende rundt med et 4mm Thermaltake-lignende sugerør.


    Glemte lige at skrive at man selvfølgelig skulle være iklædt en t-shirt med skriften [Vandkølet]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Min datter havde en i hård plast med en form for opsamler i bunden.. det KUNNE være løsningen.
    Du kunne evt modde den med noget lys og et vindue?


    Jah, men den er sgu så kikset... sådan en lyserød en med en bamse på vækker ikke ligefrem respekt hos gutterne... :)) Men hva faen, det gør det jo heller ikke når space-knappen er blokeret på grund af to stykker oksekød..


    Forøvrigt, det med den blendede pizza og colaen er ikke god. Har prøvet det; smager ikke godt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlamDance 112


    Jah, men den er sgu så kikset... sådan en lyserød en med en bamse på vækker ikke ligefrem respekt hos gutterne... :)) Men hva faen, det gør det jo heller ikke når space-knappen er blokeret på grund af to stykker oksekød..


    Det kan der selvfølgelig være noget om.. og det er sgu nok lidt svært at finde en med et dødningehoved eller teksten F*CK APG

  • Men man kunne jo selvfølgelig tage sådan en smæk med hen til en autolakør og give den en gang kameleon-lak til 12.000 literen, og så lige med en tribal tag på midten... Det vill nok ende som den dyreste smæk i EU... :T

  • Ved ikke om det går under nørd-spise, men jeg plejer altid at gøre følgende, når vi holder bette-LAN her i hytten:


    Køb et par pakker hvede-baguettes i Netto (pakke med 2 stk koster 3,95).
    skær dem op på langs.
    Smid lidt skinke eller hamburgerryg i
    Et par skive tomat
    Lidt mozzarella
    En ordentlig omgang oregano eller timian
    5-10min i ovnen ved 220 grader.


    Voila!


    Nemt, billigt og smager ikke så ringe endda ;)