Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 26. august 2004, 23:35

Hey Tweakers :D

jeg skal have ny mobil, da jeg nu har en nokia jeg er godt træt af..har tænkt på at købe en T610 da den kun koster 1krone :)) ,men er den noget værd? eller er det noget være bras?

2

torsdag, 26. august 2004, 23:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN

jeg skal have ny mobil, da jeg nu har en nokia jeg er godt træt af..har tænkt på at købe en T610 da den kun koster 1krone :)) ,men er den noget værd?

Jeg synes klart den er noget værd .. Jeg har altid været tilhænger af Nokia, men blev ret træt af diverse softwarefejl der gjorde den ustabil ..

Det eneste negative jeg umiddelbart kan sige om T610, er, at den er en smule langsom når man skriver SMS (Er nok værre alt efter hvor hurtig man er på tasterne) og så, at det kan være lidt svært at se noget på skærmen, hvis man står direkte i solen ..

Men derudover synes jeg virkelig det er en fed telefon .. Den kan en masse, uden at være alt for poppet ..

3

torsdag, 26. august 2004, 23:40

1 Krone så kan det da være ligemeget :D Men den er mere værd ind en krone :D

Ej seriøst har en som arbejdstelefon funker findt men har haft dårlige erfaringer med de lidt ældre modeler som jeg har brugt på arbejde. De kan ikke lide for meget støv men ved ikke hvordan den her kommer til at reagere på det.
Men fin telefon til privat brug til pengen

Lian Li PC75
Asus P5B & E6600 Conroe

4

fredag, 27. august 2004, 00:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Jeg synes klart den er noget værd .. Jeg har altid været tilhænger af Nokia, men blev ret træt af diverse softwarefejl der gjorde den ustabil ..

Det eneste negative jeg umiddelbart kan sige om T610, er, at den er en smule langsom når man skriver SMS (Er nok værre alt efter hvor hurtig man er på tasterne) og så, at det kan være lidt svært at se noget på skærmen, hvis man står direkte i solen ..

Men derudover synes jeg virkelig det er en fed telefon .. Den kan en masse, uden at være alt for poppet ..

min nokia går bare ud ,og det er nr.2 jeg har "ødelagt" på ganske kort tid :(

men det lyder jo ok..det med sms'er tror jeg nok går, er blevet lidt af en sms haj på min nokia :D ..så vænner mig forhåbenligt også T610 efter et stykke tid

Citeret

Oprindeligt indlæg af ultima
1 Krone så kan det da være ligemeget :D Men den er mere værd ind en krone :D

Ej seriøst har en som arbejdstelefon funker findt men har haft dårlige erfaringer med de lidt ældre modeler som jeg har brugt på arbejde. De kan ikke lide for meget støv men ved ikke hvordan den her kommer til at reagere på det.
Men fin telefon til privat brug til pengen

He he..det er så også med abonnement der koster 200kr per md. inkl. 248 samtaleminuter, og man binder sig i 6 mdr. ..syndes jeg ik er så galt ;)

5

fredag, 27. august 2004, 00:05

Citeret

men det lyder jo ok..det med sms'er tror jeg nok går, er blevet lidt af en sms haj på min nokia :D ..så vænner mig forhåbenligt også T610 efter et stykke tid

Det sværeste for mig var at vænne mig til mellemrum sidder på en anden tast .. Specielt fordi min arbejdstelefon er en Nokia, og når jeg så af og til skriver SMS fra den, så går der lidt ged i det .. *GG*

6

fredag, 27. august 2004, 00:20

Det jeg altid har haft i mod erikson er at deres batterier ikke kunne holde strøm.

Jeg var utrolig glad for min t10 men den kunne kun holde strøm i 2 ½ dag.

Men om Sony-Erikson er bedre til at holde strøm kunne jeg godt tænke mig at vide.

Ellers er Erikson en fed telefon men pt har jeg en nokia 3510i og er entlig også glad for den bortset fra man ikke kan se på skærmen når der er meget lys, feks solskin.

7

fredag, 27. august 2004, 12:08

Jeg ville springe T610 over. Skærmen er ikke noget særligt, og hvis du skriver mange SMS'er (og hurtigt) er den alt for langsom.

Med T630 fik både software, knapper og skærm en overhaling - men den er stadig meget langsom i SMS-delen.

Eneste SE der er nogenlunde til SMS er K700i, hvor hardwaren er bygget til at håndtere det. Gælder på SMS, Java-afvikling osv osv.

Desværre er K700i ikke ligefrem billig.

Hvad batteritiden angår. Hvis du vil have en telefon der kan holde strøm i en uge, skal du beholde din gamle telefon. Alle nye telefoner med stor farveskærm, bluetooth, stor hukommelse osv holder altså ikke strøm i mere end 2-4 dage.
Men kan du leve med den lave sms-hastighed, får du jo ellers en del tlf for pengene med T610.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (27.08.2004, 12:10)

8

fredag, 27. august 2004, 12:48

Citeret

men det lyder jo ok..det med sms'er tror jeg nok går, er blevet lidt af en sms haj på min nokia ..så vænner mig forhåbenligt også T610 efter et stykke tid

Det er jo netop dét der er ulempen. Hvis du er blevet ret hurtig til at skrive sms'er, kommer du til at rive hårene ud af hovedet på dig selv med 610'eren. Den er simpelthen så sløv. Så er det ligemeget hvor hurtig du er til at skrive, for den kan ikke følge med.

SlamDance 112

Gæst

9

fredag, 27. august 2004, 12:51

nu er jeg selv indehaver af en SE T610, og jeg vil sige at jeg ikke er den store SMS haj. Alligevel har jeg i flere tilfælde siddet og set på at min telefon har skullet banke de sidste 3-4 ord ind mens man bare sidder og kigger på... Men alt andet lige, så er det en lækker telefon... bare djævlens ubehagelig at snakke i / holde ved når det er meget koldt... Da meget af det ydre er aluminium... ;)

10

fredag, 27. august 2004, 15:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

jeg skal have ny mobil, da jeg nu har en nokia jeg er godt træt af..har tænkt på at købe en T610 da den kun koster 1krone :)) ,men er den noget værd?

Køb t630 tft skærm meget lækkert :p

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

11

fredag, 27. august 2004, 15:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Jeg ville springe T610 over. Skærmen er ikke noget særligt, og hvis du skriver mange SMS'er (og hurtigt) er den alt for langsom.

Med T630 fik både software, knapper og skærm en overhaling - men den er stadig meget langsom i SMS-delen.

Eneste SE der er nogenlunde til SMS er K700i, hvor hardwaren er bygget til at håndtere det. Gælder på SMS, Java-afvikling osv osv.

Desværre er K700i ikke ligefrem billig.

Hvad batteritiden angår. Hvis du vil have en telefon der kan holde strøm i en uge, skal du beholde din gamle telefon. Alle nye telefoner med stor farveskærm, bluetooth, stor hukommelse osv holder altså ikke strøm i mere end 2-4 dage.
Men kan du leve med den lave sms-hastighed, får du jo ellers en del tlf for pengene med T610.

Ok.. skriver vel omkring 150 til 200 SMS'er per md. ...så det er ik fordi jeg skriver vildt mange, efter min mening...grunden til at jeg gerne vil have den er pga. prisen, da penge ik er det jeg har flest af for tiden.. ;)

SlamDance 112

Gæst

12

fredag, 27. august 2004, 15:21

Det er, no doubt, den fedeste telefon du kan få til de penge... Den er lækker, nem at bruge, stadig fancy, og SMS sløvheden er ikke til større gene end at man sagtens kan leve med det... Ganske simpelt, køb den, du bliver ikke skuffet... Det blev jeg ikke...

13

fredag, 27. august 2004, 15:24

den soney ericsson t610 har en rigtig god batteri tid 14 timer tale og 310timer stanby

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 1x128GB SSD
PowerColor R290 PCS+ I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Dell U2311H I Logitech G500 + CM Rapid fire TK keyboard
Wii U- PS3 Slim 120GB - Xbox360 Premium 20GB

14

fredag, 27. august 2004, 15:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse
den soney ericsson t610 har en rigtig god batteri tid 14 timer tale og 310timer stanby

*host* bullshit *host*

Ja, det ser godt ud på papiret.

Men du skal lige huske på een ting. Standby-tiden er målt under absolut p-e-r-f-e-k-t-e forhold, og er langt fra den effektive standby tid.

Jeg gad godt se nogen tale 14 timer straight i en T610 - eller anden ny tlf med farveskærm osv.

15

fredag, 27. august 2004, 16:39

Jeg har sådan et svin og syntes den er fin fin. Jeg har haft tabt den på fliser 2 gange og den har også haft en trappetur. Det er ihvertfald en lækker nok telefon.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "BLiX" (27.08.2004, 16:40)

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

2

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.